Taunus klubin tulevaisuus?

Kerhoasiaa kerholaisille. Liity jäseneksi jo tänään! Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

Hallelujaa Mari. Ja tietysti Taunuksella... :D Eli täysin samaa mieltä. Tanarit tanareina ja ämmät ämminä. Piste.
Avatar
jryti
Viestit: 855
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 09:57
Paikkakunta: Kajaani

Re: Taunus klubin tulevaisuus?

Viesti Kirjoittaja jryti »

Mari kirjoitti:Sanompahan mielipiteeni näin toisen kerhon puheenjohtajana... Pidetään/pitäkää kerho ihan omana juttuna ja näillä jäsenillä jotka on jo olemassa + kaikki tulevat 1-3 mallien omistajat jotka saa houkuteltua jäseneksi. Ei kannata sotkea huonoja mausteita hyvään soppaan... On ilo seurata teidän touhuja esim Apianlahden tapahtumassa, siellä on mielestäni lämmin tunnelma ja väki tuntuu viihtyvän. Toivon itsekin pääseväni joskus viettämään iltaa teidän kanssa ja tutustumaan muiden ajatuksiin FORDismista...

Ei kerhotoiminta voi kaatua yhteen lehteen... meidän kerhossa on tuo lehti kanssa yhdenlainen ongelma vaikka jäseniä on peräti +300... ei vaan tule juttuja muilta kuin samoilta immeisiltä joiden on pakko kirjoittaa..

näin minä ajattelen!!!

-Mari- Pj Suomen Britti Ford kerho... ja ajelee -73 Taunuksella koska se on paras...
M-kerhon nettisivut taitavat tämän vuoden lopussa häipyä bittiavaruuteen kun Yahoo! lopettaa Geocities-palvelunsa. Foorumi jää kuitenkin vielä eloon.

Henk. kohtanen mielipide on että Taunukset on niin pieni alalaji että ne mahtuisi saman nimen alle kaikki, kun harrastajatkin kuitenkin koko ajan vähenevät kaluston vähentyessä.

Mutta turha huoli, sillä en oo järjestämässä kansannousua ja kapinaa tämän ajatuksen puolesta :lol: Kunhan vain ajatuksiani lauon 8)
Homma hanskassa, mutta hanskat...No ne nyt oli jossain!

Museoleimassa -72 Coupe GT 2000
2x 12m -65
Herkko
Viestit: 1313
Liittynyt: 25 Elo 2004, 22:55
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Taunus klubin tulevaisuus?

Viesti Kirjoittaja Herkko »

jryti kirjoitti:
Mari kirjoitti:Sanompahan mielipiteeni näin toisen kerhon puheenjohtajana... Pidetään/pitäkää kerho ihan omana juttuna ja näillä jäsenillä jotka on jo olemassa + kaikki tulevat 1-3 mallien omistajat jotka saa houkuteltua jäseneksi. Ei kannata sotkea huonoja mausteita hyvään soppaan... On ilo seurata teidän touhuja esim Apianlahden tapahtumassa, siellä on mielestäni lämmin tunnelma ja väki tuntuu viihtyvän. Toivon itsekin pääseväni joskus viettämään iltaa teidän kanssa ja tutustumaan muiden ajatuksiin FORDismista...

Ei kerhotoiminta voi kaatua yhteen lehteen... meidän kerhossa on tuo lehti kanssa yhdenlainen ongelma vaikka jäseniä on peräti +300... ei vaan tule juttuja muilta kuin samoilta immeisiltä joiden on pakko kirjoittaa..

näin minä ajattelen!!!

-Mari- Pj Suomen Britti Ford kerho... ja ajelee -73 Taunuksella koska se on paras...
M-kerhon nettisivut taitavat tämän vuoden lopussa häipyä bittiavaruuteen kun Yahoo! lopettaa Geocities-palvelunsa. Foorumi jää kuitenkin vielä eloon.

Henk. kohtanen mielipide on että Taunukset on niin pieni alalaji että ne mahtuisi saman nimen alle kaikki, kun harrastajatkin kuitenkin koko ajan vähenevät kaluston vähentyessä.

Mutta turha huoli, sillä en oo järjestämässä kansannousua ja kapinaa tämän ajatuksen puolesta :lol: Kunhan vain ajatuksiani lauon 8)
Siis,eikö Mari ollut britti-kerhon touhuissa...
M taas Germaniaa.

Metriset vois kuulua tähän sakkiin
täysin.

Mutta sekin on taas vaan mun mielipide...
Mari
Viestit: 81
Liittynyt: 28 Elo 2006, 23:00
Paikkakunta: Hattula, Lepaa

Viesti Kirjoittaja Mari »

Kyllä siis BRITTI FORD kerhon puheenjohtaja olen minä... mutta pihassa ei oo ku sakemanneja!!! :lol:

Pääasia on että on ovaali perseen alla...
.......ku vaa keksis jostain lääkkeen tähä sairauteen....
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Itse olen nyt tavallaan ulkopuolinen kertomaan asioista, kun en ole tällä hetkellä taunus-clubin jäsenenä. Mutta, minun mielestäni tämä taunus kerho on kyllä ihan 100% varmasti parhaiten toimiva ford kerho suomessa. Itse seurailen aika aktiivisesti m-kerhon ja melko aktiivisesti capri kerhon sivuja. Ja tarinoinkin siellä sitten harvakseltaan, miten tuntuu. Itse liityin vuonna -95 ensimmäisen kerran taunus kerhoon, kun oli silloin kaksi taunusta omistuksesssa ja ostin tältä kerhon pj:ltä GT:n pikkumitttarien osia. Sitä jäsenyyttä taisi sitten kertyä n. vajaa 10v. Olin sitten yhden vuoden n. 06 hujakoilla kerhossa. Ja päivitin kerholehdet samalla aukottomaksi kokonaisuudeksi ja täytyy sanoa, että niistä jutustä huokui se asia vieläkin, mikä minutkin pitää noiden Fordien kanssa naimisissa.

Ja, mikä minua ihmetyttää tuolla cossuclubin puolella, jotta tekniikkajuttuihin ei pääse ilman jäsenmaksua. Minun tutulla oli tuossa viimevuonna tunnarit sinne, kun oli jäsen sinne. No, eipä ainakaan ne jutut, mitkä minua kiinnosti, olleet mitenkään sen jäsenmaksun arvoisia. No, ehkä sierra jutut varmaan ovatkin, mutta sierrat eivät minua enää kiinosta saatikka scorpiotkaan. Mutta siltikin ne ovat vielä tulevia harrasteautoja, kylläkin. Mutta taidan pysyä näissä 60-70 -lukulaisissa, mikäli mahdollista.

Toivon kuitenkin, että josko joku ottaa herneen nenään näistä minun jutuista, että laskee kuitenkin ensin kymmeneen, sillä mehän olemme kuitenkin kaikki ford-harrastajia, ja eikös se kuitenkin pitäisi yhdistää meitä. Eikö? Kovasti vaan tuntuu monsti, jotta ei yhdistä...

Fordihan on kuitenkin maailmanlajuinen merkki.
Herkko
Viestit: 1313
Liittynyt: 25 Elo 2004, 22:55
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Herkko »

Kyllä sie gepardi aivan asiaa poriset :)
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Suuret kiitokset!

Mutta, kun itse olen jo vuodesta -91 näihin fordeihin jo tutustunut. Kaveri amiksessa osti silloin aikoinaan -73 taunuksen ja itse innostuin jo samalla p7-malleista ja niistä sitten tarinoitiin aina iltasella ja ihailtiin v8-magazinessa kuvailmoituksilla olleista capreista, taunuksista, m-sarjalaisista, sekä muista fordeista. Jenkkeihin ei todellakaan ollut varaa. Saatikka sitten nyt. Ja miksipä olisi. Ja jos olisikin, niin kyllä euroversiot pysyy tontilla Varmasti siltikin! Itse olen kyllä sitä mieltä, jotta olen mielestäni huono tuomaan mielipiteitäni julki kirjoittamalla. Olen kyllä mielestäni paras kertomaan aiat live, kun sille päälle satun. Nyt kotin kovasti, kun huomasin tämän topicin, kun katsoin tätä kerhopalstaa. No, ei sitä oletullut katsottuakkaan, kun en ole kerhossa jäsenenä, niin en ole tuntenut olevani jäävi osallistumaan keskusteluun pahemmin.

Minun unelmafordi on -70 mercury cyclone spoiler drag pack optionilla varustettuna. Ja on aivan sika rare kampe! No kykllä se pelkkä cj-pata versiokin kävisi. Mutta ne ovat vielä unelmia. Ja voivat niiksi jäädäkkin.
Herkko
Viestit: 1313
Liittynyt: 25 Elo 2004, 22:55
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Herkko »

Oikein.
Ite taas rassannu jenkkivoorteja -85 alkaen,
jolloin ensimmäisen laitoin.

Nyt viimeiset 7-vuotta pelkästään Taunus/Anglia harrastusta.

Täytyy sanoa,että Ford pikkulohko on tutumpi kun Gologne,
johon kiivaasti tutustun :)

OHC Taunukset kyllä kuuluneet elämään
vuosikymmeniä.

Voi se käydä näinkin päin,kun taas kerhon
kantava voima Miikka teki sen ilmeisestikkin toisinpäin...

Jaa,kuuluiskohan soopa kautta vuodatus osastoon taas....
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Noh, kyllä mulla kanssa tallissa on 221 ja 289 sb:t. Ja sit on myös 2.3 vanha, 2.3 uudempi ja 4.0 kölnin koneet. Ja koreja on tällähetkellä 17M -69 ja capri mk3 -78. Joten, kait niistä jossakin vaiheessa jotakin tekee. Itseasiassa on siitä 4.0 lokista tekeillä 300hv:n vapari 3.5 V6. 2.9:n akseli ja sekölni laulaa. kun ne kölnit tykkää kierroksista. Tuli muuten nytkin ihan vahingossa tehtyä tuohon metriseen semmoinen kone, jotta ei taida pystyä ottamaan ihan helpolla köröl'htöjä sillä. Rupes jo tuossa ihan vituttaman nuo laittohommat, kun ei ole kunnon laittomestoja, vaan kun kävin pienen koe-ajon metrisellä, niin kyllä ilme kirkastui. Tuli itseasiassa ihan vitun huvä olo. Tuntu, että on sitä jossakin asiassa tässä elämässä edes onnistunut!
Valtonen
Viestit: 11
Liittynyt: 16 Loka 2007, 01:26
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja Valtonen »

Kai siihen kerholehteenkin(omaan) saattas löytyä materiaalia, mut hitto ku on niin laisca, ja kaikki vanhemmat valokuvat on tietty paperisia, eikä oo scanneria. Tarinoita ois ehkä monenkinlaisia, mut en tiä onko kaikki milläänkäänmuotoa julkaisukelposia?..
Vastaa Viestiin