Remontti päiväkirjoja, tarinoita onnistuneista ja epäonnistuneista remonteista. Ei teknisiä kysymyksiä, minimi kommentointi. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
En osaa sanoa muutoskatsastuksesta tuon 2800 Colkin kohdalta, jos on kiinni noita mainitsemia viripalikoita.
Itse en sanoisi niistä mitään katsastuksessa.
Muutoskatsastaisin koneen ja se siitä.
-Hessu-
Ford Capri 2.9EFI Turbo Mk3 -79
Ford Thunderbird -92
Kawasaki ZX14 -06
Nyt lähti viimeinkin taunus käyntiin. Huomenna jonkunlaisen testilenkin jos ajas ja sitten jääkin varmaan rojekti talven ajaks seisontaan, keväällä sitten pitäs alkaa laitella katsastusta varten.
Kyllä se kone hyvin pelitti kun sai kipinän tulemaan. 5 metriä kerkesin ajaa tallista ulos mutta sitten jäi paikalleen sutimaan kun oli lunta, ja takana sileät kesärenkaat. Taitaa jäädä testiajut ens keväälle kun lumet sulaa.
Eipä oo tullu tänne kirjoitettua vähään aikaan. Startin vaihdolla lähti taas pitkästä aikaa käyntiin, mutta kärjettömän sytytyksen boxi hajos, ja tuli laitettua kärjellinen tilalle. Sisusta pitäisi alkaa kasaamaan ja jarrut laitella kuntoon.
Tuommonen '73 tuli ostettua käyttöautoksi. Coupessa ei enää kovin paljon laitettavaa ole, talven aikana jos saisi opinnäytetyönä maalata ja talven jälkeen olisi tarkoitus katsastaa.
Pakkelia löytyi ihan reilusti, tarkoitus on hioa koko kori pellille asti, oikoa lommot, laittaa epoksi ja sen jälkeen aloittaa kittaus. Konepelti, lokasuojat ja ovet alkaa olla melkein maalauskunnossa, pitää kuitenkin ennen niitten maalausta tehdä kori valmiiksi.