Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo MegaSquirt 3
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Re: Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo MegaSquirt 3
Tänään vein kardaanin pajalle, tarkastavat sen että onko tasapainotuksessa mennyt jotain pieleen, kun saan takaisin niin tiedän enemmän.
Jos ongelmat jatkuvat niin pitää alkaa suunittelemaan kardaanin vaihtoa vakionopeusnivelellä ja jos vielä kumilimpusta pääsisi eroon.
Jos ongelmat jatkuvat niin pitää alkaa suunittelemaan kardaanin vaihtoa vakionopeusnivelellä ja jos vielä kumilimpusta pääsisi eroon.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
Re: Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo MegaSquirt 3
Sain kardaanin tänään takaisin, keskiristikko ei ollut täysin keskellä jostain syystä, laittoivat kohdalle ja tasapainottivat uusiksi joten painoja väheni samalla ja nyt ei enään värise
Nyt puuttuu vain se 5 vaihde joka tosin odottaa tallissa jo...
Nyt puuttuu vain se 5 vaihde joka tosin odottaa tallissa jo...
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
Re: Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo MegaSquirt 3
4-lovinen laatikko irroitettu paikalta ja seuraavaksi pitäisi punnertaa 5-lovinen paikalle jonka jälkeen pitäisi vielä uusi pakoputkisto tehdä kun nykyinen äänekäs tai bassot katoaa ajaessa mutta nykyinen ottaa taka-akseliin joustoissa kiinni ja edestä kolisee välilä koretettuihin hidasteisiin...
Muutama muutos sähköihin etc. pientä niin eiköhän sitten ole kesä jo lähellä että pääsisi taas ajelee.
Muutama muutos sähköihin etc. pientä niin eiköhän sitten ole kesä jo lähellä että pääsisi taas ajelee.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
Re: Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo MegaSquirt 3
Millaiset putket meinasit laittaa? Siis kooltaan? Mulla on 2x 2,25" putket mutta neloskoneesta hmmmmm.niceman kirjoitti: ↑27 Tammi 2024, 23:10 4-lovinen laatikko irroitettu paikalta ja seuraavaksi pitäisi punnertaa 5-lovinen paikalle jonka jälkeen pitäisi vielä uusi pakoputkisto tehdä kun nykyinen äänekäs tai bassot katoaa ajaessa mutta nykyinen ottaa taka-akseliin joustoissa kiinni ja edestä kolisee välilä koretettuihin hidasteisiin...
Muutama muutos sähköihin etc. pientä niin eiköhän sitten ole kesä jo lähellä että pääsisi taas ajelee.
Isompia ei oikein saanu koukattua Atlasksen perän yli.
Etupätkä itsellä 3" Mutta olen vähän haaveillu 3,5" ovaalisti putkesta sellainen eka 1,5m jonka jälkeen muuttuu kahdeksi.
Nykyinen etupätkä 3" on pienempi pinta-alaltaan kuin 2x 2,5" joten siitä saisi vielä parannuksen kun tuon viittisi tehdä.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Re: Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo MegaSquirt 3
Ahtimelta lähtee 2.5" loppuun asti ja meinasin muuttaa ekan pönmtön pienemmäksi mutta paremmaksi jonka jälkeen 2" siitä taaksepäin, pitää katsoa tarkemmin kun saan muut tehtyä.Vermilion kirjoitti: ↑28 Tammi 2024, 13:43Millaiset putket meinasit laittaa? Siis kooltaan? Mulla on 2x 2,25" putket mutta neloskoneesta hmmmmm.niceman kirjoitti: ↑27 Tammi 2024, 23:10 4-lovinen laatikko irroitettu paikalta ja seuraavaksi pitäisi punnertaa 5-lovinen paikalle jonka jälkeen pitäisi vielä uusi pakoputkisto tehdä kun nykyinen äänekäs tai bassot katoaa ajaessa mutta nykyinen ottaa taka-akseliin joustoissa kiinni ja edestä kolisee välilä koretettuihin hidasteisiin...
Muutama muutos sähköihin etc. pientä niin eiköhän sitten ole kesä jo lähellä että pääsisi taas ajelee.
Isompia ei oikein saanu koukattua Atlasksen perän yli.
Etupätkä itsellä 3" Mutta olen vähän haaveillu 3,5" ovaalisti putkesta sellainen eka 1,5m jonka jälkeen muuttuu kahdeksi.
Nykyinen etupätkä 3" on pienempi pinta-alaltaan kuin 2x 2,5" joten siitä saisi vielä parannuksen kun tuon viittisi tehdä.
Autoa madallettu niin siksi taka-akselin ylitys mallia lusikalla sovitettu.
Tässä vain nuhapumppu Ohc max 250hp.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
Re: Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo MegaSquirt 3
Itellä nyt 2.5" putki akselin yli tehtynä niin että akselin saa nostaa pohjaanlyönteihin ottamatta kiinni, mutta on kyllä todella tarkka tehtävä
Re: Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo MegaSquirt 3
Ei se nyt ihan nuhapumppu ole jos yli 200hp. 3" = karkeesti 500hp sopiva, joten tollanen 2,5" on varmaan tosiaan ihan riittävä.niceman kirjoitti: ↑28 Tammi 2024, 20:11Ahtimelta lähtee 2.5" loppuun asti ja meinasin muuttaa ekan pönmtön pienemmäksi mutta paremmaksi jonka jälkeen 2" siitä taaksepäin, pitää katsoa tarkemmin kun saan muut tehtyä.Vermilion kirjoitti: ↑28 Tammi 2024, 13:43Millaiset putket meinasit laittaa? Siis kooltaan? Mulla on 2x 2,25" putket mutta neloskoneesta hmmmmm.niceman kirjoitti: ↑27 Tammi 2024, 23:10 4-lovinen laatikko irroitettu paikalta ja seuraavaksi pitäisi punnertaa 5-lovinen paikalle jonka jälkeen pitäisi vielä uusi pakoputkisto tehdä kun nykyinen äänekäs tai bassot katoaa ajaessa mutta nykyinen ottaa taka-akseliin joustoissa kiinni ja edestä kolisee välilä koretettuihin hidasteisiin...
Muutama muutos sähköihin etc. pientä niin eiköhän sitten ole kesä jo lähellä että pääsisi taas ajelee.
Isompia ei oikein saanu koukattua Atlasksen perän yli.
Etupätkä itsellä 3" Mutta olen vähän haaveillu 3,5" ovaalisti putkesta sellainen eka 1,5m jonka jälkeen muuttuu kahdeksi.
Nykyinen etupätkä 3" on pienempi pinta-alaltaan kuin 2x 2,5" joten siitä saisi vielä parannuksen kun tuon viittisi tehdä.
Autoa madallettu niin siksi taka-akselin ylitys mallia lusikalla sovitettu.
Tässä vain nuhapumppu Ohc max 250hp.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Re: Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo MegaSquirt 3
No katsastus teho 188Hp 0.8bar paineilla, 1bar muistaakseni antoi 225hp ... se saa riittää minulle tosin yläpään säätö ei olut silloin kohdalla ja tehot alkoin 4600kier/min romahtaa joka nyt korjattu dynossa.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
Re: Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo MegaSquirt 3
Itsellä ei ole koskaan kaikki ollu kohdallaan dynossa, jännä juttu
Nyt tarvis vaan isomman ahtimen, se oli viime dynossa vikana.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!