Sivu 3/3

Lähetetty: 21 Tammi 2011, 09:42
Kirjoittaja Tehro
Kiitos kun palautitte ton mieleen olin ja autuaasti unohtanu :)

Lähetetty: 24 Tammi 2011, 21:00
Kirjoittaja Sumu
Laipat valmiina.

Piru ku olis Taunus lähellä nii olis helpompi mittailla ja mallata. Kuinkas paljon
kulmaa laipoista pitäis laittaa et sais vaakasuoraan? Ja kuinka monta senttiä kannesta(vaikka ylemmästä
pakosarjanruuvista) on tilaa palkkiin päin?

T-25 taitaa olla tulossa.Joku nissanin turbo, kattoo nyt mitä sinne lopulta laittaa.

Lähetetty: 24 Tammi 2011, 21:28
Kirjoittaja Sultzi

Lähetetty: 07 Helmi 2011, 19:43
Kirjoittaja Taunusmies Jussi
En jaksa avata uutta keskustelua..

Osaako joku kertoa tarkemmin volsun G60 ahtimesta? Lähinnä että tekeekö sillä yhtään mitään. Olisi yksi kohtuu edukas tiedossa...

Lähetetty: 07 Helmi 2011, 20:26
Kirjoittaja henu
Taunusmies Jussi kirjoitti:En jaksa avata uutta keskustelua..

Osaako joku kertoa tarkemmin volsun G60 ahtimesta? Lähinnä että tekeekö sillä yhtään mitään. Olisi yksi kohtuu edukas tiedossa...
Eikös wolkkarimihet hauku sen itekkii ihan surkeeks, tai näin oon ainakii ymmärtäny.

Lähetetty: 07 Helmi 2011, 21:49
Kirjoittaja Sumu
Pari kuvaa galleriassa. Pakosarja alkaa löytämään muotoaan, kasaan hitsaamista vailla.
Kohta enää puuttuu se kutosvärkki mihin noita romppeita alkais sovittelemaan.

Yllätti hieman toi 2l V6:n kansi, jota käytän apuna. Sitä on joku joskus hieman parannellut...

Lähetetty: 07 Helmi 2011, 21:56
Kirjoittaja Taunusmies Jussi
henu kirjoitti:
Taunusmies Jussi kirjoitti:En jaksa avata uutta keskustelua..

Osaako joku kertoa tarkemmin volsun G60 ahtimesta? Lähinnä että tekeekö sillä yhtään mitään. Olisi yksi kohtuu edukas tiedossa...
Eikös wolkkarimihet hauku sen itekkii ihan surkeeks, tai näin oon ainakii ymmärtäny.
Juu, kilpaa ne siellä volsukerhon sivuilla sitä kehui ja haukkui. :lol:
Ilmeisesti aika tarkka huollosta ja ei kestä ylikierroksia. Mutta jos ei lähtisikään hakeen huipputehoja sillä.

Lähetetty: 07 Helmi 2011, 22:20
Kirjoittaja henu
Taunusmies Jussi kirjoitti:Mutta jos ei lähtisikään hakeen huipputehoja sillä.
Mutta tointaako sitä harmikseen ostaa, perus eatoneja saa kumminkii aika halvalla.

Lähetetty: 07 Helmi 2011, 22:21
Kirjoittaja Sumu
Voisko taco tän topicin siirtää tonne projektiosioon?

Lähetetty: 07 Helmi 2011, 23:23
Kirjoittaja Virtanen
Taunusmies Jussi kirjoitti:En jaksa avata uutta keskustelua..

Osaako joku kertoa tarkemmin volsun G60 ahtimesta? Lähinnä että tekeekö sillä yhtään mitään. Olisi yksi kohtuu edukas tiedossa...
En kyllä hommais, serkulla oli G60 Passat ja siitä meni vajaassa vuodessa ainakin 2 kpl tuommoisia ahtimia. :lol: Sisuskalut jotai magnesium seosta ja tiivistet mitä lie. Tais huoltoväliki olla aika tiuha,.

Lähetetty: 07 Helmi 2011, 23:57
Kirjoittaja Taunusmies Jussi
henu kirjoitti: Mutta tointaako sitä harmikseen ostaa, perus eatoneja saa kumminkii aika halvalla.
Tuo on kyllä tosi, ei sillä että tää harrastus muutenkaan helppoa olis, mut ehron tahron kannata vaikeuttaa. :lol:

Virtanen kirjoitti:
En kyllä hommais, serkulla oli G60 Passat ja siitä meni vajaassa vuodessa ainakin 2 kpl tuommoisia ahtimia. :lol: Sisuskalut jotai magnesium seosta ja tiivistet mitä lie. Tais huoltoväliki olla aika tiuha,.
:shock: Taitaa olla melkoinen susi keksinnöksi.

Lähetetty: 08 Helmi 2011, 00:55
Kirjoittaja Virtanen
Taunusmies Jussi kirjoitti:
:shock: Taitaa olla melkoinen susi keksinnöksi.
Voi olla et olivat kaikki jotai maanantai kappaleita. Mene ja tiedä. Eivät kyllä hajonneet samalla tavalla kumpikaan.
Toinen söi omat sisuskalunsa väljiksi ja toinen katkaisi juuri n.500km sisään vaihdetun hihnan ja ahtimesta sisuskalut ulos.

Lähetetty: 08 Helmi 2011, 19:30
Kirjoittaja Sumu
Mikäs olisi sopiva sisähalkaisija tuolle yhdysputkelle joka tulee pakosarjalta tuonne turbon puolelle? Kolme
pyttyä ei varmaan kovin suurta tarvitse jos ajattelee että 1-1.4 litran haarukassa menee tuo yhden puolen tilavuus.

Lähetetty: 12 Helmi 2011, 15:50
Kirjoittaja Sumu
Sumu kirjoitti:Mikäs olisi sopiva sisähalkaisija tuolle yhdysputkelle joka tulee pakosarjalta tuonne turbon puolelle? Kolme
pyttyä ei varmaan kovin suurta tarvitse jos ajattelee että 1-1.4 litran haarukassa menee tuo yhden puolen tilavuus.
Onkos jossain olemassa joku laskuri tms?

Lähetetty: 12 Helmi 2011, 15:53
Kirjoittaja Sultzi
Yleensä aika liki kun tekee venttiilin kokosella sisäreiällä putken per pakoaukko niin ei kaukana ole. 42mm tuubikurvi lienee se käytetyin, siinä sisäreikä jotain karvan alle 38mm.