Remontti päiväkirjoja, tarinoita onnistuneista ja epäonnistuneista remonteista. Ei teknisiä kysymyksiä, minimi kommentointi. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Vaihdelaatikolle voi sanoa hei hei jos laitan noi alle...
ja en kyllä taida käytettyjä ostaa jollei ole aidot/kunnostetut
bbs:t. Hintaa sellasilla tyyliin alkaen 1000€....
Saiskohan toi munki tanari vihdoin pitoja jos heittäis no alle?
Mulle kelpais kyllä ihan replicatki. Keskilätkän vois peittää esim. Fordin keskiölätkällä.
Yks mitä kans fundeerasin niin ihan nää perinteiset tykkivanteet. Tällasta päätöstä ei ihan tehdä tuosta noin vaan. Sanoppa naiselle että väliäkös sillä on että mitkä kengät on jalassa milloinki
Kauan aikaa pähkäilin kunnes tuli typerin idea aikoihin. 15" peltivanteet hakusessa. ET18 lienee jo liian brutaali mitä kuvia selailin. ET29 taitaa olla passeli..
Emäntäki huuteli ettei mitään aluvanteita, joko nykyiset tai peltivanteet. Jos tää tulee onnistuun niin ei oo ihan joka kulmalla samanlaisia
TOLLASET OLIS MAKEET PEUKKU TÄLLE.
Melkein voisin alumiinivanteista vaihtaa tollaisiin....
Tosin mitä nuo vanteet sitten kestää suomen hiekkateitä... ja kuoppaisia
teitä se onkin sitten toinen asia... häviää kiilto heti.
Itekkin noita joskus selailin 4*4.25 jako passaa, enempi tuotti ongelmia ET.
En ainakaan silloin löytänyt sopivalla et:llä olevia.
Nyt omassa alla Mustangin alkuperäiset 7" leveät vanteet joiden et noin 25.
Tulee just sopivasti ulos ainakin tuossa omassa Ykköskoppasessa.
Takana on vielä levyjarrut ne tuovat vannetta vielä 4 milliä ulommaksi.
- 74 Ford Taunus Coupe 2.5 XLi
-73 Ford Escort Sport
-11 Toyota Rav4 2.0 4wd
-17 Hyundai i30N performance
-79 Sprite 300
Mulla on ne foxybodin turbiinivanteet tuossa omassa.
Kehät ja puolat kiillotettuina muuten mustaksi maalattuna.
Jonkinlainen kuva taitaa olla Facebookissa pohjoisen tapaamisen kuvissa
- 74 Ford Taunus Coupe 2.5 XLi
-73 Ford Escort Sport
-11 Toyota Rav4 2.0 4wd
-17 Hyundai i30N performance
-79 Sprite 300
Eihän se jaon muuttaminen ole mikään ongelma. Jos löytyy muuten mieleiset vanteet ja sopivilla mitoilla. Vetarissa tulee isommalla jaolla vähän ahdasta.esim.5x4.5" (5x114.3) ei tainnu mahtua ainakaan pikkuperän laippaan. Ison Atlaksen laippaan vois mennäkkin,ainakin metrisen vetariin.Etunapoihin mahtuu kyllä.
Pitääpä pitää tuokin vaihtoehto mielessä jos ei tunnu lähtevän tää vannehomma.
Sillävälin, noukin eilen matkahuollosta tällaset. Kohta pääsee tiskihommiin.
Nyt herää vaan kysymys että miten helvetissä mä saan noi lasit irti ehjinä kun kummastakin valosta on ruuvit pyöreinä ja ruosteiset. Ehjin ruuvi pyörii tyhjää kans