Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
en oo rutannu..
ihmetelly että millä saa katosta lommon pysymään ylhäällä..
saa lyötyä kyllä suoraksi,muttei pysy..mitään ajatusta,ettei menis maali,tai
joudu irrottamaan verhoilua??en voi sietää sitä kattoverhoilun kanssa räpiköintiä..kun tosiaan tuulenpuuskassa tulee lommo aina näkyviin..
hiton ärsyttävää,enkä haluis kattoikkunaa..
Anna lommon olla alhaalla ja täytä pakkelilla! Minun taunuksessa niin on näköjään menetelty menestyksekkäästi jo yli 30 vuotta ja hyvin toimii, pakkeli ei ruostu...
sun pitää lämmitttää se klommo jolloin tsägällä lämpövääntää sen jäykäksi ja se pysyy kohdillaan.
Eli vedät katon ylös annat lämpöä... älä polta autoasi
Pakkelia ei kannata kattoon pistää, kun korkeintaan 1mm kerros
Fix or Repair Daily
Ford Taunus 17m -66/67 2.3 V6 automatic
Ford Capri -75/77 2.3 V6
cologne kirjoitti:sun pitää lämmitttää se klommo jolloin tsägällä lämpövääntää sen jäykäksi ja se pysyy kohdillaan.
Eli vedät katon ylös annat lämpöä... älä polta autoasi
Pakkelia ei kannata kattoon pistää, kun korkeintaan 1mm kerros
70-luvulla vedettiin velipojan Corttiina katon kautta ympäri. Velipoika ei jaksanut oikoa katon takakulmaa kokonaan vaan korjas sen pakkelilla. Pakkelia oli noin 20 - 30 mm ja hyvin pysyi vuosia
Keskellä kattoa se ei varmaan pysy niin hyvin paksuina kerroksina. Kyl noi muovikitit on niin hyviä, et pysyy paksumpikin kerros...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
exellent....niin mä teenkin,tuttu lasimestari varmasti lahjottaa,kun tein sen hallin pohjan..eikä oo vieläkään halkeemia lattiassa
ja jo neljä vuotta ollu..