taunus gt coupe 2.0 v6 -72

Remontti päiväkirjoja, tarinoita onnistuneista ja epäonnistuneista remonteista. Ei teknisiä kysymyksiä, minimi kommentointi. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Riku
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Maalis 2005, 03:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Riku »

JeeSe kirjoitti:Selailepas tuolta galleriasta valokuvia, johonki pitkälle viimevuoteen, siel on jollain myynnissä semmonen takarunkoaisa, minkä sie ehdottomasti tarviit tuohon projektiin :)
http://www.taunusfinland.com/galleria/d ... pos=-14040
huli80
Viestit: 27
Liittynyt: 22 Touko 2011, 19:15
Paikkakunta: savonlinna

Viesti Kirjoittaja huli80 »

samassa paikassa mistä gt:n raadon kävin hakemassa,on toinen keltainen coupe taunus,ostin sen ja maanantaina lähden sen ajamaan pois sieltä.se on aikonaan "entisöity" ja siinä on 2.0l rempattu kone jolla on ajettu pari tuhatta kilsaa,perä ja laatikko ja isommat jarrut on vaihdettu.oon pari iltaa istunut kotona ja miettinyt miten järjettömän iso homma on saada gt kuosiin,siihen joutuisi tekemään kokonaan uudet etupalkitkin johon etuakseli tulee kiinni :cry: vaikka se toinen coupe onkin karvahattu malli,mutta se on sentään ajokunnossa.meinasin siihen laittaa kaikki gt:n kamat kiinni,paitsi konetta,kun sitä ei kuulemma ole käytetty kun pari kertaa 4v:n aikana-> ei löydy luottoa.noh....kaikki sitten nauraa,ettei se ole aito gt,mutta niinhän ne nauraa miule muutenkii :lol: laitan kuvia kunhan saan,en tiedä mihin nuo edellisetkin kuvat hävis?
"foordismi on sairaus"
projekti Ford Escort "Flames" 1,6i -91
käyttis MB 190 2,3l Sportline -88
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Meikäläiselle on ainakin sama onko aito GT vai ei. Myynti/keräilyarvo olis tietenkin erilainen joskus tulevaisuudessa, jos ois aito GT. GT:n korikin kannattaa silti säästää.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
huli80
Viestit: 27
Liittynyt: 22 Touko 2011, 19:15
Paikkakunta: savonlinna

Viesti Kirjoittaja huli80 »

Mois kirjoitti:Meikäläiselle on ainakin sama onko aito GT vai ei. Myynti/keräilyarvo olis tietenkin erilainen joskus tulevaisuudessa, jos ois aito GT. GT:n korikin kannattaa silti säästää.
kori kannattas säästää,alkaa vaan olla noita AUTOJEN eli foordien,escortin ja taunuksen osia paikat täynnä.escoonkin on n.kolme konetta osina oottamassa rakennus intoo....jos asuis maalla,olis ihan eri asia säilytellä varaosia.kyllähän gt on aina gt....mutta yhtään autoo en oo vielä rakentanut myytäväksi,enkä myy näitäkään.se aika,raha, innostus/kiinnostus mikä menee autoja rakentaessa,ei niistä yleensä myydessä saa vastaavaa korvausta :lol:
"foordismi on sairaus"
projekti Ford Escort "Flames" 1,6i -91
käyttis MB 190 2,3l Sportline -88
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Joo, ei niist omiaan saa takaisin, mut harrastuksethan aina maksaa :lol:
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Joo ainahan nää maksaa mut on tää fordismi vissiin inan halvempaa kun suoneen tykittäminen.
Beornegar
Viestit: 308
Liittynyt: 03 Kesä 2009, 11:30
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Beornegar »

Riippuu mitä sinne suoneen tykittää! Esim. ite poimituista ja pari kuukautta käyneistä mustikoista tehty litku on kaiketi melko halpaa? :lol:
http://corvettewoundedwarrior.blogspot.com/
2.6 V6 Audi 100 -94
2.6 V6 17M -70
Vastaa Viestiin