Remontti päiväkirjoja, tarinoita onnistuneista ja epäonnistuneista remonteista. Ei teknisiä kysymyksiä, minimi kommentointi. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Tänään saapu MegaSquirtit, täytyy aloittaa kasaaminen, kunhan kerkiää.
Lohkokin mittailtu kokonaan (lukuunottamatta sylintereitä, nehän poraukseen menee kuitenkin), tulos on että alakerta on kunnossa, joten siitä lähetään tekemään konetta mulle.
EI mitään muuta uutta auton suhteen, kuin 3kpl ylikokomäntiä tuli tänään, tai oikeastaan 4, mutta yhdessä reikä laessa Jostain tarvis yksi vielä saada.
Voi koittaa lämmittää,ja kunnollinen liuku-vasara,joku 7-8 kilonen vois olla lähellä..itte kokeilin jollain 2-kilosella lelulla,ja ainoa mitä irtos oli
palat irti siitä ulosvetäjästä..eli halkes koko paska
Kaksi M10 ruuvia vetoakselin laipan rei'istä vastakkaisiin jarrukilven kiinnitysreikiin. Ruuvin kannat vetoakselin laippaa vasten, niin pysyvät puristuksessa paremmin pystyssä. Sitten vain tasaista kiristystä ja jonkin ajan päästä kuuluu "naps". Näin ovat aina lähteneet, hyvin ruosteisetkin hajottamolöydöt. Lämpöä ei tarvita, enkä kyllä tällaisessa paikassa kovin mielelläni käyttäisikään. Jotakin "kyytipoikaa" kannattaa ruiskutella.
Ei tarvi sen takia siirtää.
Oon monesti ittekkin ajatellu jos laittais ihan huvikseen,mutta en oo jaksanu alkaa vetelemään niitä kaapeleita.
Eihän se nyt iso homma ole,mutta laiska mikä laiska