coupe taunus -74
Lähetetty: 29 Kesä 2011, 20:44
tämmönen projekti löyty GT:n tilalle,2,0l ohc jolla on ajettu täydellisen kone rempan jälkeen n.3000km.auto on ollut seisomassa kuivassa tallissa 10v.
joo,elikkäs tähän asti koko pohja on käyty läpi ja on pohja maalissa,en ajatellut laittaa ollenkaan masssaa muihin kuin pyöräkoteloihin (niihin on muuten nähtävästi alkuperäiset alumiiniset sisälokarit tallella) pohjaan ajattelin raskaan kaluston runkomaalia tai sitten ihan vaan hopea hammer eli vasaralakka,se on sellainen kokeilu että saako vuosien varrella ruosteet pysymään kurissa,massan altahan niitä ei nää.ulkopintaa on sen verran laitettu että kuskin helma on vaihdettu kuten kuvista näkee ja keulan kanssa karkasi mopo käsistä,mutta kuten kaveri sanoi,tässä vaiheessa on hyvä tehdä mieleinen.keula olisi tarkoitus saada ensin kuosiin,sitten puhaltaa ja maalata konehuone ja sen jälkeen on etuakselin vuoro.siihen odottaa jo uudet puslat,pitäisi vaan purkaa,puhaltaa ja maalata.kaikista kinkkisin homma on kuskin puolella kylkipokkaukkauksen ja sivu lasin välissä :/ ihmettelin kun siitä oli kitti haljennut ja kurkkasin sisäpulelle,sieltä löytyi pellin soiroja päälekkäin hitsattuna,siis keskellä kylkeä!!!.auton ex omistaja tuli pajalle ja kysyin siltä että mikä v....u tuo on,vastaus oli "hitsasin aikoinaan helmoja,ja sisällä oli jotain äänieristettä joka syttyi palamaan,ei ollut muuta vaihto ehtoa kuin ajaa rälläkällä kylki auki ja avata se kuin sardiinipurkki" kyllä oli pitkä hiljaisuus,ennen kuin hyvin rauhallisesti hammasta purren sanoin,että ei tullut mieleen irrottaa sisäverhoilua.....noooh...en tiedä pitäisikö kylmästi leikata paska pala pois ja hitsata se uudestaan,mutta ihan varna olen siitä,että vetelemättä se ei tule onnistumaan.noh kunhan nyt muutaman viikon kerää rohkeutta ja pyörii auton ympärillä,eiköhän se ratkaisu löydy
noni... pohja on laitettu ja maalattu keulaa muokattu jo aika radikaalisti,seuraavana on akseleitten puhallus,maalaus ja puslien vaihto...homma etenee hitaasti mutta varmasti
valojen coolerin sovitusta.....
pakoputkien mallailua...
joo,elikkäs tähän asti koko pohja on käyty läpi ja on pohja maalissa,en ajatellut laittaa ollenkaan masssaa muihin kuin pyöräkoteloihin (niihin on muuten nähtävästi alkuperäiset alumiiniset sisälokarit tallella) pohjaan ajattelin raskaan kaluston runkomaalia tai sitten ihan vaan hopea hammer eli vasaralakka,se on sellainen kokeilu että saako vuosien varrella ruosteet pysymään kurissa,massan altahan niitä ei nää.ulkopintaa on sen verran laitettu että kuskin helma on vaihdettu kuten kuvista näkee ja keulan kanssa karkasi mopo käsistä,mutta kuten kaveri sanoi,tässä vaiheessa on hyvä tehdä mieleinen.keula olisi tarkoitus saada ensin kuosiin,sitten puhaltaa ja maalata konehuone ja sen jälkeen on etuakselin vuoro.siihen odottaa jo uudet puslat,pitäisi vaan purkaa,puhaltaa ja maalata.kaikista kinkkisin homma on kuskin puolella kylkipokkaukkauksen ja sivu lasin välissä :/ ihmettelin kun siitä oli kitti haljennut ja kurkkasin sisäpulelle,sieltä löytyi pellin soiroja päälekkäin hitsattuna,siis keskellä kylkeä!!!.auton ex omistaja tuli pajalle ja kysyin siltä että mikä v....u tuo on,vastaus oli "hitsasin aikoinaan helmoja,ja sisällä oli jotain äänieristettä joka syttyi palamaan,ei ollut muuta vaihto ehtoa kuin ajaa rälläkällä kylki auki ja avata se kuin sardiinipurkki" kyllä oli pitkä hiljaisuus,ennen kuin hyvin rauhallisesti hammasta purren sanoin,että ei tullut mieleen irrottaa sisäverhoilua.....noooh...en tiedä pitäisikö kylmästi leikata paska pala pois ja hitsata se uudestaan,mutta ihan varna olen siitä,että vetelemättä se ei tule onnistumaan.noh kunhan nyt muutaman viikon kerää rohkeutta ja pyörii auton ympärillä,eiköhän se ratkaisu löydy
noni... pohja on laitettu ja maalattu keulaa muokattu jo aika radikaalisti,seuraavana on akseleitten puhallus,maalaus ja puslien vaihto...homma etenee hitaasti mutta varmasti
valojen coolerin sovitusta.....
pakoputkien mallailua...