projektina -72, 2.8 jenkkikansilla ja fomocolla

Remontti päiväkirjoja, tarinoita onnistuneista ja epäonnistuneista remonteista. Ei teknisiä kysymyksiä, minimi kommentointi. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Esge
Viestit: 123
Liittynyt: 10 Marras 2004, 16:29
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Esge »

nyt tuli sellanen tietopaketti et menee hetki kaiken sulattamiseen...:D mutta joo täytyy alkaa säätään ja kattoo mikä on vaikutus :D
EX... -72 2.8 jenkkikansilla ja 4-reikäkaasarilla.
-03 farkkumondeo tdci
Avatar
Timppa
Viestit: 217
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 20:37
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Timppa »

Jakajaan kun tekee 10 astetta keskipakoennakkoa niin se on moottorilla 20 astetta ja sitähän me strobolla katsellaan hihnapyörältä.
#2
Turnipsi
Viestit: 7
Liittynyt: 07 Elo 2008, 18:03
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turnipsi »

Timppa kirjoitti:
15*/35* on hyväksi todettu ennakko miedossä rallimoottorissa,maksimiennakko saa tulla vähän 3000r jälkeen.
Tyhmä kyselee, tarkoitatko 15* perusennakkoa ja 35* maksimikeskipakoennakkoa?
Avatar
Timppa
Viestit: 217
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 20:37
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Timppa »

Turnipsi kirjoitti:
Timppa kirjoitti:
15*/35* on hyväksi todettu ennakko miedossä rallimoottorissa,maksimiennakko saa tulla vähän 3000r jälkeen.
Tarkoitatko 15* perusennakkoa ja 35* maksimikeskipakoennakkoa?
Eli tyhjäkäynnillä 15 ja ikinä koskaan max 35,ennakon nousu 20*kaikkiaan,

jakajalta vain 10* koska se on tuplat sitten kampuralla.

Ja tehon ym. hienosäädössä tuon jakajan ennakot olis sitten esim. 17*/37* tai 13*/33*,eli kun max.ennakko haetaan kohdalleen niin tyhjäkäynnille jää mitä jää,mut tuolla saa toimimaan hyvin.
#2
Avatar
Drifter_
Viestit: 371
Liittynyt: 29 Marras 2008, 16:15
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Drifter_ »

Ja tietty alipainesäätimet sun muut kikottimet pois ..jos kyseisessä vekottimessa edes on moista alunperinkään, ei oo noista amerikan työntötanko kalistimista kokemusta :P
Vastaa Viestiin