Taunus 82
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Atlas tuli purettua ja käytettyä puhalluksessa, siitä nakkasin sit sen passivointiin.
Tasauspyörästön rattaat ja vetarit tartteis saada jostain ku on päässy välystä syntymään (saa tarjota jos on tiedossa).
Samalla tuli huomattua et välitys on näköjään 3.44, eli ihan passeli kutoselle ja isoille teille.
M90 eatonin hihnapyörää saa myös tarjota jos jollain on jääny ~100mm pyörää jemmaan.
Nii ja etuakselille tuli myös spaxit, taakse tilailen kunhan saan varmuuden oikeesta mallista.
Tasauspyörästön rattaat ja vetarit tartteis saada jostain ku on päässy välystä syntymään (saa tarjota jos on tiedossa).
Samalla tuli huomattua et välitys on näköjään 3.44, eli ihan passeli kutoselle ja isoille teille.
M90 eatonin hihnapyörää saa myös tarjota jos jollain on jääny ~100mm pyörää jemmaan.
Nii ja etuakselille tuli myös spaxit, taakse tilailen kunhan saan varmuuden oikeesta mallista.
Tänne en ookaan muistanu päivitellä mut kone ei oo edelleenkään kasassa.
Ongelmaks muodostu oikeen paksusien kannentiivisteiden löytäminen.
Tiivistesarjan mukana tuli 1.2mm paksut ja olis ollu tarve 1.5mm erillisten liekkirenkaiden takia.
Nyt sit selvitellään kuka tekis 1.7 mm paksut renkaat tai vaihtoehtosesti jos jostain löytys 1.5mm pahvit.
Seuraava vaihtoehto onkin syventää uria lohkosta mut ei oo laitteita eikä kehtais muuten kasassa olevaa alakertaa lähtee kiikuttamaan minnekkään.
Ongelmaks muodostu oikeen paksusien kannentiivisteiden löytäminen.
Tiivistesarjan mukana tuli 1.2mm paksut ja olis ollu tarve 1.5mm erillisten liekkirenkaiden takia.
Nyt sit selvitellään kuka tekis 1.7 mm paksut renkaat tai vaihtoehtosesti jos jostain löytys 1.5mm pahvit.
Seuraava vaihtoehto onkin syventää uria lohkosta mut ei oo laitteita eikä kehtais muuten kasassa olevaa alakertaa lähtee kiikuttamaan minnekkään.
Tuossa mallailin tuota etulipaa.
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va1871.jpg
Tosiaan niin jämäkkä ettei ehkä ihan taivu kiinni lokarin/hiekkapellin taitoksesta.
Toinen puolisko jo parilla ruuvilla kiinni.
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va1872.jpg
Kuvat tietty huonoja ku unohdin kameran ottaa mukaan.
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va1871.jpg
Tosiaan niin jämäkkä ettei ehkä ihan taivu kiinni lokarin/hiekkapellin taitoksesta.
Toinen puolisko jo parilla ruuvilla kiinni.
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va1872.jpg
Kuvat tietty huonoja ku unohdin kameran ottaa mukaan.
130e räppänä + 30e paikan päälle tuotuna ja masennettuna... T: Henu @ jeddahin baarizmuli kirjoitti:Mistä ja mihin hintaan löytyi uusi tuulilasi?
Mertie pub & 3D
Kone tuli kasattua ja odottaa kytkintä joka tulee nyt todennäkösesti olemaan V6 asetelma + TD scorpion levy, sit vois nostella paikalleen ni pääsis pakosarjoja suunnittelemaan.
Tietääkö joku miten pitkä 2.8 colognen Ö tikku on ?
Epäilys vaan heräs sen pituudesta ku kaadoin reilut 4 litraa koneeseen öljyä ja ei näy tikussa.
Tietääkö joku miten pitkä 2.8 colognen Ö tikku on ?
Epäilys vaan heräs sen pituudesta ku kaadoin reilut 4 litraa koneeseen öljyä ja ei näy tikussa.
Tommonen ilmesty tonne.
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va1991.jpg
Ja tommonenkii tuli tuolta kurkkimaan.
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va1992.jpg
Konetta kärsis näköjään pudottaa aika reilusti.
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va1995.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va1996.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va1991.jpg
Ja tommonenkii tuli tuolta kurkkimaan.
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va1992.jpg
Konetta kärsis näköjään pudottaa aika reilusti.
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va1995.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va1996.jpg
-
- Viestit: 484
- Liittynyt: 14 Maalis 2008, 01:46
- Paikkakunta: Nurmijärvi