Sivu 1/2
-78 2.0 4d
Lähetetty: 24 Kesä 2014, 23:43
Kirjoittaja t-83
Jaahans...oisko tuosta yritettävä tehä jotain sepustusta näin kilpien kunniaksi!
eli tommonen tuli tuossa keväällä käytyä krapuloissaan ostamassa...kuulemma 122tkm ajettu,tekniikan ja sisustan puolesta vois jopa pitää paikkansa... Mätä vikaahan siinä oli jonkin verran,mut onhan hitsikone keksitty
tälle kesälle ei olis oikein muita suunnitelmia kun auton ylimaalaus jos lompsa ja aikataulu antaa periksi
vielä kun osais kuvia linkittää tänne
Lähetetty: 12 Heinä 2014, 11:59
Kirjoittaja t-83
Nojoo...ei ole pahemmin tullu mitää tänne kirjoteltua,enemmänki tullu luettua muiden sepustuksia
sen verran suunnitelmat on muuttunu et hitsaus kohdat tuli vaan kilikalil suihkutettua suht saman väriseksi..jos joskus toiste sitte sitä maalausta suunnittelis
on sille jotain tehtykkin...jokusen sentin se on lähempänä maata ja vetokoukki asennettu!
Syksyllä pitää purkaa koko etuakseli,on nimittäin kelkan puslat niin loppu et toi on ihan hirveä ajaa,vielä ei pysty pistää seisontaan kun tarttee vielä koukullista autoa
ja jotain piristystä pitäis keksiä talvella ku eihän tuo mikään raketti ole...ja 5v laatikko ois kans ihan jees..mut onneks talvi on pitkä ni kerkiää touhuilemaan
Lähetetty: 12 Heinä 2014, 12:47
Kirjoittaja Vermilion
Kuulostaa asialliselle! Itsekin talvella aina "vähän" laittelen autoa.
Lähetetty: 12 Heinä 2014, 14:41
Kirjoittaja t-83
Nojoo...oli kyllä tiedossa toi pusla remontti,mut tärkeintä oli nyt saada kilvet siihen ni pysyy motivaatio kunnossa
mut tosiaa jos talvella pistäis ton ajettavuuden kuosiin...ja pitäis vähä tsuumailla et miten sais sierran tehostetun hammastangon tuohon
Lähetetty: 12 Heinä 2014, 15:36
Kirjoittaja ardhu
Laita sit ainakin rungon ja kelkan väliset polypusliksi tai jostain muusta kovemmasta kamasta.
Lähetetty: 12 Heinä 2014, 15:53
Kirjoittaja t-83
Joo...tarkotus oli laittaa jostain kovemmasta kamista,mut muut puslat tulee nortsit! En ole vielä tähän mennessä keksiny et miksi "ajo" autoon pitäin laittaa kaikki puslat koviksi...eipähän noissa kilpureissakaan ole kaikki puslat kovia..
Lähetetty: 12 Heinä 2014, 16:46
Kirjoittaja Mois
t-83 kirjoitti:Joo...tarkotus oli laittaa jostain kovemmasta kamista,mut muut puslat tulee nortsit! En ole vielä tähän mennessä keksiny et miksi "ajo" autoon pitäin laittaa kaikki puslat koviksi...eipähän noissa kilpureissakaan ole kaikki puslat kovia..
Taunuksen normipuslat on uutenakin tosi veteliä
Aikanaan vaihdoin omaan Taunukseen ihan kaikki puslat uudet, hain ne vielä Fordin tiskiltä. Taunus ei muuttunnu yhtään paremmaksi eikä huonommaksi ajaa
Sitten kun vaihdoin PU-puslat joka paikkaan, niin johan tuli "jäpäkäksi"
'
Ne etukelkan puslat kannattaa ainakin vaihtaa jäykemmiksi ja edestä myös alatukivarsien puslat.
Takaata vaihtaisin kyllä kaikki...
Lähetetty: 12 Heinä 2014, 16:54
Kirjoittaja t-83
No makuasioistahan ei voi kiistellä,mut velipojan kostajassa oli takaanta korin puoleiset puslat normit,muutes oli liian tönkkö eikä akseli "eläny" tarpeeksi... En kuiteskaa halua tosta mitää "maantie jyrää"
saako muutes esim rally racesta noita kelkan puslia kovina?
Lähetetty: 12 Heinä 2014, 17:01
Kirjoittaja Mois
Kysymällähän se selviää, mut luulis siel RallyRaces olevan niitä kelkankin puslia, ainakin tukivarsien puslia löytyy. Mul on yhet teräksestä sorvatut kelkan puslat jossain kuleksimassa.
Lähetetty: 12 Heinä 2014, 18:35
Kirjoittaja t-83
Joo... Etupään puslasarja n:300e
Lähetetty: 15 Marras 2014, 21:11
Kirjoittaja t-83
Jos pitkästä aikaa tännekin vähä jotain runoilis... Mitään isompaa taunolle ei tullu loppukesänä tehtyä, pakosarja tuli vaihdettua ja paremmat umpiot... UUSI etulokari tuli ostettua varastoon ja taas tarttis uuden umpion kuskinpuolelle ku peura perkele loikkas eteen
no mut sit tulikin hyvä syy pistää tane tallii ja raapasta kansi irti... Parina päivänä kanavia tullu kaiveltua,mut onhan siinä vielä hommaa...kaveri lupas töissä käydä venttiilit läpi kun kerkiän ne sille kiikuttamaan...ja siivuhan siitä hatusta pitää viel ottaa pois...jostain ku viel löytäis halvan 134:sen tai sitte laitan ton vakio nokan takasin..
Re: -78 2.0 4d
Lähetetty: 18 Marras 2014, 17:12
Kirjoittaja Mois
Pari kertaa oon sut ohiajaessa bongannu tallissa Taunuksen konepellin alta
Re: -78 2.0 4d
Lähetetty: 18 Marras 2014, 19:53
Kirjoittaja t-83
Mois kirjoitti:Pari kertaa oon sut ohiajaessa bongannu tallissa Taunuksen konepellin alta
No onko tuo mikään ihme ku voortin omistaa?
ja saapi tulla jutuille jos kerkiää
Re: -78 2.0 4d
Lähetetty: 19 Marras 2014, 23:43
Kirjoittaja Mois
t-83 kirjoitti:Mois kirjoitti:Pari kertaa oon sut ohiajaessa bongannu tallissa Taunuksen konepellin alta
No onko tuo mikään ihme ku voortin omistaa?
ja saapi tulla jutuille jos kerkiää
Molemmilla kerroilla oon ollu matkustajana ja kiire kova
Re: -78 2.0 4d
Lähetetty: 14 Maalis 2015, 19:13
Kirjoittaja t-83
Jumantsuikka! Toi jaffa ku alko möllistelee tuolla taivaalla,ni taas tuli kipinä laittaa taunusta
eli talvella tuli tehtyä venttiili työt ja kanavat muotoiltua/kohisteltua.. Tänää tuliki sit otettua savut ja eiköhän sen kohta vois raapasta liikenteeseen
oman pirssin tekeminen jäänny nyt vähä vähemmälle ku kaverin b-asconaa tullu tehtyä maalaus kondikseen