Sivu 4/7

Lähetetty: 05 Helmi 2009, 18:35
Kirjoittaja ohnoitsford
se kytkinlevy kyllä saattaa kohtalaisen helposti mennä väärinpäin.

Lähetetty: 05 Helmi 2009, 22:15
Kirjoittaja FoorttiFani
kytkintä en ees purkanu, luulis sen oikeinpäin olevan.

Lähetetty: 05 Helmi 2009, 22:18
Kirjoittaja vtormane
FoorttiFani kirjoitti:kytkintä en ees purkanu, luulis sen oikeinpäin olevan.
Liikkuuko kytkinpoljin ihan normaalin tuntuisesti? Tietysti jälkiviisaana vois sanoa että oisko kannattanu kuiteski kurkistaa sinne kytkimeen jos vaikka levy on loppu...

Lähetetty: 05 Helmi 2009, 22:23
Kirjoittaja FoorttiFani
Kyl poljin on mun mielest aika normaali. Juu olis senki vissii voinu purkaa :) no laatikon kaivan pois kumminki ni täytyy tsekata kytkin samal

Lähetetty: 05 Helmi 2009, 23:03
Kirjoittaja Taunusmies Jussi
Siis onko siinä se sama kytkin kuin mikä siinä oli silloin kun sen koneen multa ostit? Jos on, niin ei se kytkin ainakaan silloin pitänyt mitään ääntä kun sillä ajelin pitkin peltoja.

Lähetetty: 05 Helmi 2009, 23:05
Kirjoittaja FoorttiFani
juu sama kytkin on. Juu kyl itekki meinasin et laatikosta se kuuluu. Taidan koittaa sitä sun 4 lovista askia seuraavaks.

Lähetetty: 05 Helmi 2009, 23:10
Kirjoittaja Taunusmies Jussi
FoorttiFani kirjoitti:juu sama kytkin on. Juu kyl itekki meinasin et laatikosta se kuuluu. Taidan koittaa sitä sun 4 lovista askia seuraavaks.
Senkään ei pitäisi pitää mitään ääntä. Vaikutti hyvältä askilta.

Lähetetty: 05 Helmi 2009, 23:13
Kirjoittaja FoorttiFani
Hyvä homma

Lähetetty: 15 Helmi 2009, 18:32
Kirjoittaja FoorttiFani
Nyt on vähän peltisarjaa soviteltu paikalleen. Aika nätisti istuu paikalleen, pientä muokkausta vaan joutuu tekee. Sit ostin motonetist 2.5 tuuman putkea ja yhen änärin. Katotaa hiljeneekö riittäväst yhellä.

Lähetetty: 20 Helmi 2009, 20:57
Kirjoittaja FoorttiFani
Nonii nyt on putki tehty, saundit ihan sopivat. Toivottavast katsurista myös. Pitää ottaa kuvia joku päivä

Lähetetty: 24 Helmi 2009, 18:30
Kirjoittaja FoorttiFani
Alottelin sähköhommia tekemään. Lisämittareiden ja kärjettömän sytkän kytkentää olis meneillään. Tilasin kans autostudiolta vähän rokkivehkeitä ni saadaan tane soimaan.

Lähetetty: 15 Maalis 2009, 12:58
Kirjoittaja FoorttiFani
Dodii nyt sain sytkäosat kiinni ja hyvin toimii. Säätelin lampulla ennakon 8 asteeseen. Jätin etuvastuksen vielä paikalleen, kun tuntuu toimivan hyvin. Minkälaista oiretta pitäis tulla jos etuvastus on liikaa?
Mittarit sain kytkettyä. Jenkamittarin sain toimimaan mut vedenlämpö ja seos kusee. Lämpömittari ei nouse yli 40 asteen ja seossuhde näyttelee ilmeisesti ihan päin persettä. Kuvia lisäilen kun kerkeen.

Lähetetty: 17 Maalis 2009, 18:57
Kirjoittaja Mois
En osaa muuta sanoa liiasta etuvastuksen vaikutuksesta kun että tehot ainakin saattaa tippua kun ei jaksa enää antaa tarpeeks kipinää...
Jostain Sierrastako se puola on kotoisin ja siinä ei oo ollu alunperinkö minkäänlaista etuvastusta?

Lähetetty: 17 Maalis 2009, 20:13
Kirjoittaja taunusstyle
kylmä käynnistys ainaki heikkenee jos on etuvastus paikallaan ite ainaki huomasin sellasen ongelman.ei meinannu millään saaha käyntiin pakkasella,sitten vasta lähti käyntiin ku laitoin suoraan virran ilman etuvastusta puolalle

Lähetetty: 17 Maalis 2009, 22:38
Kirjoittaja FoorttiFani
Juu jostakin sierrasta tuo on, en tiedä onko siinä sitte ollu etuvastusta. Voiman puuttesta en tiiä yhtään, ei pääse vielä oikee testailee. Ja kylmänäkin käynnistyi mun mielestä aika hyvin, pikkupakkasella. Mut jos otan vastuksen pois ja sit saaki liikaa virtaa niin todennäköisesti joku paikka pettää? Eikö totta? :D