Joo nii tääkii eteni vähän kiireiden keskellä tuossa kuukaus pari sit.
Syylärin tilailin kesällä pikku kaljoissa ja se aiheutti pikku modia keulaan
Tilaa tais jäädä runkopalkkien ja syylärin väliin joku milli kaks.
Sähköjä on myös vedetty sinne sun tänne, kaikkihan tietää perus motonet rasiat joissa jokaiselle sulakkeelle pitää joko tuoda oma piuha tai sit hypyttää yhesestä piuhasta, ei kelvannu mulle ni modasin rasiaa
Kuparikiskosta tein yhdys taakin ja juotin sen jokaiseen sulakepohjaan kiinni, toimii.
Sit väsäsin osan pakoputkistosta, X liitoksen jälkeen en saanu valmiita änäreitä istumaan mieleni mukaan ni keskimmäiset änärit väsäsin sit ite.
Vapaasti hengittävä pönttö siis vaikka tulo ja meno onkin eri puolella, reikäputki sisällä vaan tekee mutkan ja vaimentaa paremmin kun perus suora pönttö.
Laajakaistaks tuli myös hommattua AEM:in mittari.
Sisältä vedin jalopuu muovit mustiks ja tanikan "kumikojelaudasta" hansakalokeron puoliskon plastidipillä.
Ratti pitäs jostain keksiä.
Käyttiskin tuli vaihdettua, scorppari ei suostunu kuolemaan mut rupeshan se olemaan jo aika käytetty ja varmasti aikaa vaatis tulevaisuudessa.
Tilalle tuli jaaaag
Jos scorpio oli aikanaan vähän liioteltuna puolen miljoonan markan auto ni kyllä täytyy sanoo et miljoonan markan auto on mukavampi
Tätäkin joutuu pikkusen laittelemaan kunhan kerkii, lohkolämppärin kävin hakemassa ja joku pieni resonanssi on vänkärin ovessa kun popittaa.
Ajovalopolttimonkii jouduin tänään vaihtamaan ja auto ollu vasta 2 viikoo mulla, scorpioon taisin vaihtaa 6 vuoden aikana kerran polttimon
3.2l Minilohko kasilla tämä tapaus mut silti saa bensaa kulumaan aivan vitusti, legenda kertoo et tällä pääsis 9l/100km mut kohtuu herkästi ajotietokone näyttää mun ajolla keskimäärin 11l/100km matkassa :green:
Kaikenkaikkiaan tuntuu kyllä jämäkältä peliltä jolla voi lähtee vaikka hevonvittuun jos siltä tuntuu.
Omasta mielestä aivan liian pelätty merkki, perus varaosat on halpoja ja voimansiirto hemmetin jumaa tavaraa euro fordeihin tottuneena.