-76 2d Oranssi

Remontti päiväkirjoja, tarinoita onnistuneista ja epäonnistuneista remonteista. Ei teknisiä kysymyksiä, minimi kommentointi. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

veeqs
Viestit: 440
Liittynyt: 09 Elo 2004, 22:24
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: -76 2d Oranssi

Viesti Kirjoittaja veeqs »

Keupa kirjoitti: 25 Helmi 2023, 19:19 Tuosta moottoripukista ja öljynvaihdosta sen verran, että jossain näin kun oli muovilaatikkoon esim. Lihalaatikko leikattu sen konepukin alaputken kokoinen reikä laatikon sivuihin ja laatikko ylösalaisin niin laatikon pohja muodostaa tasaisen pöydän moottorin alle johon saa mukavasti öljyastian aseteltua 👍 en tiiä tajusitko mun sekavaa selitystä 😂
Ihan toimivalta patentilta kuulostaa :)

Nuorison kanssa lähdettiin pajomaan Taunusta ja sujuvasti jatkettiin siitä mihin viimeksi jäätiin, eli Sae 30 öljyt koneeseen ja vaihdelaatikkoon ensin kardaania paikoilleen. Tässä kohtaa tuli eka ropleema :shock:
kardaani.jpg
kardaani.jpg (74.33 KiB) Katsottu 2541 kertaa
Moottori + laatikko + kardaani olivat 4d malissa ihan sopivan mittaiset. Kaksi oviseen mokoma yhdistelmä oli noin 4 senttiä liian lyhyt :x
Ongelma oli helppo korjata ottamalla pitemmästä loppu osa irti ja vaihtaa se toiseen. Tämän nysväämisen jälkeen kardaani alkoi yltämään paikoilleen nätisti. Kiinnityspulteista oli puolet hukassa vaikka omasta mielestä pistin kaikki neljän hansikaskoteloon 20+ vuotta sitten :lol:

Laatikko öljyjen laittoa suunnitellessa tuli mieleen että nehän on näppärä kaataa vaihdekepin reiästä suoraan laatikkoon :soo:

laatikko.jpg
laatikko.jpg (90.61 KiB) Katsottu 2541 kertaa

Melkein litraa myöhemmin alkoi totuus paljastua :mrgreen:

laatikko2.jpg
laatikko2.jpg (68.94 KiB) Katsottu 2541 kertaa

Tarkempi tutkiminen paljasti että öjyt valui suoraan hajonneesta pakkivalon kykimestä lattialle ja astia oli tietenkin tarkastus reiän kohdalla.
Ankaran siivoamisen jälkeen, kyljestä öljyä lisää lootaan ja roppu kiinni. Tämän jäljeen pakoputket paikoilleen ja yllättäen ainut pakoputken kumi hajosi asentaessa. Tämä fiksattiin rautalangalla :mrgreen:
Kaiken kaikkiaan osia yms. etsiessä saatiin kulumaan 8h ja käynnistys jäi yhtä +virtajohdon vetoa puolalle ja kytkin vaijerin asennusta vaille. Ja jäähdyttimen asennus.

kone.jpg
kone.jpg (106.9 KiB) Katsottu 2541 kertaa

Kuvaa ottaessa muistin miksi laatikkoon jäi ylimääräisia prikkoja vesipumpun pyörää asentaessa, niillä säädettiin hihnalinja kohdalleen. Tiivisteliima hyväksi käyttäen sain prikat pysymään paikoillaan asennuksen ajan.

Eli ei vieläkään käymään saatu :(
Eli
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on ;)
Vermilion
Viestit: 1636
Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
Paikkakunta: Betonihelvetti

Re: -76 2d Oranssi

Viesti Kirjoittaja Vermilion »

Alkaa näyttää ihan hyvälle. Kannattaa vähän maalailla, esim. venakoppia köykämiini hapettuu todella nopeasti ja seuraavaksi syöpyy koloja.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
veeqs
Viestit: 440
Liittynyt: 09 Elo 2004, 22:24
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: -76 2d Oranssi

Viesti Kirjoittaja veeqs »

Tuli käytyä ihmettelemässä koneen käynnistystä enemmänkin. Virtajohto tuli sytkälle rosvottua sulakepesästä reppuliittimella. jäähdyttimeksi tuli ohc versio homman nopeuttamiseksi. Letkulähdöt oli päin prinkkalaa mutta orkkis ohc letkuista ja yleismallin letkuista pikku jatkoilla saatiin kurvit yhdistettyä :D

Jemmassa ollut pösön flekti oli ottanut lomamoodin säilytyksen aikana, käytännössä pyöri lattialla muttei enää paikoillaan tai sen jälkeen :evil:

Ensimmäinen täyttö yritys nesteellä paljasti vuotavan vesipumpun tiivisteen :cry:

vuoto.jpg
vuoto.jpg (76.32 KiB) Katsottu 2430 kertaa
Eikun pumppu irti ja vähän erilaista tiivisteliimaa ohjeen mukaan tiivisteeseen ja pinnoille. Täyttö paljasti tiivistyksen onnistuneen. Tämän jälkeen venetankki lattialle auton vierestä pensapumppuun kiinni. Ekat starttaukset paljasti että startti jää päälle :soo: Tämä tuli fiksattua sillä että koneen käynnistyessa startin herätejohto irti :shock:

Kone pärähti tulille ja parin minuutin päästä tuli kiinnitettyä huomiota nestevuotoon kuskin puolella. Vuoto paikallistui pensapumppuun :x Aikansa letkuja tuli kirittyä eikä vuoto lopppunut. Tämä aiheutti sen että pensapumppua irti ja tutkimaan, viaksi paljastui vuotava laippa mikä yhditää ylä- ja alapuolen :club:
Pensapumppu ohitettiin ja venetankki nostettiin auton katolle. Nyt saatiin konetta käytettyä 6-7 min ennen seuraavaa ropleemaa.

vuoto2.jpg
vuoto2.jpg (75.25 KiB) Katsottu 2430 kertaa

Syylärin korkista oli pongo mennyt kotio ja se aukesi jo alta 80 asteen. Romukasojen penkominen ei tuottanut tulosta ja korkin vaihto jäi haaveeksi. Lisäjäähdytysta käytiin hakemassa pihalta lapiolla :heh:

vuoto3.jpg
vuoto3.jpg (73.13 KiB) Katsottu 2430 kertaa

Lumen lapioiminen auttoi sen verran että saatiin nokka ajettua sisään.

Konetta piti jäähdytellä, niin siinä oli aikaa tehdä jotain pientä, esim. jarruletkun vaihtaminen taakse.

jarruletku.jpg
jarruletku.jpg (45.78 KiB) Katsottu 2430 kertaa

Eikä nestekierto yltänyt lämppärin kennoon, taisi olla tukossa. Pois ottaessa kennosta tuli senverran paksua lientä ulos. Tämä lähtee ouluun kennokorjaamolle toisen kennon kanssa.
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on ;)
veeqs
Viestit: 440
Liittynyt: 09 Elo 2004, 22:24
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: -76 2d Oranssi

Viesti Kirjoittaja veeqs »

Molempien Taunuksen lämppärikennot kävi oulussa Korhosella, altaviikon kesti reissu.

kennot.jpg
kennot.jpg (73.46 KiB) Katsottu 2333 kertaa
Ylempää oli tinattu uusiksi ja alempi oli putsattu.


Koneesta tuli kirittyä kannet ja säädettyä venttiilit

ventsäätö.jpg
ventsäätö.jpg (109.01 KiB) Katsottu 2333 kertaa

Biltemasta tuli 10" ja 12" flektit, paikoilleen meni 12" pienellä suostuttelulla :peukku:
Piuhat kytkettiin suoraan akkuun, sähkö hilppeitä odotellessa.
puhallin.jpg
puhallin.jpg (81.55 KiB) Katsottu 2333 kertaa

Kenno paikoilleen ja uusi syylärin korkki. Koekäyttö paljasti edelleenki puutteita vedenkierrossa ja öljyvuodon.

Kasatessa tuli venttiilikopan tiiviste huonosti, niin vuosi :x
ventsäätö2.jpg
ventsäätö2.jpg (73.76 KiB) Katsottu 2333 kertaa

Tämän jälkeen vanhaa termostaattia pois, kotelon takaosaan uusi tiiviste leikattiin arkista. Termopstaatiksi tuli 82 versio ilmausreiällä. Matkassa tullut tiivistekumi ei kyllä sopinut termarin kanssa koteloon mitenkään. Pistettiin sitten termostaatti ekana ja tiiviste perään.
Tämän jälkeen meni koneeseen enempi nestettä kuin aikaisemmin :o Vanha termari oli 92 ja ilman ilmausreikää. Ilmaus oli hoidettu erillisellä letkulla paisariin.

Koneen jäähtyessä oli aikaa ihmetellä muitakin osia ja tankki tuli tipautettua apumekaanikon toimesta pois paikoiltaan :)
tankki.jpg
tankki.jpg (60.58 KiB) Katsottu 2333 kertaa
Eihän tankki ihan ehjä ollut :kylse2:
tankki2.jpg
tankki2.jpg (72.23 KiB) Katsottu 2333 kertaa
Pientä ruostereikää oli päässyt tulemaan, muuten tankki oli sisältä kirkkaalla pelillä. Vajaa litra oli jotain nestettä myös sisällä vissiin pensaa viimeiseltä ajoreissulta 8)

Kone kävi nätisti, varsinki sen jälkeen huomasi tukkia jarrutehostimen lähdön imusarjasta :P
Josko seuraavalla kerralla pääsisi peltitöitä aloittelmaan.
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on ;)
veeqs
Viestit: 440
Liittynyt: 09 Elo 2004, 22:24
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: -76 2d Oranssi

Viesti Kirjoittaja veeqs »

Peltitöitä on tullut aloiteltua, leikattu takanurkasta lisää peltiä pois. Tarvikemallin korjauspala istuu yllättävän hyvin :)

sovittelua.jpg
sovittelua.jpg (49.05 KiB) Katsottu 1938 kertaa

Hitsattu pätkissä paikoilleen, sisäpuolen kanssa pieniä ongelmia kun ei hitsasukypärän kanssa mahdu pää pyöräkoteloon :roll:

sovittelua2.jpg
sovittelua2.jpg (48.6 KiB) Katsottu 1938 kertaa

Apumekaanikko on poistanut ruostetta tuulilasin reunoista :D

sovittelua3.jpg
sovittelua3.jpg (69.68 KiB) Katsottu 1938 kertaa

Lisäksi tuli vaihdettua polttoainepumppu uuteen. Ainakin kerran pumppasi kaasariin pensat. Tuli laitettua ennen ja jälkeen pumpun suodatin :mrgreen:

pensapumppu.jpg
pensapumppu.jpg (45.96 KiB) Katsottu 1938 kertaa

IKH:lta tuli ostettua kokeeksi puhaltimeen moottori mutta orkkis huomasi suunnitelman ja rupesi toimimaan suoralla virralla akusta.
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on ;)
veeqs
Viestit: 440
Liittynyt: 09 Elo 2004, 22:24
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: -76 2d Oranssi

Viesti Kirjoittaja veeqs »

Puhallin moottori meni paikoilleen ja totteli säätimiä ohjaamosta :) Ihmetystä herätti poisottaessa puhaltimen alta löytyneet "shimmilevyt", mahtui pyörimään ilman niitä joten jäivät pois välistä.

puhallin.jpg
puhallin.jpg (46.45 KiB) Katsottu 1740 kertaa

Tankkia tuli pestyä useampaan otteeseen, bensan haju vain säilyi. Tästä hajusta pääsi eroon kun lämmitti tankin kuumailmapuhaltimella.

tankki.jpg
tankki.jpg (66.03 KiB) Katsottu 1740 kertaa

Paikan hitsaus tankkiin vaati useamman yrityksen. Olisi kerralla pitänyt laittaa riittävän iso paikka, nyt tuli yritettyä pienellä. Reikää paloi reän viereen ja alue vain laajeni. Loppujen lopuksi päälle meni koritinaa, korjauksen onnistuminen toteaminen jätettiin seuraavaan kertaan :P

tankki2.jpg
tankki2.jpg (71.69 KiB) Katsottu 1740 kertaa

Takakaaren korjaus eteni sovittelulla ja sisäosan hitsaamisella paikoilleen. Samalla tuli hitsattua paikka yläosaan.

loksu.jpg
loksu.jpg (43 KiB) Katsottu 1740 kertaa
Pintapellin laitto jäi suunnitteluasteelle, vaikka sitä kuinka aluksi mallattiin, niin eihän se istu ollenkaan :soo:
Pokkauksen kohdat eivät satu kohdalleen kun sisäkanttaukset ovat vastakkain :x

loksu2.jpg
loksu2.jpg (36.78 KiB) Katsottu 1740 kertaa

Korjaus onnistuu joko irroittamalla sisäosa tai leikkomalla ulko-osa siivuiksi ja leikkaa limaa takaisin kasaan. :heh:
Tätä pitää ihmetellä lisää, varsinki kun toisen puolen osat eivät sopineet sen kummemmin yhteen :kylse:
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on ;)
veeqs
Viestit: 440
Liittynyt: 09 Elo 2004, 22:24
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: -76 2d Oranssi

Viesti Kirjoittaja veeqs »

Kavewri vinkkasi että internetissä olisi myynnissä tupla umpiot tatsunista :) Nehän tuli ostettua ja posti kiikutti hehkulanka umpiolla varustetut aihiot.
Purkaessa paljastui että ovat myynti fiksattu maalaamalla ja olleet pikkukolarissa :shock:

valot.jpg
valot.jpg (40.2 KiB) Katsottu 1632 kertaa
Pientä leikkelyä korvakkeille ja sinnehän pohjat sujahti :D

valot2.jpg
valot2.jpg (42.69 KiB) Katsottu 1632 kertaa
Orkkismaski ei ihan mene sellaisenaan paikoilleen mutta katsotaan mitä sille voi tehdä.

valot3.jpg
valot3.jpg (36.01 KiB) Katsottu 1632 kertaa
Takanurkassa leikkasin korjauspalan irti ja siirsin alaspäin, että reuna täsmäsi ulkopuolen palan kanssa, vällin peltiä 8)

soirot.jpg
soirot.jpg (42.84 KiB) Katsottu 1632 kertaa
Sen jälkeen ulkopintaan korjauspalaa ja pistin apukuskin opettelemään hitsausta :peukku:

soirot2.jpg
soirot2.jpg (33.83 KiB) Katsottu 1632 kertaa

Ilmeisesti hitsaus onnistui kun ei tuon enempää vedellyt :mrgreen:

soirot3.jpg
soirot3.jpg (28.55 KiB) Katsottu 1632 kertaa
Kaikkea muutakin on tullut nysvättyä muttei kuvia tullut otettua :P
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on ;)
veeqs
Viestit: 440
Liittynyt: 09 Elo 2004, 22:24
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: -76 2d Oranssi

Viesti Kirjoittaja veeqs »

Tarkoitus oli hitsata urakalla peltiä paikoilleen mutta niin vain suunnitelma muuttui nuorison toimesta :o
Tallipaikan pihalla on seisonut minun farkku sierra satunnaisella käytöllä vuosia. Tarkoitus on nopeasti saada sierra takaisin liikenteeseen :shock:

kone.jpg
kone.jpg (49.39 KiB) Katsottu 1501 kertaa

Orkkis 1.6 ohc lähti käyntiin parilla präkkäri suihkauksella. Toimi aluksi kaikilla sylintereillä mutta sitten ysi pytty tippui satunnaisesti pois :x Ei se ajamista haitannut :P

kone2.jpg
kone2.jpg (70.86 KiB) Katsottu 1501 kertaa
Muutaman tunnin nysväämisen jälkeen kone oli vaihdettu.

kone3.jpg
kone3.jpg (68.99 KiB) Katsottu 1501 kertaa

Eihän se turbo ohari käyntiin lähtenyt :roll: Kaasari turbo oli seisonut sen 15+ vuotta niin kaasari tykkäsi pukata pensaa joka reiästä pihalle :shock:

Sierrasta nypättiin kaasari pois. Tämän jälkeen jatkettiin sujuvasti Taunuksen kimpussa. Tuulilasin yläreuna sai uutta peltiä. Kipinä suojaukseen pitää vielä panostaa lisää, meinasi lehdet kärytä ritelikön alla. Eivät oikein paineilmalla puhaltamalla kaikki lähteneet.

kone4.jpg
kone4.jpg (32.64 KiB) Katsottu 1501 kertaa
Voimakkaat magneetit on yllättävän käteviä pitämään pellin palasia paikoillaan. Ennen hitsasin vain peltisoiron palaan kiinni ja yritin pitää sillä paikkapeltiä paikoillaan :soo:
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on ;)
veeqs
Viestit: 440
Liittynyt: 09 Elo 2004, 22:24
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: -76 2d Oranssi

Viesti Kirjoittaja veeqs »

Eihän tämä sierra projekti niin helposti mennyt kuin suunniteltiin. Kaasarin putsauksen jälkeen sierra lähti nätisti käymään mutta heti kun lämpesi normaaliin lämpötilaan ( mittarin mukaan) rupesi vuotamaan imusarjan puolelta jotain lohkon ja kannen välistä. No tähän vaivaan uutta pahvia rallyracesta ja kone auki :shock:

vuoto2.jpg
vuoto2.jpg (196.33 KiB) Katsottu 1032 kertaa
jokaisesta öljykanavasta oli vuotanut ulospäin :kylse2:

Pahvissa nyt ei niin ihmeellistä näkynyt.

vuoto3.jpg
vuoto3.jpg (46.41 KiB) Katsottu 1032 kertaa

Pintojen puhdistus ja uudella pahvilla kasaan.
Ja sehän vuoti kuin seula öljyä kun kone laitettiin käyntiin lämmitysmielessä ennen vikaa kiristystä :seko:

vuoto.jpg
vuoto.jpg (123.26 KiB) Katsottu 1032 kertaa

Vika kiristyksen ja jälkikiristyksen jälkeen vuoti enään tuon verran :x

Eli reisille meni ja uutta pahvia tilaukseen. Seuraavalla kertaa pitää tutkia syvällisemmin, uudet kovat pultit yms. Jos ei auta, niin pukata takaisin metsän reunaan ja ruveta v8 konversion suunnitteluun :P
Tietenkin Taunukset ensin liikenteeseen :D
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on ;)
Vermilion
Viestit: 1636
Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
Paikkakunta: Betonihelvetti

Re: -76 2d Oranssi

Viesti Kirjoittaja Vermilion »

Oisko tiiviste pintakiero, ylikuumentunnu joskus saatais tarvita pinnan tasauksen koneistamolla.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
veeqs
Viestit: 440
Liittynyt: 09 Elo 2004, 22:24
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: -76 2d Oranssi

Viesti Kirjoittaja veeqs »

Moottori piti öljyt sisällä sen n. 20 tuhatta km, ennenkuin nostin pois konehuoneesta. Nyt sitten vuotaa :o
Uusi pahvi oli kyllä kaareva mutta ohjaripultit piti pahvin kohdallaan.

Pinnat on aikoinaan ajettu koneistamossa suoraksi mutta katsotaan miltä nyt näyttää
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on ;)
veeqs
Viestit: 440
Liittynyt: 09 Elo 2004, 22:24
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: -76 2d Oranssi

Viesti Kirjoittaja veeqs »

Taunus odottaa vuoroaan ja Sierra työn alle. Kaikkea sitä päivässä kerkeää tekemään :shock: Pari kertaa kannen poisotto ja siihen liittyvät säädöt.

sierra_kansi.jpg
sierra_kansi.jpg (67.41 KiB) Katsottu 755 kertaa

Kantta ihmeteltiin ja mittailtiin suoruutta, eikä siitä mitään ihmeempää löydetty :P

sierra_kansi2.jpg
sierra_kansi2.jpg (31.88 KiB) Katsottu 755 kertaa

Sierraan pistettiin uus pahvi ja kiristettiin huolella uusilla pulteilla.

Ja harmitus oli suuri koekäytön jäljeen ku öljyä vain tursusi välistä :evil:

sierra_kansi3.jpg
sierra_kansi3.jpg (51.06 KiB) Katsottu 755 kertaa
Kannenpultteja kiristeltiin pariin kertaan ja vuoto väheni muttei loppunut.

No ei muutakuin kantta pois ja irtohilut pois kannesta.
sierra_kansi4.jpg
sierra_kansi4.jpg (52.06 KiB) Katsottu 755 kertaa
Seuraava pysäkki kannelle on koneistamo, tarkistetaan suoruus yms. ihmettelyt. Nokka-akselista löytyi yhdestä nokasta jälki :shock: Tämäkin vaatii ihmettelyä miten fiksataan. Jotain asennussoraa tai muuta kovaa.
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on ;)
veeqs
Viestit: 440
Liittynyt: 09 Elo 2004, 22:24
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: -76 2d Oranssi

Viesti Kirjoittaja veeqs »

Kansi kävi koneistamolla ja siitä otettiin 0.2mm pois. Kantta kasatessa tuli mieleen aikanaan ostetut CVH ohjuri kumit, eikun kokeileen :x
Hyvin pian selvisi että kumit ei mene paikoilleen ilman koneistamista :roll:

kansi.jpg
kansi.jpg (49.79 KiB) Katsottu 307 kertaa

Eikun motonetista normikumit hakuun ja paikoilleen. tämän jalkeen olikin hyvä odotella asennusaikaa :P

kansi2.jpg
kansi2.jpg (60.26 KiB) Katsottu 307 kertaa

Payen tiiviste tuli tällä kertaa, ohjuritapit ja kantta paikoilleen.

kansi3.jpg
kansi3.jpg (49.7 KiB) Katsottu 307 kertaa

Vaikka tuli lohkon kierteet putsattua präkkärilla ja paineilmalla oli yhdessä nurkassa kierteen kanssa ongelmaa.

kansi4.jpg
kansi4.jpg (53.26 KiB) Katsottu 307 kertaa

Tuli kokeiltua uudella pultilla ja se meni käsin pohjaan :shock: Hivenen piti viilalla korjailla kierteen alkua ennenkuin pultti sujahti toiseen reikään käsin paikoilleen.
Kiristelyjen ja odottelujen jälkeen meinasi kasvaa tatti otsaan kun vastustaneesta nurkasta konetta lämmittäessä valui vettä solkenaan. Kone käytettiin lämpimäksi ja kiristettiin kansipultit lopulliseen momenttiin. Ja heti kohta konetta uudelleen käyntiin ja tällä kertaa pysyi kannen seutu kuivana kaikesta :peukku:

kansi5.jpg
kansi5.jpg (56.01 KiB) Katsottu 307 kertaa

Moottori hässäkän lisäksi tuli aloitettua perintöruostepaikan korjaus peräkontin alla olevesta palkista.

kansi6.jpg
kansi6.jpg (63.22 KiB) Katsottu 307 kertaa

Kotelon sisältä löytyi u-palkin pätkä mikä ilmeisesti liittyy vetokoukun kiinnittämiseen jotenkin :shock:
Aikansa kun rälläkkää näytti ja selvitti takapuskurin poisoton myseteerin sai näkyvää aikaan :)

kansi7.jpg
kansi7.jpg (60.45 KiB) Katsottu 307 kertaa

Tästä on hyvä jatkaa seuraavalla kertaa. En löytänyt saksasta äkikseltään korjausplaa tuohon niin pitänee suorasta pellista leipoa.....
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on ;)
Avatar
viiman
Viestit: 29
Liittynyt: 05 Marras 2018, 22:30
Paikkakunta: Loppi, Läyliäinen

Re: -76 2d Oranssi

Viesti Kirjoittaja viiman »

Noita taka runko palkkeja tullu tässä ittekki juur korjailtua samoista paikoista lähiaikoina kun tuota -86 is kunnostellu ja hitsaillu :lol:
Taunus -75
Escort -76
Sierra is -86 & -92
Granada -78 coleman milne dorchester mk5 limusiini
Transit T350 -03 & -14
Cavalier -78
Viva -71
Commodore -75
Vermilion
Viestit: 1636
Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
Paikkakunta: Betonihelvetti

Re: -76 2d Oranssi

Viesti Kirjoittaja Vermilion »

Ilmeisesti siis kansi oli kiero, vuoto johtui siitä. Varmaan kannentiiviste joskus menny ylikuumenemisen takia tms. ja kansi kieroutunnu.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Vastaa Viestiin