Remontti päiväkirjoja, tarinoita onnistuneista ja epäonnistuneista remonteista. Ei teknisiä kysymyksiä, minimi kommentointi. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Ei oo helppoa. Cossun lootassa ei vitosen ratas pysy paikoillaan vedossa, jonka takia koko vitonen katoaa kun työntää siirtäjää samalla kun liikkuu.
Uus rataskin tuli, jos siinä olis ollu krymppi vielä hengissä, juuei. Samanlainen kuin vanhakin, eli nyt on vanha ratas takas kiinni + kemppiliimaa muutamana pisteenä. Huomenna takas autoon kiinni taas, jos toimis vähän pidempään kuin 10km.
Sultzi kirjoitti:Ei oo helppoa. Cossun lootassa ei vitosen ratas pysy paikoillaan vedossa, jonka takia koko vitonen katoaa kun työntää siirtäjää samalla kun liikkuu.
Uus rataskin tuli, jos siinä olis ollu krymppi vielä hengissä, juuei. Samanlainen kuin vanhakin, eli nyt on vanha ratas takas kiinni + kemppiliimaa muutamana pisteenä. Huomenna takas autoon kiinni taas, jos toimis vähän pidempään kuin 10km.
samanlaista sähläämistä se oli itelläki ton type9 lootan kans,arvaappa kyrsikö kun eka koe ajolla irtos se vitosen pakka ja kauheella vaivalla saanu auton kasaa.mutta ei irtoa enää ku mieki hitsasin lukko renkaan parilla pisteella kiinni
Auto näyttää hyvältä kyllä, noilla telineillä tai ilman - mutta , nuo hdr-kuvat on kamalaa katsottavaa. Silmät sulaa. Sano kaverilles terkkui et lopettaa tommosten tekemisen heti.
Kyl kopissakin viilee on, kunnes kone kunnolla lämpenee Vasta päälle 80asteen tulee lämmintä sisälle kun sähkönen vesipumppu alkaa pyörimään jatkuvasti. Tarvis laitella kiertovesipumppu erikseen tolle lämppärin kennolle niin sais lämmintä alemmissakin lämpötiloissa. Aamusin kun töihin ajelee niin joskus 15km jälkeen alkaa ekoja kertoja lämmintä puskeen kun kone lämmennyt tarpeeks