Remontti päiväkirjoja, tarinoita onnistuneista ja epäonnistuneista remonteista. Ei teknisiä kysymyksiä, minimi kommentointi. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Kyllähän sitä vaivaa täytyy jakssa nähdä. Punasta varten ainakin ajattelin varata vähän enemmän aikaa kuin edelliseen, että jos parin vuoden päästä pääsis kruisailemaan Rauman hämärtyvään iltaan kutonen pellin alla
Niin, mulle ainakin annettin lupa paikalliselta katsastusasemalta pistää 2.8 keulille.
Sierrastahan se on. Jalkoja piti vähän jatkaa ja muuttaa kulmaa että sai sopivaan asentoon. Vähän lyhyt se on, mutta kelpaa.
Juu en ole kanssa paljon spoilereita Tanareissa nähnyt, paitsi semmoisia kumilippoja on muutama tullut vastaan.
Master kirjoitti:Kyllähän sitä vaivaa täytyy jakssa nähdä. Punasta varten ainakin ajattelin varata vähän enemmän aikaa kuin edelliseen, että jos parin vuoden päästä pääsis kruisailemaan Rauman hämärtyvään iltaan kutonen pellin alla
Niin, mulle ainakin annettin lupa paikalliselta katsastusasemalta pistää 2.8 keulille.
Mitäs dokumentteja esitit siellä konttorissa? Pitääks Fordilta saada vielä puoltava lausunto?
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
minäkin marssin huvikseen vaan konttorille autodatan kirja kourassa ja näytin, että tuommoseen autoon tuommonen pata keulille, niin laskeskelivat ja sanovat, et koska tuot leimalle?
Mulla oli Taunuksen tekniset tiedot missä tehokkaimmaksi versioksi oli ilmoitettu 114hv V6 ja 2.8 koneen tiedot. Vähän aikaa se siinnä laskeskeli ja mumisi itsekseen ja ilmoitti että muutokset voidaan tehdä, mutta kehotti laskemaan ettei muutos prosentit mene yli.