Tulipa sitten ostettua toinenkin Escort. Tällä kertaa "isolohko" 1,6:lla
Ja ruiskulla. Auto on metallivärinen tummanvihreä (näyttää tietystä kulmasta mustalta). Autosta löytyy RS Turbon? helma- ja kaarilevikkeet. Sisustakin on XR3i:n ovipahveja lukuunottamatta.
Laittamisesta sen verran, että vaihdelaatikko oli menny edellisellä omistajalla paskaks ja nyt pitäis löytää uus laatikko, että sais pikkuhiljaa ajokuntoon. Konehuoneesta on pitänyt purkaa myös esim. virranjakaja, startti ja ruiskun joku boxi että laatikon on saanut irti. Taitaa auto jäädä odottamaan seuraavia lomia (20.12.2006-2.1.2007), jolloin toivon mukaan saan jostain uuden laatikon autoon
Kuvia tulee jossain vaiheessa, kun saan kameraa lainaan.
Escort XR3i 1985
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
No voihan perse! Keskiviikkona hakemani 5-vaihteinen laatikko ei käynytkään tuon koneen perään :? Kone olikin näköjään mk4 Escosta eikä mk3:sta vaikka korimalli on mk3 (muutoskatsastus XR3i:ksi vuonna -90)...
Muuten oli laatikot samanlaisia, mutta startin paikka eri kohdassa. MK4:ssa startti on edessä alhaalla ja mk3:ssa ylhäällä. V*#^u!!!Per*#le!
Omaa ajattelemattomuutta tässä vaan voi syyttää, mitä en kuvista kattonu tarpeeks tarkasti laatikoiden eroja...
Purin isän kanssa tuon vanhan rikkinäisen laatikon ja ruvettiin miettii, että jospa sen kytkinkopan vaihtais niin kävis tuo laatikko sitten XR:ään...
Muuten oli laatikot samanlaisia, mutta startin paikka eri kohdassa. MK4:ssa startti on edessä alhaalla ja mk3:ssa ylhäällä. V*#^u!!!Per*#le!
Omaa ajattelemattomuutta tässä vaan voi syyttää, mitä en kuvista kattonu tarpeeks tarkasti laatikoiden eroja...
Purin isän kanssa tuon vanhan rikkinäisen laatikon ja ruvettiin miettii, että jospa sen kytkinkopan vaihtais niin kävis tuo laatikko sitten XR:ään...