Ford Taunus Stw -81 *Stage 2...*
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Sen on turha tulla mussuttaa mitään, kamerassa oli jotain 120 viimeisintä kuvaa pelkistä villakoirista ja jokunen tosta meiän 2-vuotiaasta pojasta, joten syyllinen on selvillä ja mahdollista mussuttamista ajatellen sähkötuolin sulake on korvattu kuuden tuuman naulalla.
Kaikenlisäksi muistikortista oli onnistuttu särkemään write-protect namiska kokonaan ja lähes uusi 8 giganen kingstoni on nyt viraton kun kirjoitussuojaus on päällä koko ajan. Taidanpa kääntää tuoliin virrat päälle jo valmiiksi.
Kaikenlisäksi muistikortista oli onnistuttu särkemään write-protect namiska kokonaan ja lähes uusi 8 giganen kingstoni on nyt viraton kun kirjoitussuojaus on päällä koko ajan. Taidanpa kääntää tuoliin virrat päälle jo valmiiksi.
Katkosvälykset tuli hinkkailtua männänrenkaista kohilleen, renkaat paikoillaan männissä ja männät paikoillaan kangissa. Pitää kaivella runkolakrut niin saadaan alakerta jotakuinkin nippuun.
Jakoketjua rakenneltu ja onnistuu suunnitellusti ja itseasiassa odotettua helpommin.
Seuraavaks ohjelmassa perän asennus paikalleen ja laatikon sovittelua jordaanitunneliin. Lauantain jälkeen Tuhnu on pyörillään jos kaikki menee suunnitellusti.
Jakoketjua rakenneltu ja onnistuu suunnitellusti ja itseasiassa odotettua helpommin.
Seuraavaks ohjelmassa perän asennus paikalleen ja laatikon sovittelua jordaanitunneliin. Lauantain jälkeen Tuhnu on pyörillään jos kaikki menee suunnitellusti.
Perä paikallaan, konehuoneessa lohko, kannet, ahtimet ja hukkaportit kiinni ja jatkeena t56 vaihteisto. Alkuperäiset laatikon kannakkeen tornit piti laikata pois tieltä, mutta muuten ei tarvinnut tunnelia leipoa. Keppikin osui suoraan keskelle viimekesänä tekemääni A4LD:n shifterin reikää. Kaikki hyvin toistaiseksi, mikään ei ota mihinkään väärään paikkaan kiinni, konepelti mahtuu juuri ja juuri kiinni saakka, ahtimien pakopesät tosin aika lähellä, mutta, lähellä saa ollakin kunhan ei osu. Teen nyt tyhjällä lohkolla putkitukset ja letkutukset sun muut loppusovittelut, ennenkun alan lopullisesti kasaamaan moottoria.
Kampesin 17x9" peltivanteille 255/40/17 nakit paikoilleen ja pulttasin renkaat kiinni. Eteen laitoin väliaikaisesti 16 tuumaiset aluvanteet, koska ei ole vielä renkaita joita kammeta etuvanteille, ja 5-pulttiset etunavatkin on vielä hiukan vaiheessa. Kori on pitkästä aikaa lähempänä lattiaa, etupää lepää nätisti renkaillaan, takana myös renkaat maassa mutta jätin varmuuden vuoksi vielä pukit alle, koska iskaritornien yläpäät on vielä vain muutamalla hepillä kiinni, eikä huvittanut ottaa sitä riskiä että ne hepit pettää ja auto rysähtää vasten betonilattiaa.
Kampesin 17x9" peltivanteille 255/40/17 nakit paikoilleen ja pulttasin renkaat kiinni. Eteen laitoin väliaikaisesti 16 tuumaiset aluvanteet, koska ei ole vielä renkaita joita kammeta etuvanteille, ja 5-pulttiset etunavatkin on vielä hiukan vaiheessa. Kori on pitkästä aikaa lähempänä lattiaa, etupää lepää nätisti renkaillaan, takana myös renkaat maassa mutta jätin varmuuden vuoksi vielä pukit alle, koska iskaritornien yläpäät on vielä vain muutamalla hepillä kiinni, eikä huvittanut ottaa sitä riskiä että ne hepit pettää ja auto rysähtää vasten betonilattiaa.
Lohko moottoripukissa, ruuvailin studit reikiin ja nakkelin kampuran, männät ja veivit paikoilleen lohkoon, koekasaus menossa. Kaikki hyvin toistaiseksi, mitoitukset osuu ainakin toistaiseksi kohalleen ja männän ja kannen väliin jää karvan vajaa milli tilaa. Kunhan saan jakoketjun askarreltua loppuun niin nähdään miten käy venttiili-mäntä osastolla, paperilla sielläkin riittää kyllä tila.
Runkopukkien tukirauta evo2 vaiheessa.
Runkopukkien tukirauta evo2 vaiheessa.
Jaha, jotain tännekin välillä. Pyyhkäsin laakeripukkien päältä lastun että ton tukiraudan saa suoraan vasten pukin pintaa. Vielä pitää parista kohtaa sitä vinguttaa ettei ota kampuraan tai lähinnä kiertarinpultteihin kiinni. Sen jälkeen viimeistellä käikäleet joilla se pulttaantuu öljypohjan tiivistepintaan kiinni.
Itse girdle on 15mm peltiä ja reunuksilla kiertävät osat 8mm peltiä ja hitsaamalla toisissaan kiinni.
Finanssit finaalissa vaihteeksi niin näpräillään nyt sitten näitä mitkä ei maksa muutakun aikaa.
Itse girdle on 15mm peltiä ja reunuksilla kiertävät osat 8mm peltiä ja hitsaamalla toisissaan kiinni.
Finanssit finaalissa vaihteeksi niin näpräillään nyt sitten näitä mitkä ei maksa muutakun aikaa.