Taunus mkII -77 v6 ent. 2.8i nyk "2.4i"
Lähetetty: 18 Touko 2011, 21:14
Nyt kun rupesin vaihtamaan sitä ruiskua paikoilleen niin vois siitä jotain kertoakin.
Kaasarin purku sujui ongelmitta. Vasta termarin vaihdossa tuli "amiskorjaus" vastaan. Siellä oli tuumaset (?) kierteet kotelon vastakappaleessa ja vanhojen pulttien tilalle laitettu pätkät 6-millistä kierretankoa. Muuten olis ollu toimiva ratkasu mut ei ollu hiottu päitä tasaseks joten avaus tapahtui lukkopihdeillä ja kiintolenkillä. Tilalle laitoin 6-milliset pinnapultit ja hioin vastakappaleesta kierteet pois.
Nyt olis tosiaan edessä virranjakaja,sähköt ja imukotelon asennus + muita pieniä. Vanhassa jakajassa oli reiät kannessa ja uudessa taas on tapit, joten huomenna hakemaan uudet johdot. Kai sitä vois tohon virranjakajaan kysyä amiksessa erikoistumisoppina asentamisen ja säädöt . Sitten toivotaan että ohjainlaite on kunnossa ja audeja harrastava setämies saa tulla kattomaan sen toiminnan kuntoon.
Kaasarin purku sujui ongelmitta. Vasta termarin vaihdossa tuli "amiskorjaus" vastaan. Siellä oli tuumaset (?) kierteet kotelon vastakappaleessa ja vanhojen pulttien tilalle laitettu pätkät 6-millistä kierretankoa. Muuten olis ollu toimiva ratkasu mut ei ollu hiottu päitä tasaseks joten avaus tapahtui lukkopihdeillä ja kiintolenkillä. Tilalle laitoin 6-milliset pinnapultit ja hioin vastakappaleesta kierteet pois.
Nyt olis tosiaan edessä virranjakaja,sähköt ja imukotelon asennus + muita pieniä. Vanhassa jakajassa oli reiät kannessa ja uudessa taas on tapit, joten huomenna hakemaan uudet johdot. Kai sitä vois tohon virranjakajaan kysyä amiksessa erikoistumisoppina asentamisen ja säädöt . Sitten toivotaan että ohjainlaite on kunnossa ja audeja harrastava setämies saa tulla kattomaan sen toiminnan kuntoon.