Taunus STW Highway Petrol..(ent.Streetwagon)..
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Semmosethan noi Rs:kin oikeastaan on..
periaatteessa vois kiinnostaakkin,ja edelleen periaatteessa multa ei puutu kuin yksi peltivanne,kun muistin just että vararenkaassa on vielä yksi tuommoinen Gx-malli. Eli 3 kpl olis noita..
Mietin vaan että miten kannattavaksi se tulis,kun joutus lähettelemään ja maksamaan tietysti työstä jne,äkkiä niissä hinnoissa että olis saanu ostetuksi valmiit..kysyppä mitä se työstä ottais?
Voishan tuota laskeskella jos vaikka..
periaatteessa vois kiinnostaakkin,ja edelleen periaatteessa multa ei puutu kuin yksi peltivanne,kun muistin just että vararenkaassa on vielä yksi tuommoinen Gx-malli. Eli 3 kpl olis noita..
Mietin vaan että miten kannattavaksi se tulis,kun joutus lähettelemään ja maksamaan tietysti työstä jne,äkkiä niissä hinnoissa että olis saanu ostetuksi valmiit..kysyppä mitä se työstä ottais?
Voishan tuota laskeskella jos vaikka..
Taunus Maximus =)
Edistyy taas jossain välissä,hain Roitsukaiselta hyvän tuntusen 2.0 taka-akselin,3.45 välityksellä.
Ja Gx-vanteita ..mutta hyvä,nyt on täysi sarja niitäkin talveksi,ja parit ylimääräisetkin. Ja nälkä kasvaa taas syödessä,kun se Roitsukaisen Granada käväisi käynnissä sen verran että kuuli kutosen äänet..
Eli jos vaan keksis sopivasti rahaa..
Ja Gx-vanteita ..mutta hyvä,nyt on täysi sarja niitäkin talveksi,ja parit ylimääräisetkin. Ja nälkä kasvaa taas syödessä,kun se Roitsukaisen Granada käväisi käynnissä sen verran että kuuli kutosen äänet..
Eli jos vaan keksis sopivasti rahaa..
Taunus Maximus =)
Eli toi on Pikku-Atlas! Välitys on kyllä sopivan harva, menee matka-ajossa aika pienellä kulutuksella.janzamar kirjoitti:Edistyy taas jossain välissä,hain Roitsukaiselta hyvän tuntusen 2.0 taka-akselin,3.45 välityksellä.
Ja Gx-vanteita ..mutta hyvä,nyt on täysi sarja niitäkin talveksi,ja parit ylimääräisetkin. Ja nälkä kasvaa taas syödessä,kun se Roitsukaisen Granada käväisi käynnissä sen verran että kuuli kutosen äänet..
Eli jos vaan keksis sopivasti rahaa..
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Tänään vaihdoin eturenkaat vähäsen leveämpiin..175->185.
Ja huomasin että oon läikyttänyt jarrunestettä jossain välissä,maali kupruili tehostimen alta. Tosin se on voinut käydä romiksellakin,kun vaihtoivat koneen..hittumaisen ahdas paikka korjausmaalaukselle :?
Huomenna olis tarkotus mennä putsaamaan "uudesta" perästä ruosteita pois..teräsharjalla pahimpia aluksi,ja joku päivä tässä hiekkapuhallusta jatkoksi. Ja jos vaikka sais noita ruostepilkkuja kyljistä meikatuksi samalla..
Niin joo,ja laitoin Taikaviitta-tarran takaluukkuun..
Ja huomasin että oon läikyttänyt jarrunestettä jossain välissä,maali kupruili tehostimen alta. Tosin se on voinut käydä romiksellakin,kun vaihtoivat koneen..hittumaisen ahdas paikka korjausmaalaukselle :?
Huomenna olis tarkotus mennä putsaamaan "uudesta" perästä ruosteita pois..teräsharjalla pahimpia aluksi,ja joku päivä tässä hiekkapuhallusta jatkoksi. Ja jos vaikka sais noita ruostepilkkuja kyljistä meikatuksi samalla..
Niin joo,ja laitoin Taikaviitta-tarran takaluukkuun..
Taunus Maximus =)
Teräsharjalla putsailin taka-akselia,jarruputken jämät irti ja tuommoista.
Nipat on lujassa ..mutta ei ollut ollenkaan pahasti tuota ruostetta,vaikka siltä näytti alkaessa. Jarru-rummut on kuin uudet,ei tarvinnut kuin hipaista harjalla,kaikki tekstit näkyy,kulumaa ei ole kuin nimeksi
Ja tuli huomattua vanha konsti ruosteen irroitukseen..vesi!!
Hitto kun sadepäivänä touhusi kastuneita osia,niin sitä märkää ruostetta ei paljoa tarvinnut tosiaan hinkata..lähti melkein valumalla pois.
Eli liotus,hionta ja huolellinen kuivaus,eikä tarvi kuivuttuaan kuin kevyen hionnan enää. Otan jossain välissä rummuista kuvat,kun toin ne kotosalle
että parvekkeella saa touhuta,kun nuo romiksen aukiolo-ajat vähän rajoittaa harrastus-toimintaa
Nipat on lujassa ..mutta ei ollut ollenkaan pahasti tuota ruostetta,vaikka siltä näytti alkaessa. Jarru-rummut on kuin uudet,ei tarvinnut kuin hipaista harjalla,kaikki tekstit näkyy,kulumaa ei ole kuin nimeksi
Ja tuli huomattua vanha konsti ruosteen irroitukseen..vesi!!
Hitto kun sadepäivänä touhusi kastuneita osia,niin sitä märkää ruostetta ei paljoa tarvinnut tosiaan hinkata..lähti melkein valumalla pois.
Eli liotus,hionta ja huolellinen kuivaus,eikä tarvi kuivuttuaan kuin kevyen hionnan enää. Otan jossain välissä rummuista kuvat,kun toin ne kotosalle
että parvekkeella saa touhuta,kun nuo romiksen aukiolo-ajat vähän rajoittaa harrastus-toimintaa
Taunus Maximus =)
No taas laitoin rummuille pora-käsittelyä,annoin niitten liota Cokiksessa
jokusen tunnin,ja sitten muovilaatikkoon,vettä sekaan ja akkuporalla
lisää harjaa.Kaikki ei irronnut,mutta suht pienellä työllä tuli metallin kiilto esiin.Tosin sen verran seisseet ulkosalla ja röpöinen pintahan noissa muutenkin vähäsen on,että en taida viitsiä yrittääkään niitä ihan kiiltäviksi saada,ei kun maalikauppaan joku päivä tässä.
Siniseksi ajattelin..onkohan mitään merkkiä ehdottaa?
Eihän se varmaan kauaa pysy,mutta olikos jotain lämpöä kestävää sinistä maalia keksitty?Ei sillä että noitten peltivanteitten reiístä mitään näkyisikään,enemmänkin vähän suojaa muuten vaan..
Että tulis vähän "harrastettua" tässä..
jokusen tunnin,ja sitten muovilaatikkoon,vettä sekaan ja akkuporalla
lisää harjaa.Kaikki ei irronnut,mutta suht pienellä työllä tuli metallin kiilto esiin.Tosin sen verran seisseet ulkosalla ja röpöinen pintahan noissa muutenkin vähäsen on,että en taida viitsiä yrittääkään niitä ihan kiiltäviksi saada,ei kun maalikauppaan joku päivä tässä.
Siniseksi ajattelin..onkohan mitään merkkiä ehdottaa?
Eihän se varmaan kauaa pysy,mutta olikos jotain lämpöä kestävää sinistä maalia keksitty?Ei sillä että noitten peltivanteitten reiístä mitään näkyisikään,enemmänkin vähän suojaa muuten vaan..
Että tulis vähän "harrastettua" tässä..
Taunus Maximus =)
Ei tullu sinistä,kun kukaan ei suositellu mitään merkkiä ennen kuin osu vannehopea-purkki käteen
Vähän teräs-harjaa,ihan käsikäyttö-mallista,soodaa ja Cokista,kevyt hinkkaus,rätillä hetki,tunnin annoin kuivua,rätillä loppukuivaus
ja maali päälle. Saas nähdä millon taas saa yhtään mitään aikaseksi.
Vähän teräs-harjaa,ihan käsikäyttö-mallista,soodaa ja Cokista,kevyt hinkkaus,rätillä hetki,tunnin annoin kuivua,rätillä loppukuivaus
ja maali päälle. Saas nähdä millon taas saa yhtään mitään aikaseksi.
Taunus Maximus =)
-
- Viestit: 262
- Liittynyt: 29 Heinä 2004, 22:34
- Paikkakunta: Salo
- Viesti:
Hmjaa, voin nyt jälkikäteen suositella: Hammer-maali (löytyy myös sinisenä). Kestää sitten isältä pojalle ja tulee nätti pinta. Eikä tartte mitään pohjamaalia eikä tarvi edes ruosteita poistaa (irtonaiset tietty). Saa vaikka Motonetista.
Ford Capri S 2.6 V6
Ford Sierra 2.0 iS (myyty - 5 tuntia sen jälkeen kylki edellä puuhun)
Ford Scorpio 2.9i V6 Ghia Automatic
Ford Fiesta mk 4 1.3i
Ford Sierra 2.0 iS (myyty - 5 tuntia sen jälkeen kylki edellä puuhun)
Ford Scorpio 2.9i V6 Ghia Automatic
Ford Fiesta mk 4 1.3i