Sivu 1/16

GT '73 2d sedan

Lähetetty: 27 Heinä 2005, 16:31
Kirjoittaja Sumu
Huhhuh. Nyt on taas Tanee laitettu. Etupyörät maassa pitkästä aikaa. Etupäässä uudet jarrulevyt ja nivelet ja puslat. Pitäis vaan saada painoa etupäähän että voisi kiristää kaikki puslat.

Seuraavaksi sitten aletaan vetämään pellille etupäätä.
Kotisivuilla muutama kuva.

Lähetetty: 30 Heinä 2005, 10:04
Kirjoittaja Tehro
hyvä hyvä hieno tulee ei kauheen usein tuu vastaan noita sedan mallisia gt:teitä.

Lähetetty: 30 Heinä 2005, 11:05
Kirjoittaja Janzamar
Tehro kirjoitti:hyvä hyvä hieno tulee ei kauheen usein tuu vastaan noita sedan mallisia gt:teitä.
lue:ei koskaan.. :lol:
taitaa olla tuo sumun ainoa mihin oon koskaan törmänny missään..
jaa no yksi poikkeus tuolla europe ford mikä lie clubi,jossa
jollain israelilaisella hemmolla 4-d sedan,ja gt..

Lähetetty: 30 Heinä 2005, 13:00
Kirjoittaja Mois
janzamar kirjoitti:
Tehro kirjoitti:hyvä hyvä hieno tulee ei kauheen usein tuu vastaan noita sedan mallisia gt:teitä.
lue:ei koskaan.. :lol:
taitaa olla tuo sumun ainoa mihin oon koskaan törmänny missään..
jaa no yksi poikkeus tuolla europe ford mikä lie clubi,jossa
jollain israelilaisella hemmolla 4-d sedan,ja gt..
Norjasta ainakin löytyy :D

Lähetetty: 30 Heinä 2005, 22:46
Kirjoittaja Janne
GT sedan malli ei tietääkseni ole kuulunut Fordin valikoimiin Suomessa (ainoastaan coupe). Onko tietoa mitä kautta kyseinen yksilö on tänne tullut?

Lähetetty: 04 Elo 2005, 23:20
Kirjoittaja Sumu
Janne kirjoitti:GT sedan malli ei tietääkseni ole kuulunut Fordin valikoimiin Suomessa (ainoastaan coupe). Onko tietoa mitä kautta kyseinen yksilö on tänne tullut?
Jaa-a. Imatralta tosiaan hommasin. Auttaisko runkonumero jäljittämistä jos jollain on konstit ottaa selvää ?

Mutta asiaan. Paljonkos olette maksaneet sellaisesta hommasta kun koko kopan hylsy hiekkapuhalletaan, hitsataan ja maalataan pohjaväreihin?

Lähetetty: 05 Elo 2005, 19:55
Kirjoittaja heka
itse maksoin pohjan hiekkapuhalluksesta ~100
mutta jos olisin aikaisemmin tiennyt niin olisin vienyt kokkolaan vesipuhallukseen hellempi pelleille ja hintaa ei kovin paljoa enempää

Lähetetty: 05 Elo 2005, 23:51
Kirjoittaja Taunusmies Jussi
en tiä hiekka enkä vesipuhalluksista, mutta käsipelillä ei kannata hommaan ruveta. Voin kokemuksella sanoa että menee paljon aikaa... :?

Lähetetty: 06 Elo 2005, 00:05
Kirjoittaja Mois
Happo kylpyyn vaan koko kori, samalla kevenee :lol:

Lähetetty: 06 Elo 2005, 03:30
Kirjoittaja Sumu
heka kirjoitti:itse maksoin pohjan hiekkapuhalluksesta ~100
mutta jos olisin aikaisemmin tiennyt niin olisin vienyt kokkolaan vesipuhallukseen hellempi pelleille ja hintaa ei kovin paljoa enempää
Onko pinta maalausvalmista? Ilmeisesti lähtee maalitkin ja kaikki muut paskat?

Lähetetty: 06 Elo 2005, 13:24
Kirjoittaja Mois
Korin pintapeltejähän ei voi hiekkapuhaltaa, sillä puhallus venyttää pellin ihan piloille, mutta pohjapellit ja pyöränkotelot voi puhaltaa...

Muistan kun hiekkapuhalsin ekan autoni helmoja ja ovien alareunoja, ihmettelin et miks pelti meni ovissa ihan "perunapelloksi" :lol:

Lähetetty: 07 Elo 2005, 16:04
Kirjoittaja heka
Sumu kirjoitti:
heka kirjoitti:itse maksoin pohjan hiekkapuhalluksesta ~100
mutta jos olisin aikaisemmin tiennyt niin olisin vienyt kokkolaan vesipuhallukseen hellempi pelleille ja hintaa ei kovin paljoa enempää
Onko pinta maalausvalmista? Ilmeisesti lähtee maalitkin ja kaikki muut paskat?
ei omia kokemuksia mutta pitäisi olla vesihionnan jälkeen pintamaali valmista
muistaakseni firma joka vesipuhallusta suoritti on kokkolan jätehuolto

Lähetetty: 12 Elo 2005, 11:21
Kirjoittaja Taco
Oulussa puhallettiin + sinkki maalattiin paljas Taunuksen keula, makso 50e.

Lähetetty: 01 Syys 2005, 15:48
Kirjoittaja Sumu
Mikähän mahtaa olla tuo kiinnikkeen paikka? Siinä oli enää kiinni pala muovia ja varsinainen 'osa' puuttui
Kuva
Alempaan tulee räikkä.

Lähetetty: 01 Syys 2005, 15:56
Kirjoittaja Janzamar
mahtaako olla joku valinnainen reikä,ei omissa oo ollu mitään kiinni tuossa kohtaa..