Uus kone taas
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Uus kone taas
Eli uutta konetta pukkaa vaihteeksi taas. Kai sitä on niin kovapäinen ja köyhä että näitten kans pitää vaan pelata. Tuli haettua sitten se Moutinen kone, tällä viikolla pitäs survoo paikoilleen 5-lovisen laatikon kanssa. On muuten 4:s kone ja kolmas paikoillaan 2-3 vuoden sisällä Pikkasen ollu huonoo tuuria noitten kanssa, on ollu laakeri vikasta, kantta halki, sylinteriä syöpyny jne. Jospa se nyt loppus ja pääsis ajeleen huoletta
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Täälä on semmonen ongelma ettei tiedä minkä noista koneista rakentais ja vielä sekin että tuo huuto netistä ostettu 2.3 toimii ku enkeli. siis itte kone, kaasari puoli v*****lee täysillä mutta muuten.
2.8 :ja olis pari kipaletta osina , toiseen olis uudehkot ylikoko männätkin , tarttis vaan porauttaa.. koneremonttiin menee vaan rahaa aikas lailla.
Ja jos on toimiva pikkulohko niin olkoon.
Farkun vikalista on tällä hetkellä sen verran pitkä että pitää nyt ensin ¨
saada niitä laitettua. Tuplaputket pitäs tehä pian kun tuo 1600 ohc vakioputki tuntuu aika ahtaalle kutoseen. Hitasin sillon vaan apukuskin puolen alkukäyrän vaihdellatikon alta toiselle puolen kiinni kun oli muutoskatsastukseen vähä kiire. Fiiatin muovi tankki istuu nyt hienosti keskellä takana ja bensaanturikin on vastusjaolla kikkailemalla alkanut näyttämään suh oikein. Sähköpensapumpun laitoin pari päivää sitte konehuoneeseen.
Raha on yleensä suurin este autohaarastuksille. Tällä hetkellä on paikka ja aikaakin iltasin ja viikonloppusin. Ylisuuri bensankulutusongelma pitäs ratkaista äkkiä ennekun menee hermo.
-vk-
2.8 :ja olis pari kipaletta osina , toiseen olis uudehkot ylikoko männätkin , tarttis vaan porauttaa.. koneremonttiin menee vaan rahaa aikas lailla.
Ja jos on toimiva pikkulohko niin olkoon.
Farkun vikalista on tällä hetkellä sen verran pitkä että pitää nyt ensin ¨
saada niitä laitettua. Tuplaputket pitäs tehä pian kun tuo 1600 ohc vakioputki tuntuu aika ahtaalle kutoseen. Hitasin sillon vaan apukuskin puolen alkukäyrän vaihdellatikon alta toiselle puolen kiinni kun oli muutoskatsastukseen vähä kiire. Fiiatin muovi tankki istuu nyt hienosti keskellä takana ja bensaanturikin on vastusjaolla kikkailemalla alkanut näyttämään suh oikein. Sähköpensapumpun laitoin pari päivää sitte konehuoneeseen.
Raha on yleensä suurin este autohaarastuksille. Tällä hetkellä on paikka ja aikaakin iltasin ja viikonloppusin. Ylisuuri bensankulutusongelma pitäs ratkaista äkkiä ennekun menee hermo.
-vk-
Kone on paikoillaan. Sen verran vastusti, että viimesellä metrillä katkes pinnapultti kanteen (pinnapultit piti ottaa pois kun ei muuten peltisarja mahdu) 2 kertaa, niin tulipa sitten vaihdettua ne scorpion koneistetut -1mm kannet paikoilleen Eli tuli sitten ne sylinteritkin nähtyä ja hyvässä kunnossahan ne oli. Tän viikon nyt ajellu hissukseen tässä kaupungissa.
Tyhjäkäynti on 2000 enkä alle oo oikein saanu vielä. Pitäis jonnekki viedä säädätettäväksi. Mut VINKUU kivasti ja löylyäkin tuntuu olevan 3.75 perällä Ei nimittäin oo kyllä yhtään pitoja 175 nastarenkailla. Vähän kyllä jotain itte kokeillu säätää mut mitä siitä tulee kun ei näe seoksia...
Nyt on niinku Sierran alakerta, Scorpion kannet ja Granadan ruisku
Tyhjäkäynti on 2000 enkä alle oo oikein saanu vielä. Pitäis jonnekki viedä säädätettäväksi. Mut VINKUU kivasti ja löylyäkin tuntuu olevan 3.75 perällä Ei nimittäin oo kyllä yhtään pitoja 175 nastarenkailla. Vähän kyllä jotain itte kokeillu säätää mut mitä siitä tulee kun ei näe seoksia...
Nyt on niinku Sierran alakerta, Scorpion kannet ja Granadan ruisku
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
tollasiahan on noi kunnon moottorit...Taco kirjoitti:Kone on paikoillaan. Sen verran vastusti, että viimesellä metrillä katkes pinnapultti kanteen (pinnapultit piti ottaa pois kun ei muuten peltisarja mahdu) 2 kertaa, niin tulipa sitten vaihdettua ne scorpion koneistetut -1mm kannet paikoilleen Eli tuli sitten ne sylinteritkin nähtyä ja hyvässä kunnossahan ne oli. Tän viikon nyt ajellu hissukseen tässä kaupungissa.
Tyhjäkäynti on 2000 enkä alle oo oikein saanu vielä. Pitäis jonnekki viedä säädätettäväksi. Mut VINKUU kivasti ja löylyäkin tuntuu olevan 3.75 perällä Ei nimittäin oo kyllä yhtään pitoja 175 nastarenkailla. Vähän kyllä jotain itte kokeillu säätää mut mitä siitä tulee kun ei näe seoksia...
Nyt on niinku Sierran alakerta, Scorpion kannet ja Granadan ruisku
eli sotketaan kaikki mitä nurkista löytyy
ja pöräytetään käyntiin... täytyy itte ruveta farkun konetta kattelee
samaan tyyliin nippuun.... ( oli hajonnu ittestään...)
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
Eipä oo pitkään aikaan kerenny tänne foorumille perehtyä...
Startti hajos tuossa joku aika sitten, vaihdoin suosiolla uuden. Samalla kertaa meni sitten akkukin, joten vaihdoin senkin. Autokorjaamolla peruutin rengaskoneeseen, joten vaihtokauppana tuli komea naarmu etulokariin No, käyttishän tämä on
Öljyt + suodatin tuli myös vaihdettua, nyt on sisällä Mobil 1. Yks tulppa oli myös haljennut (ties missä vaiheessa) nyt on Bosch nelikärkitulpat tilalle. Vanhat tulpat oli todella tasaisen ja hyvän näköiset! Oiskohan mittariin nyt tullu 2000km ja TODELLA HYVIN PELAA! Tyhjäkäynnin sain fiksattua, hiukan on ehkä epätasaista vielä, mutta kun kaasua painaa niin tapahtuu!
Täytyy vielä mainostaa sitä teräksistä nokkapyörää... VIIIIUUUUUU!
Startti hajos tuossa joku aika sitten, vaihdoin suosiolla uuden. Samalla kertaa meni sitten akkukin, joten vaihdoin senkin. Autokorjaamolla peruutin rengaskoneeseen, joten vaihtokauppana tuli komea naarmu etulokariin No, käyttishän tämä on
Öljyt + suodatin tuli myös vaihdettua, nyt on sisällä Mobil 1. Yks tulppa oli myös haljennut (ties missä vaiheessa) nyt on Bosch nelikärkitulpat tilalle. Vanhat tulpat oli todella tasaisen ja hyvän näköiset! Oiskohan mittariin nyt tullu 2000km ja TODELLA HYVIN PELAA! Tyhjäkäynnin sain fiksattua, hiukan on ehkä epätasaista vielä, mutta kun kaasua painaa niin tapahtuu!
Täytyy vielä mainostaa sitä teräksistä nokkapyörää... VIIIIUUUUUU!
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.