Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
noinkohan kukaan on koskaan sellasia puslia laittanutkaan paikoilleen asti.
nimittäin mikäli nyt oikein muistan niin vaikka sen reiän tekis mihin kohtaan hyvänsä sitä puslaa, niin ei se kelkka pääse yhtään menemään ylöspäin jollei sitten rupea palkkia muokkaamaan
vilunki78 kirjoitti:noinkohan kukaan on koskaan sellasia puslia laittanutkaan paikoilleen asti.
nimittäin mikäli nyt oikein muistan niin vaikka sen reiän tekis mihin kohtaan hyvänsä sitä puslaa, niin ei se kelkka pääse yhtään menemään ylöspäin jollei sitten rupea palkkia muokkaamaan
On siellä tyhjää tilaa palkkiin nähden, ei tosin montaa sentti. 3 koppases taitaa kelkan takakiinnikkees olla enempi kun vanhemmissa väliä runkoaisaan, ku eikös niis takapään kiinnitystä korotettu et saatiin suurempi casterkulma ja kait vähän parempi ohjauksen palautuminen..
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
Millä keinolla tuota moottoria kannattaisi lähteä nostelemaan, jos sais edes hivenenkin liikkumaan ni kaikki ois plussaa. Saisi samalla sitä perkuleen panssaria ylemmäs ettei aina raapis kenturaan
Puhutaanko senteistä vai milleistä, mitä noilla saa tehtyä ja paljonko siellä on edes varaa sitä nostella ettei ala ottamaan kiinni mikään mihinkään :think: