Taunus 1.6 L -76

Remontti päiväkirjoja, tarinoita onnistuneista ja epäonnistuneista remonteista. Ei teknisiä kysymyksiä, minimi kommentointi. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
vtormane
Viestit: 657
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 01:22
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja vtormane »

Piruillessani vingutin kumia tänään, reilu 11s. meni sataseen, mittarivirhe huomioitu. Eli lienee sit oikeestikin nopeampi kuin vakio 2-litranen jolle ilmoitetaan reilu 13s. aika.
Tää on siis 1.6 portatulla kannella, kakkosen nokalla, dgav, peltisarja ja 2.5" putki...ja kärjetön sytkä.

http://youtu.be/emkU12zHKm0
Capri -77 2.0
Firebird -69
Avatar
zmuli
Viestit: 663
Liittynyt: 12 Marras 2010, 19:32
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja zmuli »

Hienostihan se lähtee! Huomattavasti hätäsemmin mitä vakio 1.6 :D
-Pori Connection-
Avatar
vtormane
Viestit: 657
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 01:22
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja vtormane »

zmuli kirjoitti:Hienostihan se lähtee! Huomattavasti hätäsemmin mitä vakio 1.6 :D
Joo aivan hirveä tykki :lol: Mut taitaa viritys olla epäonnistunut kun kiihtyy 5s. nopeammin kuin ennen viritystä :D
Capri -77 2.0
Firebird -69
JeeSe
Viestit: 574
Liittynyt: 14 Touko 2009, 11:23
Paikkakunta: TuuSula

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Juu, tehoja on riittävästi, jos auto kiihtyy enemmän kuin kuski.
Ja muistaakseni viritys katsotaan onnistuneeksi jos tehoja on virityksen jälkeen vielä yli 75% alkuperäsistä. :lol:
-75 2d Sedan 2.0L Automatic
Ydinvoima on ylivoimaa!
Vastaa Viestiin