Remontti päiväkirjoja, tarinoita onnistuneista ja epäonnistuneista remonteista. Ei teknisiä kysymyksiä, minimi kommentointi. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Tirol kirjoitti:Tuli sit taas hiukan tehtyä "remonttia": vaihdoin ja uusin kaikki sytytysjohdot , tulpat, virranjakajan ja pyörijän. Kyllä taas kulkee ja käy nätisti . Vielä tarttis hommata jostakin 2.0 ruisku kone johon laittais sitten turbon kiinni. Ensi kesää varten jos vaikka pääsis driftailemaan radalle kisoihin....
..kyllä se kaasarillaki (tai tuplilla) pelittää,ja elämäsi on paljo helpompaa..älä ainakaan osta pelkkää konetta ja siihe eriksee ruisku osia ja muita härpäkkeitä.,koko tekniikka sitte kerralla.Järki,rahat ja aika loppuu kesken noissa hommissa aika äkkiä meinaan(kokemusta on) kaippa taunuksen 200hv:llä driftaamaan saa,ainaki jos takana on 165 hiihtoliiton hyväksymät gummit
E50 AMG
-9 Fordin kokemuksella...
"Suomalaiset on niin kateellista väkee et heti jos täällä on jollain vähänki massia päällä, niin välittömästi alkaa joku läski vinkuu, vitun kommarit"
Ja taas tuli tehtyä pikkuremonttia kun pari viikkoa sitten katkes pakoputki keskeltä. Oli siin kyl komiat äänet (ja yhdel bemarikuskil hymy hyyty ku paineli kaasua rinnalla...no tottakai sit itte kans painoin kaasua.... kaveri lähti hiljaa pois viereltä ) Noh tuli tänää vaihdettuu uusi putkisto taneliin...harmi ettei ny voi enää kiusata bemarikuskeja :twisted: .
PC autopelit lähellä sydäntä....
Eritoten Flatout 1 ja 2
Taunusta unohtamatta ....
Taunus siirtyi talliin odottelemaan entisöintiä. Jos vaikka jossain vaiheessa kerkeisi mutta ensin laitan tuon Mazdan kuntoon, tämän jälkeen olen ajatellut laittaa tanen alkuperäiseen kuntoon
PC autopelit lähellä sydäntä....
Eritoten Flatout 1 ja 2
Taunusta unohtamatta ....