Taunus -73 2d 1.6 --> 2.0 is
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
ainiin pari kuvaa vielä:
http://www.sevo.fi/main.php?g2_view=cor ... temId=5640
yleisnäkymä
http://www.sevo.fi/main.php?g2_view=cor ... temId=5643
peltisarjasta lähikuvaa, huomaa hienot messinkimutterit venakopassa
http://www.sevo.fi/main.php?g2_view=cor ... temId=5646
jarrupääsylinteriin vaihdoin pari o-rengasta kun vuoti ja maalasin koreeks
http://www.sevo.fi/main.php?g2_view=cor ... temId=5640
yleisnäkymä
http://www.sevo.fi/main.php?g2_view=cor ... temId=5643
peltisarjasta lähikuvaa, huomaa hienot messinkimutterit venakopassa
http://www.sevo.fi/main.php?g2_view=cor ... temId=5646
jarrupääsylinteriin vaihdoin pari o-rengasta kun vuoti ja maalasin koreeks
- 73 taunus
- 63 Chevrolet Impala
- 63 Chevrolet Impala
jahas noniin. katselin että taunuksen helmaoista kaarien vierestä vähän maalit kuprullaan, talttahan siitä huomahti läpi ilman suurempaa yritystä. Enemmän talttailtuani kaivoin sieltä esiin popniiteillä kiinnitetyt alumiinisuikaleet joka pyörän kohdalta sitten kaivoin kyseisen viritelmän...
noh eihän noita leimalle olisi tarvinut korjata mutta kävi häiritsemään siihen malliin että tehdään nyt nekin, ensimmäisen kaaren tein tänään, yllättävän hyvää se pelti reikien ympäriltä oli, ainostaan joskus aikoinaan "korjatut" kohdat olivat mätineet, muuten oli kovaa peltiä mihin hitsata. Ja pohja on todella priima, massattu ilmeisesti aika säännöllisesti.
juu ja en vieläkään uskaltanut kääntää avaimesta
noh eihän noita leimalle olisi tarvinut korjata mutta kävi häiritsemään siihen malliin että tehdään nyt nekin, ensimmäisen kaaren tein tänään, yllättävän hyvää se pelti reikien ympäriltä oli, ainostaan joskus aikoinaan "korjatut" kohdat olivat mätineet, muuten oli kovaa peltiä mihin hitsata. Ja pohja on todella priima, massattu ilmeisesti aika säännöllisesti.
juu ja en vieläkään uskaltanut kääntää avaimesta
- 73 taunus
- 63 Chevrolet Impala
- 63 Chevrolet Impala
juu oman kokemuksenki mukaan hyvä moottori, liikuttaa sierraakin ihan hyvin ollessaan tikissä.
Tänään askartelin taakse BMW e34:sen takajouset, alapää sopi suoraan paikalleen mutta yläpäästä piti leikkaa pätkä jo valmiiksi lyhyen olosista jousista
noh lopputulos oli arvatenkin se että taunuksen perä on todella tontissa, tai no ainakin kun etupäähän vertaa jota en vielä ehtinyt laikkaamaan huomenna jos joutais nekin tekemään niin kehtaa pistää pari kuvaa ennen etujousien laikkausta tosin joutuu vähän mittaileen takapäätä että onko mitää asiaa leimalle
Tänään askartelin taakse BMW e34:sen takajouset, alapää sopi suoraan paikalleen mutta yläpäästä piti leikkaa pätkä jo valmiiksi lyhyen olosista jousista
noh lopputulos oli arvatenkin se että taunuksen perä on todella tontissa, tai no ainakin kun etupäähän vertaa jota en vielä ehtinyt laikkaamaan huomenna jos joutais nekin tekemään niin kehtaa pistää pari kuvaa ennen etujousien laikkausta tosin joutuu vähän mittaileen takapäätä että onko mitää asiaa leimalle
- 73 taunus
- 63 Chevrolet Impala
- 63 Chevrolet Impala
jau! vaihdoin jousirumbassa rikkoutuneet alapallonivelet tänään, nytkun sain ekaa kertaa pois pukeilta niin tuli niin matala että joudun vielä askartelemaan putkiston alkupään uusiksi, aika ahdasta tekee vaihteiston alapalkin kohdalla tolla putkella...
Vituttaa alkaa hienoksi maalattua putkea pilkkomaan mut minkäs teet, asiaa vaikeuttaa myös ilmeisesti sierrasta peräisin oleva peltisarja joka "tulee vähän hankalasti"
noh ompahan aikakin hyvän-näkönen noin tontissa
Vituttaa alkaa hienoksi maalattua putkea pilkkomaan mut minkäs teet, asiaa vaikeuttaa myös ilmeisesti sierrasta peräisin oleva peltisarja joka "tulee vähän hankalasti"
noh ompahan aikakin hyvän-näkönen noin tontissa
- 73 taunus
- 63 Chevrolet Impala
- 63 Chevrolet Impala
-
- Viestit: 76
- Liittynyt: 22 Huhti 2007, 14:20
- Paikkakunta: Hollola/Miekkiö
-
- Viestit: 76
- Liittynyt: 22 Huhti 2007, 14:20
- Paikkakunta: Hollola/Miekkiö
jumakekka, sain bensanpaineensäätimen ja tänään sahattii käyntiin very first time! ei starttaa, kipinä hukassa. Testattu toisella puolalla, sama lopputulos: iskee yhden kipinän ja sitten ei mitään, ecuboxille ja sytkäyksikölle tulee virta... virranjakaja? Ensimmäisenä kyllä tulee mieleen että johdotuksessa joku mennyt vikaan, sääli että teippasin jo kaikki johdot siististi nippuun
Vika-analyysejä otetaan vastaan
edit: ainiin ja peltihommat on virallisesti valmiit, enää kevyt kitti ja paikkapulloa päälle!
Vika-analyysejä otetaan vastaan
edit: ainiin ja peltihommat on virallisesti valmiit, enää kevyt kitti ja paikkapulloa päälle!
- 73 taunus
- 63 Chevrolet Impala
- 63 Chevrolet Impala
Jakajasta kun on halli mykkänä tekee just tota, että täräyttää satunnaisesti kipinän kun kääntää virrat päälle.
Voin ottaa duuniin mukaan ehjän(?) jakajan testattavaksi..?
Olihan Boschilainen kyseessä?
Voin ottaa duuniin mukaan ehjän(?) jakajan testattavaksi..?
Olihan Boschilainen kyseessä?
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Voit yrittää seuraavaa: Laita vaikka sähkökynä puolan tilalle +ja- johdon väliin ja starttaamaan, jos ei vilku vika tuskin on puolassa. Seuraavaksi tarkistetaan että ruisku saa virtaa myös startatessa, laitat puolan - johdossa ollen pään maihin tarkistat että kynän toinen pää on Is:n johtosarjan puolan + johdossa. Sitten starttamaan pitäisi valon palaa. Seuraavaksi yritetään tarkastaa hallin toimintaa, elikkäs annetaan piiitkä startti ja tarkastat että bensapumppu pyörii koko startin ajan eikä vain 2 sekunnin hörähdystä. Jos sulla motorcraftin jakaja, niin sen sytty yksikön mittaus ohjeet löytyy tuolta.. Näillä pitäisi päästä jo aikas pitkälle, tosin vika voi olla johdoissakin..
Taunus -73 2d 2.0
-tämmönen budjettiratkasu
-tämmönen budjettiratkasu