1975 Coupe 302+C4

Remontti päiväkirjoja, tarinoita onnistuneista ja epäonnistuneista remonteista. Ei teknisiä kysymyksiä, minimi kommentointi. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Mopar383bb
Viestit: 9
Liittynyt: 23 Syys 2017, 17:56
Paikkakunta: Savonlinna

Re: 1975 Coupe 302+C4

Viesti Kirjoittaja Mopar383bb »

Joku 189,4 heppaa tais olla rajapyykkinä, no ei noilla vakiopuristuksilla sitä saa millään nokalla ja kansilla.
Tarvii silti penkittää, mut tehdään oikee kone jollain muilla männillä.
Sillä tässä olis hakusessa halpa remppasarja tolle E6SE koneelle, sais halvan lähes vakiotehosen moottorin leimalle. 350€ olis UsPartsilla setti, muttei viittis leimamoottoriin laitella hirveetä kasaa paalua, kun lohko, imusarja ja kannet jää ainoastaan uusiokäyttöön.
Mopar383bb
Viestit: 9
Liittynyt: 23 Syys 2017, 17:56
Paikkakunta: Savonlinna

Re: 1975 Coupe 302+C4

Viesti Kirjoittaja Mopar383bb »

Olipa päivänä eräänä, yksityistie ja sen hoitokunta...
Eivät viittineet ilmottaa, ettei talveksi ole aurahenkilöä. Naapurilla vitunmoinen nelikko, lingot ja pelit ja on eläkkeellä ja ei kiinnosta. Toisella naapurilla eläkkeen takia aikaa, mut ei vehkeitä eikä niitä hommaa, kulkemaan pitäs päästä ja se on ainoo mikä kiinnostaa. Kolmannella naapurilla nelikko ja etukuormain, takapotku ja kaikki saatanan vehkeet, sitä linkoa lukuunottamatta. Pitäs ostaa ja nekin maksaa, pitäs nousta aikasin, pitäs päivystää, vittu... pitäs ja pitäs päästä kulkemaankin. Ei häntäkään kiinnosta, hänen työmaa on kotona joten hän on itsensä pomo.
Minulla on tää sarani, toiset pitää talona, näitten naapureitten välissä, päivätyö 6:00-15:30.
On pakko päästä kulkemaan, on päivystyslähtöjä, aikaa ei ole samoten kun ei ole rahaakaan. Vittu, minun pitää nyt sitten ostaa Traktori ja vehkeet et päästään muijan kanssa käymään töissä, että saadaan maksaa se traktori ja vehkeet, että nää muutkin pääsee kulkemaan!!!

Eli tää mun rojekti on myynnissä nättiautossa. En tingi kun rahat on loppu! ID 9332589
Vastaa Viestiin