Sivu 4/4

Lähetetty: 21 Elo 2011, 12:57
Kirjoittaja Esge
nyt tuli sellanen tietopaketti et menee hetki kaiken sulattamiseen...:D mutta joo täytyy alkaa säätään ja kattoo mikä on vaikutus :D

Lähetetty: 21 Elo 2011, 15:16
Kirjoittaja Timppa
Jakajaan kun tekee 10 astetta keskipakoennakkoa niin se on moottorilla 20 astetta ja sitähän me strobolla katsellaan hihnapyörältä.

Lähetetty: 30 Elo 2011, 15:19
Kirjoittaja Turnipsi
Timppa kirjoitti:
15*/35* on hyväksi todettu ennakko miedossä rallimoottorissa,maksimiennakko saa tulla vähän 3000r jälkeen.
Tyhmä kyselee, tarkoitatko 15* perusennakkoa ja 35* maksimikeskipakoennakkoa?

Lähetetty: 30 Elo 2011, 16:16
Kirjoittaja Timppa
Turnipsi kirjoitti:
Timppa kirjoitti:
15*/35* on hyväksi todettu ennakko miedossä rallimoottorissa,maksimiennakko saa tulla vähän 3000r jälkeen.
Tarkoitatko 15* perusennakkoa ja 35* maksimikeskipakoennakkoa?
Eli tyhjäkäynnillä 15 ja ikinä koskaan max 35,ennakon nousu 20*kaikkiaan,

jakajalta vain 10* koska se on tuplat sitten kampuralla.

Ja tehon ym. hienosäädössä tuon jakajan ennakot olis sitten esim. 17*/37* tai 13*/33*,eli kun max.ennakko haetaan kohdalleen niin tyhjäkäynnille jää mitä jää,mut tuolla saa toimimaan hyvin.

Lähetetty: 30 Elo 2011, 21:05
Kirjoittaja Drifter_
Ja tietty alipainesäätimet sun muut kikottimet pois ..jos kyseisessä vekottimessa edes on moista alunperinkään, ei oo noista amerikan työntötanko kalistimista kokemusta :P