'73 koupe
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
valot laitettu, enää sisusta kiinni ja normivanteet alle, niin voisi käydä konttorilla näyttämässä.
onko näissä taunuksissa muuten yhteensä kolme rek.kilven valoa? puskurissa olisi nimittäin paikka vielä yhdelle lyhdylle.. kolmatta johtoa ei tosin oo. :?
tässä olisi nyt vähän kuvamateriaalia..
putkien ulostulopaikat poissa. mustat kilvet pitäisi vielä saada jollain konstilla, eikös se 72 73 vuosina vaihtunut.
kai ne uskoo jos niille väittää et alkujaa ollu mustilla kilvillä ?
onko näissä taunuksissa muuten yhteensä kolme rek.kilven valoa? puskurissa olisi nimittäin paikka vielä yhdelle lyhdylle.. kolmatta johtoa ei tosin oo. :?
tässä olisi nyt vähän kuvamateriaalia..
putkien ulostulopaikat poissa. mustat kilvet pitäisi vielä saada jollain konstilla, eikös se 72 73 vuosina vaihtunut.
kai ne uskoo jos niille väittää et alkujaa ollu mustilla kilvillä ?
'73 Coupe 2.3
Kaksi rekkarikilven valoa näissä on ollut.esso kirjoitti:valot laitettu, enää sisusta kiinni ja normivanteet alle, niin voisi käydä konttorilla näyttämässä.
onko näissä taunuksissa muuten yhteensä kolme rek.kilven valoa? puskurissa olisi nimittäin paikka vielä yhdelle lyhdylle.. kolmatta johtoa ei tosin oo. :?
tässä olisi nyt vähän kuvamateriaalia..
putkien ulostulopaikat poissa. mustat kilvet pitäisi vielä saada jollain konstilla, eikös se 72 73 vuosina vaihtunut.
kai ne uskoo jos niille väittää et alkujaa ollu mustilla kilvillä ?
Jos autosi alkuperäinen rekkari on ollut viisimerkkinen, silloin on ollut mustat kilvet. Kuusimerkkiset on valkoisia. Mutta autosi on hyvinkin varmasti ollut alunperin valkkosilla kilvillä...
Itse en kuusimerkkistä mustaa kilpeä laittaisi, pussihousuni kääntyvät haudassaan joka kerta kun näen, eikä niitä ole edes vielä haudattu...
Meinasin ruveta paasaamaan konttorilla kun kävin oman rojektin kilpiä kysymässä, ovatko vapaat. Konttoristi itse ehdotti että tähän tulee sitten varmaan mustat kilvet. Pyhänhäväistys
Sedan GT '73
Sumu kirjoitti: Kaksi rekkarikilven valoa näissä on ollut.
Jos autosi alkuperäinen rekkari on ollut viisimerkkinen, silloin on ollut mustat kilvet. Kuusimerkkiset on valkoisia. Mutta autosi on hyvinkin varmasti ollut alunperin valkkosilla kilvillä...
Itse en kuusimerkkistä mustaa kilpeä laittaisi, pussihousuni kääntyvät haudassaan joka kerta kun näen, eikä niitä ole edes vielä haudattu...
Meinasin ruveta paasaamaan konttorilla kun kävin oman rojektin kilpiä kysymässä, ovatko vapaat. Konttoristi itse ehdotti että tähän tulee sitten varmaan mustat kilvet. Pyhänhäväistys
no ehkä mä huvikseni sitten laitan vielä sen kolmannenki.. jos löydän sellaisen jostain. sit ollaan jo lähellä phaetonin nelilamppuista "kattokruunua" jospa siihen on porailtu vielä yksi paikka, pitkien eurokilpien takia. ?
heh.. mä taas näkisin sen niin, et ennemmin mustat kuusimerkkiset kuin valkoiset eurokilvet. kunhan ovat mustat niin mulle on ihan sama vaikka siinä olisi kahdeksan merkkiä. ja jos sellaiset mustat kuusimerkkiset saisi, niin nehän voisi vaik leikata keskeltä ja tehdä niistä neliön muotoiset. ei särkisi silmää ehkä ihan niin pahasti?
mut vähän epäilen et ei ne mulle anna siellä mitäään mustia kilpiä.. sittenhän se on vaan leikattava eurolätkä pois ja otettava pensseli käteen.
'73 Coupe 2.3
niin on.. mut turha niistä on maksaa kun nykyisistä voi tehdä samanlaiset. ja sen tiedän että ei alkujaa ollu eurokilvillä mut se et minkä takia siinä nyt on sellaiset.. ? kai ne omat oli palauteltu joskus.rasavili kirjoitti:Onhan niitä valkoisia ilman tuota "eurolisää"
Ei ole ollut 70- luvulla tuossakaan autossa eurokilpiä, valkoiset kylläkin.
riittäkö niille rekisteriote, et ne saa siellä konttorilla selvitettyä alkup. kilvet?
'73 Coupe 2.3
okei, eiku ajattelin jos ne tarttis myös vaik jonkun huoltokirjan tjn?rasavili kirjoitti:Eiköhän ote riitä, siinähän kaikki tarvittava tieto seisoo, runkonumeroa myöden
Sakothan siitä taitaa rapsahtaa jos miliisit huomaa puukotetun kilven
niin mut onneks nää poliisit ei oo ihan niin vakavia kavereita ja toisekseen mä satun olee aika taitava nois peltihommissa..
'73 Coupe 2.3
viime viikolla vein foordin katsastukseen.. hauska kokemus.
kylkiputkista ei tullut sanomista, oli kuulemma asiallinen toteutus.. mutta desibelit ei miellyttänyt korvaa, kaveri oli varma et db meluarvot ylittää sen maksimin. kävi hakemassa jonkun taulukon jossa seisoi sitten sen ikäiselle maksimi arvo muistaakseni 78db tai sitten se oli tämä nykypäivän meluraja? en muista.. mut vähän hirvitti kun se ehdotti jo kylkiputkiin vielä pieniä vaimentimia noh, sit ne lähti mittailemaan sitä melua. toisella oli mittari ja toinen painoi kakkosella lusikka pohjassa seitsemän metrin etäisyydeltä. ensin 74db ja toisella yrittämällä 77db
mutta mutta.. puslistaan se jäi kuitenkin kiinni. taakse piti tukitankojen takimmaiset puslat vaihtaa. edessä taas oli ne alatukivarresta lähtevät jotku reaktiotangot nii niiden kumit piti vaihtaa kans. siinä ei tosin ollut enää kauheesti vaihdettavaa kun vanhoista ei ollut mitään jäljellä. tanko oli sitten hieman syönyt sitä apurukoa, niin joutui senkin täyttämään vielä.
taakse löytyi puslat motonetistä ja eteen pu:set rallyracesta.
jälkitarkastusta vailla..
kylkiputkista ei tullut sanomista, oli kuulemma asiallinen toteutus.. mutta desibelit ei miellyttänyt korvaa, kaveri oli varma et db meluarvot ylittää sen maksimin. kävi hakemassa jonkun taulukon jossa seisoi sitten sen ikäiselle maksimi arvo muistaakseni 78db tai sitten se oli tämä nykypäivän meluraja? en muista.. mut vähän hirvitti kun se ehdotti jo kylkiputkiin vielä pieniä vaimentimia noh, sit ne lähti mittailemaan sitä melua. toisella oli mittari ja toinen painoi kakkosella lusikka pohjassa seitsemän metrin etäisyydeltä. ensin 74db ja toisella yrittämällä 77db
mutta mutta.. puslistaan se jäi kuitenkin kiinni. taakse piti tukitankojen takimmaiset puslat vaihtaa. edessä taas oli ne alatukivarresta lähtevät jotku reaktiotangot nii niiden kumit piti vaihtaa kans. siinä ei tosin ollut enää kauheesti vaihdettavaa kun vanhoista ei ollut mitään jäljellä. tanko oli sitten hieman syönyt sitä apurukoa, niin joutui senkin täyttämään vielä.
taakse löytyi puslat motonetistä ja eteen pu:set rallyracesta.
jälkitarkastusta vailla..
'73 Coupe 2.3
Jaah..(?) no hyvä sitten minulle on ollaan vaan sanottu että ne olisi laittomat, syynä tähän "ei saisi ohjata pakokaasuja jalkakäytävän/auton oikealle puolelle" tai mitä kaveri muisteli että putken pitäisi tulla takarenkaiden takaa.. Mutta olen itsekkin vähän ihmeissään että miten rodit on sitten katsastettu vai onko kyse taas jostain vuosiluvuista jolloin asiat oli toisin ja saa sillä perusteella olla vieläkin?
-
- Viestit: 1273
- Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
- Paikkakunta: Huittinen