Coupe 1975
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
AP,
Jos se kone on se veneestä otettu, joka Nettivaraosassa pyörii, niin ei todellakaan ole Essex ja se Karjaalla myynissä ollut on kanssa Colkki ja korkeintaan 2300. Eikä edes superi A9 kansilla.
Osta suosiolla Nettivaraosasta se 2900 EFI Colkki ja laita se keulille. Alle kolmesataa ja tulee moottorinohjaus boksit ja piuhat.
-Hessu-
Jos se kone on se veneestä otettu, joka Nettivaraosassa pyörii, niin ei todellakaan ole Essex ja se Karjaalla myynissä ollut on kanssa Colkki ja korkeintaan 2300. Eikä edes superi A9 kansilla.
Osta suosiolla Nettivaraosasta se 2900 EFI Colkki ja laita se keulille. Alle kolmesataa ja tulee moottorinohjaus boksit ja piuhat.
-Hessu-
Ford Capri 2.9EFI Turbo Mk3 -79
Ford Thunderbird -92
Kawasaki ZX14 -06
Ford Thunderbird -92
Kawasaki ZX14 -06
No ei sitä 2.9:kään saa laittaa laillisesti Taunukseen.
Tuolla on 2.6 myynnissä :arrow: http://z9.invisionfree.com/mkerho/index ... topic=1089
Tuolla on 2.6 myynnissä :arrow: http://z9.invisionfree.com/mkerho/index ... topic=1089
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Eikös näillä saa juuri ja juuri laittaa vakio 2.9?isoatlas kirjoitti:No ei sitä 2.9:kään saa laittaa laillisesti Taunukseen.
Tuolla on 2.6 myynnissä :arrow: http://z9.invisionfree.com/mkerho/index ... topic=1089
Vertailumoottori = mallisarjan suurin/tehokkain/painavin, siitä tehoa max 20% enemmän, painoa max 20% enemmän ja iskutilavuutta max 25% ...
(Vaatii penkittämis lapun]
Jaa-a,
En omalta osaltani osaa tuohon Taunuksen apurunkoon ottaa kantaa, mutta Caprin kohdalla piti olla tehostamaton raidetangon apurunko ja siihen pari moottorikorvakkeet. Eli, tehostettu raidetanko apurunkoineen sitten niiden parilla moottorikorvakoita.
Vaihdelaatikon apurunkoa piti muokata.
Ja autossa:
Ei minusta paha rasti lainkaan, jos mahdollista kemppiliimata sinulla.
Kardaani meni ilman mitään muokkaamista minun tekniikanvaihdossa.
Mitä tulee sähköihin, niin minulla parhaillaan menossa se operaatio. Yhdeksän karvaa periaatteessa eculta, jotka saatava orkkisjohdotukseen.
Tarvitset ruiskutankin, tai teet orkkis kaasaritankista vain sillä catch tank: lla ja omilla siirtopumpuilla.
Oma prokkistankki on kokonaan teetetty alutankki, johon otin käyttööni Sierran tankkipumpun. Vältyin tuon catch tank: n kanssa pelleilyltä ja niiden erillisten pumppujen kanssa pelaamiselta.
-Hessu-
En omalta osaltani osaa tuohon Taunuksen apurunkoon ottaa kantaa, mutta Caprin kohdalla piti olla tehostamaton raidetangon apurunko ja siihen pari moottorikorvakkeet. Eli, tehostettu raidetanko apurunkoineen sitten niiden parilla moottorikorvakoita.
Vaihdelaatikon apurunkoa piti muokata.
Ja autossa:
Ei minusta paha rasti lainkaan, jos mahdollista kemppiliimata sinulla.
Kardaani meni ilman mitään muokkaamista minun tekniikanvaihdossa.
Mitä tulee sähköihin, niin minulla parhaillaan menossa se operaatio. Yhdeksän karvaa periaatteessa eculta, jotka saatava orkkisjohdotukseen.
Tarvitset ruiskutankin, tai teet orkkis kaasaritankista vain sillä catch tank: lla ja omilla siirtopumpuilla.
Oma prokkistankki on kokonaan teetetty alutankki, johon otin käyttööni Sierran tankkipumpun. Vältyin tuon catch tank: n kanssa pelleilyltä ja niiden erillisten pumppujen kanssa pelaamiselta.
-Hessu-
Ford Capri 2.9EFI Turbo Mk3 -79
Ford Thunderbird -92
Kawasaki ZX14 -06
Ford Thunderbird -92
Kawasaki ZX14 -06
-
- Viestit: 1273
- Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
- Paikkakunta: Huittinen
Tulipa viimeinkin haettua se "3.0" kone, lohkossa oli iso E, eli 2.8:han se oli. Myyjän mukaan ollut uudesta asti kiinni veneessä. Tyyppikoodi on I 151984, meinaako tuo valmistusvuotta? PY koodi siellä kanssa oli eli normaali 2.8 vissiin.
Taunus coupe '75 2.8 V6
Taunus 4D '73 1.6
Fiesta mk2 '86 1.3
Orion '88 1.3
Taunus 4D '73 1.6
Fiesta mk2 '86 1.3
Orion '88 1.3
Nyt on coupeen vedetty sähköt, pohja massattu ja äänieristetty.
Kone:
Öljypohjasta tuli 4l vettä ja muutama litra öljy vesiseosta, tuo moottorihan oli veneestä, varmaankin uponnut ja hörppinyt vettä sisään ja tietysti sitten laitto entinen omistaja myyntiin. Kuitenkin mitään tuolta koneen sisältä ei ole mennyt pilalle, ja muutenkin on todella vähällä ajulla ollut osista päätellen. 4. pytyn imuventtiili oli jumittunut auki ja ajettu viidellä pytyllä tuolla niin siitä oli männänrenkaat palanut kiinni. Uudet renkaat pitäis vielä ostaa, ja venttiili lähti tulemaan isobritanniasta tänään.
Onko kellään on tietoa minkälainen on muutoskatsastus tuolle 2.8:lle jos siinä on esimerkiksi peltisarjat ja käretön sytytys, kun tulee tuo tehoraja vastaan?
Kone:
Öljypohjasta tuli 4l vettä ja muutama litra öljy vesiseosta, tuo moottorihan oli veneestä, varmaankin uponnut ja hörppinyt vettä sisään ja tietysti sitten laitto entinen omistaja myyntiin. Kuitenkin mitään tuolta koneen sisältä ei ole mennyt pilalle, ja muutenkin on todella vähällä ajulla ollut osista päätellen. 4. pytyn imuventtiili oli jumittunut auki ja ajettu viidellä pytyllä tuolla niin siitä oli männänrenkaat palanut kiinni. Uudet renkaat pitäis vielä ostaa, ja venttiili lähti tulemaan isobritanniasta tänään.
Onko kellään on tietoa minkälainen on muutoskatsastus tuolle 2.8:lle jos siinä on esimerkiksi peltisarjat ja käretön sytytys, kun tulee tuo tehoraja vastaan?