KPM 01/2009 ilmestymisen kohtalo

Kerhoasiaa kerholaisille. Liity jäseneksi jo tänään! Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Taunus-Sälli
Viestit: 1379
Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
Paikkakunta: viiala

.

Viesti Kirjoittaja Taunus-Sälli »

Pj kirjoitti:
FoorttiFani kirjoitti:millonka teille lehti tuli? Mulle ei oo ainakaa tullu vielä
Lammenkulmantie 45 osoitteeseen on sullekkin lehti lähtenyt, onhan osoite oikea?
oikea osote on :wink: mä oon kans lähettäny tohon osotteeseen kaikenlaista :lol:
Taunus 2.0 GX 82
Taunus 1.6 L 73 stw
Pj
FTC Puheenjohtaja
Viestit: 1258
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 17:06

Viesti Kirjoittaja Pj »

Haluan vielä "erikseen" mainita suurkiitokset kerholehden vakituiselle avustajalle Susannalle tämänkin lehden teossa. :D
#1
Taunus CoupeGT 2.8 '72
Taunus 4d 1.6GX '81 museo
Taunus 4d 2.0GX '82
AC Cobra V6
Tunturi super Sport `76 ;)
Pappa Tunturi `75 ;)
Avatar
FoorttiFani
Viestit: 974
Liittynyt: 23 Loka 2007, 21:10

Viesti Kirjoittaja FoorttiFani »

juu on kyllä oikea osoite, jos se sitten lähipäivinä ilmestyy.
Avatar
FoorttiFani
Viestit: 974
Liittynyt: 23 Loka 2007, 21:10

Viesti Kirjoittaja FoorttiFani »

nonii tänää tuli lehti, on kyllä hyviä juttuja :D
Avatar
surinasussu
Viestit: 36
Liittynyt: 09 Joulu 2005, 00:27
Paikkakunta: Viiala

Viesti Kirjoittaja surinasussu »

:lol: Kiitos Pj.lle, että sain ja saan tulevaisuudessakin mahdollisuuden kantaa korteni kekoon KumiPuslaMagazinen teossa!! Mainio kerho ansaitsee mainion lehden, eikä tässä kommentissa nyt oma kehu haiso vaan tosissani olen sitä mieltä, että KPM on säilyttämisen arvoinen asia, jonka eteen tulisi jokaisen jäsenen mielellään nähdä vähän vaivaa.
Jos kynä ei itsellä pysy kädessä, niin ihan meikäläiselle voi heitellä ehdotuksia jutun aiheista, ollenkaan en pahastuisi moisesta! :) Taannoin täällä lupailemani juttu jossa yhdistyisivät taunus ja raskaamman puoleinen suomirock jäi valitettavasti tuossa keväällä saamatta, bändi pkele karautti eurooppaan kiertueelle.. mutta jatkan tässä taas yrittämistä, eiköhän se joskus saattaisi toteutua, ainakin se olisi itselle sellainen "haaveiden täyttymys". Itse kun ei kykene teknisiä kuvaelmia kirjottelemaan niin koitanpa sitten lähestyä Taunus-aihetta vähän toisista näkökulmista! :twisted:
Käyttis: ´97 Mondeo 2.0 farkku GT
'73 Taunus L 2D 2.0 projekti
Vastaa Viestiin