Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
No hyyiii Simula, ei mittää Recaroja Taunukseen.. Eri juttu, jos ois oikeesti kisakampe missä pitäis ollakki penkissä tukee.. Alkuperäset gt:n jakkarat on kivat
ja päivän säätämiset tanesta imusarja irti ja termarin asennusyritys joka tosin jäi yritykseksi
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Vaihoin corollaan etuiskarit kun oli tullu vanhoista iskareista oikeen kelpo polkupyörän pumppuja laitoin samalla uuden lambda-anturin kiinni kun vanha tippu tielle joskus 4 kuukautta sitten, ei se kyllä mihinkään mitään vaikuttanut, ei kulutukseen eikä syttynyt edes moottorin merkkivalo sillon ku se putos pois.. signaali johdossa kyllä jännite ok että ehkä se jotain tekee sitten kuitenki. tai on tekevinään. ton mallin rollassa on laippakiinnitteinen lambda ja oon jo aika monesta suunnasta kuullu että on ruostunu ne mutterit pois ja anturi pudonnu
Januzki kirjoitti:No hyyiii Simula, ei mittää Recaroja Taunukseen.. Eri juttu, jos ois oikeesti kisakampe missä pitäis ollakki penkissä tukee.. Alkuperäset gt:n jakkarat on kivat
Race tai ei, joku tuhatmiljoonaasataa kertaa paremmat istua nuo ku ne "perunasäkit"
haters gonna hate!
Luhtis kirjoitti:Vaihoin corollaan etuiskarit kun oli tullu vanhoista iskareista oikeen kelpo polkupyörän pumppuja laitoin samalla uuden lambda-anturin kiinni kun vanha tippu tielle joskus 4 kuukautta sitten, ei se kyllä mihinkään mitään vaikuttanut, ei kulutukseen eikä syttynyt edes moottorin merkkivalo sillon ku se putos pois.. signaali johdossa kyllä jännite ok että ehkä se jotain tekee sitten kuitenki. tai on tekevinään. ton mallin rollassa on laippakiinnitteinen lambda ja oon jo aika monesta suunnasta kuullu että on ruostunu ne mutterit pois ja anturi pudonnu
Tarvin talliin tilaa toiselle autolle joten tuupattiin taunus tallin perälle. Illalla yksin aloin siirtämään taunusta takaisin -> Ajamalla kulkee helpommin-> kone käyntiin -> nopsa tarkastus että kaikki on kunnossa: laturin valo: check, öljynpainemittari: puuttuu!!!! Nyt on litra öljyä jalkotiloissa Matto pyykille...
Homma hanskassa, mutta hanskat...No ne nyt oli jossain!
jryti kirjoitti:Tarvin talliin tilaa toiselle autolle joten tuupattiin taunus tallin perälle. Illalla yksin aloin siirtämään taunusta takaisin -> Ajamalla kulkee helpommin-> kone käyntiin -> nopsa tarkastus että kaikki on kunnossa: laturin valo: check, öljynpainemittari: puuttuu!!!! Nyt on litra öljyä jalkotiloissa Matto pyykille...
Mulla hajosi yhdestä jenkki maasturista mittarille menevä öljykellon letku kans, tulos sama, ei ruostu kuskin jalkotila ihan heti. Tietenkin sitten kun tuo oli korjattu aavistuksen liian pitkällä putkella niin tämä pitkäputki osui pakosarjaan ja seuraava öljykatastrofi oli valmis!
Mois kirjoitti:Ootteko viel yhtään täysjärkist Taunusmiestä nähny =)) Huumorimiehii, kyl ollaa lähes kaikki
Ei semmosta olekaan. Fordismi on parantumaton sairaus, johon ei ole edes lievittävää lääkitystä. pitää mennä aa-kokoukseen "Hei, olen luhtis, ja olen fordisti."
Mois kirjoitti:Ootteko viel yhtään täysjärkist Taunusmiestä nähny =)) Huumorimiehii, kyl ollaa lähes kaikki
Ei semmosta olekaan. Fordismi on parantumaton sairaus, johon ei ole edes lievittävää lääkitystä. pitää mennä aa-kokoukseen "Hei, olen luhtis, ja olen fordisti."
Voi vittu, että repesin, oluella ehkä syytä asiaan
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98