Sivu 3/3

Lähetetty: 23 Touko 2011, 22:03
Kirjoittaja vtormane
Minkä kokoiset suuttimet sulla on muuten weberissä?

Lähetetty: 01 Kesä 2011, 20:41
Kirjoittaja Stefa
Jos en ihan väärin muista, niin ykkösellä 140 ja kakkosella 145. Ilmasuuttimien kokoja en muista, mutta hyvin pienet.

Lähetetty: 29 Syys 2011, 16:57
Kirjoittaja Stefa
Tuli tosiaan vanha perä avattua jo jonkin aikaa sitten: Pikkurattaat nätisti kolmena kappaleena. Jos tuosta tekisi vaikka talveksi lukkoperän :lol: Mapilta haettu uusi perä on ny pyörinyt alla. Välitykset mallia aavikko. 80 vauhdissa taitaa olla jotain 2000-2200 rpm vitosella ja noilla kierroksilla täristää ja jyristää aika reilusti esimerkiksi ylämäessä, yli 2500 kulkee kivasti. Eli rekkojen perässä kannattaa käyttää nelosta. Kyllä tuo vääntää jo 2000 miehekkäästi, mutta ei sitä kuunnella jaksa. Huippuja on tosin varmasti riittävästi, ei ole tullut kokeiltua :lol: Mittari vaan heittää ny noin 8 km/h väärään suuntaan, eli 100 alueella ei yli 100 mittariin...

Hyllyyn on eksynyt mm. is imari, mitsun td04 ja siemenssin dekat. Mitä lie mielessä... Ennakkomyynti-ilmoitus peltisarjalle, 2" putkistolle ja ehkä koko koneelle. Riippuen ahdetaanko nykyinen kone vaiko toinen. Olisi aika hyvä ohari ny mahdollisesti kaupan nokkasarjan (kovapalavipat!) hinnalla (350e). Jotain kuvia blogissa. Peltisarja ja putkisto on jo kesän myötä pintaruostetta itseensä ottanut. Voin tietty hiekkapuhaltaa ja vetää thermalin pintaan... Putkisto ei matka-ajossa pidä juurikaan meteliä, mutta polkaistessa rähähtää metallisesti. Kiinnikkeet saa mukaan, eli suora bolt-on.

Lähetetty: 07 Marras 2014, 00:55
Kirjoittaja Stefa
Päivitetäämpäs kun osui wanha silmiin: Taunus

Itsehän myin tuon koko auton tuolloin syksyllä -11. Eikä mennyt kauaakaan kun kuulin, että kone oli räjäytetty. En sitä tehnyt kovia kirroksia kestämään ja tuo pitkä perä ei oikein sopinut luonteeseen, niin noinhan siinä sitten oli käynyt kun oli yritetty räppäillä.

Vähän tuota on näemmä kolhittu lisää ja maalailtukkin. Varmaan edelleen papereissa 1,6 ja liekkö seisonut nämä vuodet. Ainakin pitkään tuon tiedän seisoneen. Minne lie mun tekemä putkisto on kadonnut :? Peltisarja ja vipat sentään on, olisiko nokkakin... Tutun näköinen lämppärin vesikierron rosvolaippakin on. Kansi ja alakerta ainakin oli hajonneet venttiilivaurion seurauksena.

Ostakaa joku pois. Ei se huono ole :roll: :lol: Jotain vinkkejä voisin antaa...

Vai hakeakko kotiin ja tehdä siihen se turbo V4 mitä suunnittelin :lol:

Lähetetty: 07 Marras 2014, 13:25
Kirjoittaja Mois
Stefa kirjoitti:Päivitetäämpäs kun osui wanha silmiin: Taunus

Itsehän myin tuon koko auton tuolloin syksyllä -11. Eikä mennyt kauaakaan kun kuulin, että kone oli räjäytetty. En sitä tehnyt kovia kirroksia kestämään ja tuo pitkä perä ei oikein sopinut luonteeseen, niin noinhan siinä sitten oli käynyt kun oli yritetty räppäillä.

Vähän tuota on näemmä kolhittu lisää ja maalailtukkin. Varmaan edelleen papereissa 1,6 ja liekkö seisonut nämä vuodet. Ainakin pitkään tuon tiedän seisoneen. Minne lie mun tekemä putkisto on kadonnut :? Peltisarja ja vipat sentään on, olisiko nokkakin... Tutun näköinen lämppärin vesikierron rosvolaippakin on. Kansi ja alakerta ainakin oli hajonneet venttiilivaurion seurauksena.

Ostakaa joku pois. Ei se huono ole :roll: :lol: Jotain vinkkejä voisin antaa...

Vai hakeakko kotiin ja tehdä siihen se turbo V4 mitä suunnittelin :lol:
Eipä löytynny enää koko ilmotusta ku just katoin :lol:

Lähetetty: 07 Marras 2014, 13:53
Kirjoittaja Stefa
On näemmä hävinnyt vaikka olikohan 5. päivä jätetty. Kuulin, että oli tuo aiemminkin jo myynnissä kadotakseen yhtä nopeasti, siksi itsekkin nyt seuraillut.

Löytyisikös näin: Cache

Lähetetty: 07 Marras 2014, 14:11
Kirjoittaja isoatlas
Kyllä ne katsastamattomat "häviää" Nettiauton puolelta Nettivaraosan puolelle ylläpidon toimesta...siis jos huomaavat, että ei ole katsastettu tai on kilvetön.

Tuolla se on> http://www.nettivaraosa.com/kunnostetta ... ot/1933109