ford cortina mk3

Remontti päiväkirjoja, tarinoita onnistuneista ja epäonnistuneista remonteista. Ei teknisiä kysymyksiä, minimi kommentointi. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

1988
Viestit: 8
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 18:48

ford cortina mk3

Viesti Kirjoittaja 1988 »

joo elikkäs pistetään nyt tänne jotakin päiväkirjaa kun en muualle keksinä vaikka ei taunus ookkaa eli:
auto on. 4d ford cortina 1600-bf vuosimallia 1971 auto on muutos katsastettu vuosia sitten 2.0 v6.
tämän ostin itselleni kun olin 14 vuotias, ja se oli sillo ku ostin nii poistettu kilvistä ja rällätty pellolla ja värinä oli mattamusta itse ajelin sillä jonkun kuukauden peltotiellä kunnes se herkesi toimimasta (kun väänty kannet)sillon iski kipinä et hitto mähän teen tästä mun ekan auton eli ei kun purkamaan täysin koko vehje.
Pohja paljastui täysin lahoksi ja myös etuloka suojat,mutta eise pahemmin lannistanut sitä hitsattiin kaverin kans koko seuraava talvi..mutta siihenpä se sillo jäikin se kipinä hävisi sillon jonnekin sinne mädän pellin sekaan :lol:.et ei ollu eka auto niinku sitä sillon haaveili..eli se on seisonut tuola varastossa kohta viisi vuotta..mutta nyt se pääsi taas päivän valoon eli tarkoituksena olisi että tänä kesänä kurvailisin pitkin maita ja mantuja...mutta eikai siinä pitää tänne kirjotella mitenkä etenee ja pistellä kuvia. :D
värillä ei ole väliä kunhan se on musta
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

Asiaa,laita toki kuvia näkösälle :D
Taunus Maximus =)
1988
Viestit: 8
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 18:48

Viesti Kirjoittaja 1988 »

joo pistellään kuhan saan ton kameran..joo elikkäs tänään värkkäilin korin kääntöpukkia sain toisen melkein valmiiksi luulis kääntyvän aika herkästi ku se kääntö osa on vanhasta kelasilppurista otettu pyörän napa jossa on laakerit :D se napa on yhellä isolla mutterilla kiinni et siihen pystyy rakentamaan erimerkkisille autoille myös ne käpälät ei tarvihe tehä kokonaan uusia,ottaa vaan 24 mm avaimen ja ottaa mutterin pois ja heittää toisen tilalle :D .
värillä ei ole väliä kunhan se on musta
Vastaa Viestiin