Sivu 3/5

Lähetetty: 27 Huhti 2011, 17:55
Kirjoittaja taunus 78
Tuli vielä mieleen että ne puslat myydään niin että ne on sisäkkäin,
ota siitä puslasta kiinni eripuolilta sitä uraa ja vedä ne irti toisistaan ja paikalleen
laittaessa tarkista että ne menee sisäkkäin.

Lähetetty: 27 Huhti 2011, 17:58
Kirjoittaja Tanelisti
jaa kattos vaa nehä irtoski toisistaa :D ihmettelinki et millä helvetillä nuo oikee tunkee sinne jos on 1 osaset :D mite muuten tuo kiristys et kui tiukalle nuo pitää laittaa?

Lähetetty: 27 Huhti 2011, 18:01
Kirjoittaja taunus 78
Tanelisti kirjoitti:jaa kattos vaa nehä irtoski toisistaa :D ihmettelinki et millä helvetillä nuo oikee tunkee sinne jos on 1 osaset :D mite muuten tuo kiristys et kui tiukalle nuo pitää laittaa?
Niin että se kumi vähän litistyy ja samalla paisuu ja että tuntuu jämptiltä

Lähetetty: 27 Huhti 2011, 18:20
Kirjoittaja Tanelisti
okei..täytyypä kokeilla huomena :P kiitti paljon tästäki tiedosta!,ois varmaa jääny muute puslat vaihtamatta :D

Lähetetty: 28 Huhti 2011, 10:46
Kirjoittaja Tanelisti
nonnii..motonetist haettu alatukivarren etupuslat ja ylätukivarren ööö takapuslat..alatukivarsien takapuslia ei enään saanu..takaiskarit,jarrukenkien as sarjat (palat tulee huomena) ,c3 automaatin öljynsuodatin, ja tiivisteitä..eiköhä näillä ny hetke pärjäis. ja tänää hakemaan vihdoi ja viimein se c3+1.6ohc ja roudata toi peräki tallille ja eikun kasailemaan!

Lähetetty: 28 Huhti 2011, 11:29
Kirjoittaja Mois
Turus näkyis 1 kpl olevan taka-alatukivarren takapuslia :D http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/181555/1
Ja toi uudemmankin mallin pusla käy, niit löytyy jo enemmän :D http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/181558/0

Et kyl noit puslia tilaamalla saa, valehtelevat siel tiskil!

Lähetetty: 28 Huhti 2011, 11:40
Kirjoittaja Tanelisti
vaihetaa sit prkl enskesänä loputki :D pitää vaa alkaa saada tuo nippuu ku alkaa olee pien kiire :D

Lähetetty: 01 Touko 2011, 12:35
Kirjoittaja Tanelisti
nonnii vähä päivitystä..reaktiotangon puslat ei mennykkää niiku piti..se holkki niin sisä halkasija oli liia pieni eli ei menny siihe tankoon joten joutu soveltaa jonkuvverra mutta kyl se ny siel paikallaan on :D ja sit perään puslia vaihoin niin ylätukivarren takimmainen eli mikä on perässä niin entiiä mitävittua se on löysä ku saatana :D siin puslas on ne syvennykset tai reiät tai mitkälie niin miten päi ne ois pitäny sinne pistää? jaaaa sitten otin manuaalilaatikon koneen perästä irti..millai tuo automaatti sitte oikee oikeaoppisesti irrotetaan? startti irti ja sielt turbiinin pultit auki ja sit toki koneen ja laatikon pultit auki ja pitäis lähtee? tuleeko sielt öljyt pihalle ku ottaa laatikon irti koneesta? :D niin ja otin kuvia siitä kickdown vaijerin vivusta onko mitään apua nuista?

Lähetetty: 01 Touko 2011, 15:35
Kirjoittaja taunus 78
Tanelisti kirjoitti:nonnii vähä päivitystä..reaktiotangon puslat ei mennykkää niiku piti..se holkki niin sisä halkasija oli liia pieni eli ei menny siihe tankoon joten joutu soveltaa jonkuvverra mutta kyl se ny siel paikallaan on :D ja sit perään puslia vaihoin niin ylätukivarren takimmainen eli mikä on perässä niin entiiä mitävittua se on löysä ku saatana :D siin puslas on ne syvennykset tai reiät tai mitkälie niin miten päi ne ois pitäny sinne pistää? jaaaa sitten otin manuaalilaatikon koneen perästä irti..millai tuo automaatti sitte oikee oikeaoppisesti irrotetaan? startti irti ja sielt turbiinin pultit auki ja sit toki koneen ja laatikon pultit auki ja pitäis lähtee? tuleeko sielt öljyt pihalle ku ottaa laatikon irti koneesta? :D niin ja otin kuvia siitä kickdown vaijerin vivusta onko mitään apua nuista?
Kyllä mulla meni suoraan paikalleen ne reaktiotangon puslat, olisko tangoissa jotain vahvuus eroja :?
Eikös noit taka ylätukivarren puslia ollu kahta erilaista, vaihtuu vissii 77 erilaiseks, tarttis itekki vaihtaa
ku tietäs vaan kummat kuuluu kun vuosimalli on 77 :roll:
Jos irrotit turbiinin sieltä startin röörin kautta ni ei pitäs öljyy tul ulos.
Ja kiitos vivun kuvista nyt saan tehtyä alkuperäsen näkösen :D

Lähetetty: 01 Touko 2011, 16:52
Kirjoittaja Tanelisti
näyttäis olevan jotain eroja..vanhan puslan holkin ulkohalkasija oli sama kun tos sierran mut sisähalkasija taas eri..laitoin sen vanhan sinne ja sahasin puslia lyhyemmiks :D kyl tuo pusla meni sinne iha hyvi mut sit taas ku siinä on ne ihme reiät sivuilla niin vissi aika tarkkaa saa asentaa et menee oikeinpäin :s juu ku ennoo viel automaattii irrottanu niin pitää vähä kysel ettei sit oo kaikki öljyt lattialla :D manuaalin sain vasta irti. juu hyvä et kelpaa, aloin vaan miettii et oisitko tarvinnu jotain mittojakin mut jos kerta riittää kuvat ni hyvä :D

Lähetetty: 01 Touko 2011, 19:16
Kirjoittaja Mois
Kyl ne niis ylimmäisis takatukivarsis pitäis olla puslien ulkohalkaisija sama joka vuosmallis. Etummaiset puslat käy myös taakse, ja ne on vähä jäykemmät, kuin ne "aukolliset" takapuslat. Ne puslien "aukot" pitäis tulla muistaaksein sivuille. Noi kumipuslat on pirun löysiä jo uutenaan, omaan Taneen ku aikanaan vaihdoin kaikki uudet kumipuslat, nii en huomannu mitään eroa ku mitä se oli vanhoil puslil :D

Lähetetty: 01 Touko 2011, 19:40
Kirjoittaja Tanelisti
mikä itu niissä aukoissa ees on? :D entiset oli täyskumisia ja neki oli jäykemmät mitä nuo aukolliset uudet. niin ja ku irrotan sen automaatin ja laitan sen toiseen koneeseen niin siinä ei vissi mitää kummemmi tarvi varoo öljypumppui ym jos on turbiini kiinni laatikossa? etten vaan perkele mee hajottaa sitä ku ois taunustelut aikalailla siinä sitten :D ja pitäis muute kikkailla weberin kaasuvivustoon se kickdown vaijerin paikkakin, onko kellään kuvaa jos on itte tehny?

Lähetetty: 01 Touko 2011, 19:44
Kirjoittaja Mois
Mul on konees kiinni se kikkeliskokkelis vaijeri, mut se kone on muistaaksein niin pahas paikas, et ei välttämättä saa otettuu kuvii. Katon huomen, jos satun menee pajalle. Toises tanes taitaa olla kaasuvaijeri kiinni siinä paikalla missä normaalist on toi lootan vaijeri, eli siitä saa ainakin kuvan. Eiks tos konees missä se C3 loota on kiinni, nii oo sitä vaijerinpaikkaa paikoillaan, eli vivustoa?

Ei niis puslien aukois mitää järkee ookkaa, ne vaan tekee siit puslast paljo löysemmän :D Semmosii puslii ei kannattais ees asentaa. No vaihdat talven aikan sinne uretaanipuslat :wink:

Lähetetty: 01 Touko 2011, 19:53
Kirjoittaja Tanelisti
on tos toises konees kaikki kiinni mutta siinä on se solexin kaasari vai mikälie ja siinä on se ykskurkkunen imusarja ja tos konees mikä tulee käyttöö nii on se weber kakskurkkunen sil sierran imusarjalla joka on erimoinen niin siihe joutuu ite väsää sen paikan :D

Lähetetty: 01 Touko 2011, 20:04
Kirjoittaja Mois
Saahan siitä rakennettua, joutuu mahdollisest hitsaamaan... Mul on siin toises Tanes Weber, katon oisko siint vivust sulle malliks.

Osta tommoset puslat sinne perään, nii ei oo löysät :D
http://www.floflex.co.uk/product_info.p ... cts_id=318