Remontti päiväkirjoja, tarinoita onnistuneista ja epäonnistuneista remonteista. Ei teknisiä kysymyksiä, minimi kommentointi. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Valvojat: Timppa , Pj , taunus 78
Tehro
Viestit: 1074 Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Tehro » 01 Syys 2010, 09:01
Jaahans kai se tämänkin kanssa saa aloittaa korjaus kierteen. Leima loppuu. enkä usko uutta saavani ennen korjauksia. Eikä viitsisi vaan räpeltää kasaan, joten asioihin joutuu paneutumaan välillä.
Lisä pontta antaa korjauksiinne kaikki ylimääräiset äänet ja tärinät kiesistä.
Tehro
Viestit: 1074 Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Tehro » 04 Syys 2010, 23:17
kuinka paljon tekemistä kuinka vähän aikaa
Luhtis
Viestit: 1054 Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12
Viesti
Kirjoittaja Luhtis » 04 Syys 2010, 23:23
helpointa ku menee leimalle ja korjaa vain ne mitä käsketään
yks katastusmies sano mulle että "jätkä on korjannu tän jo valmiiks! älä mee ite laittelee teet turhaa työtä, kyl me kerrotaa sit jos tarvii jotai tehä"
ft79
Viestit: 2091 Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala
Viesti
Kirjoittaja ft79 » 05 Syys 2010, 03:39
joo noin se menee
toki korista irti revenneet tukivarret ym.. voi korjata valmiiksi niin on
edes pieni mahdollisuus päästä kerrasta läpi..
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
Tehro
Viestit: 1074 Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Tehro » 05 Syys 2010, 09:00
näinhän se yleensä menee, mut täytyy parantaa ni on helpompaa.
Tehro
Viestit: 1074 Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Tehro » 08 Syys 2010, 19:51
hiton marsu ku vie vapaa ajasta suden osan mä meen korjaa taunusta
Tehro
Viestit: 1074 Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Tehro » 08 Syys 2010, 22:04
etu aisa paikattu
Tehro
Viestit: 1074 Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Tehro » 14 Syys 2010, 08:52
hieman sipistelty hitsausta saumat alas. penkki pitäis irrottaa että sais kiinnikkeet kasaan
Ei taidolla, ei tiedolla vaan tunteella
Luhtis
Viestit: 1054 Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12
Viesti
Kirjoittaja Luhtis » 14 Syys 2010, 18:56
Tartuin tänää jo hiekkapistooliin ja tähtäilin sun osia mutta sit huomasinki että olikin jo vitunmoinen kiire seuraavaan paikkaan ni piti keskeyttää. Tekasen ne tässä joku päivä pois alta..
Tehro
Viestit: 1074 Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Tehro » 14 Syys 2010, 19:10
Nou hätä
Ei taidolla, ei tiedolla vaan tunteella
Tehro
Viestit: 1074 Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Tehro » 23 Syys 2010, 13:01
nonniin pistin hetkeks seisontaan. jotenki toi hitsailu ei sytytä just nyt
Ei taidolla, ei tiedolla vaan tunteella
Tehro
Viestit: 1074 Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Tehro » 30 Syys 2010, 19:56
kuka käyny tyhjentää akun?
Ei taidolla, ei tiedolla vaan tunteella
tanari
Viestit: 937 Liittynyt: 22 Elo 2004, 11:18
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja tanari » 30 Syys 2010, 22:42
Tehro kirjoitti: kuka käyny tyhjentää akun?
tuskin kukaan muu kuin iines
matalan pudjetin kulkineet...
Luhtis
Viestit: 1054 Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12
Viesti
Kirjoittaja Luhtis » 30 Syys 2010, 22:51
tanari kirjoitti: Tehro kirjoitti: kuka käyny tyhjentää akun?
tuskin kukaan muu kuin iines
roflmao
Tehro
Viestit: 1074 Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Tehro » 30 Syys 2010, 23:54
Toisaalta aku on aina ollu tyhjätasku, ja hyvin useasti viraton/virraton. Ja epäilen niitä kolmea hunsvottia kovasti.
Ei taidolla, ei tiedolla vaan tunteella