Sivu 34/39

Lähetetty: 13 Loka 2012, 17:17
Kirjoittaja zmuli
TaunusTomi kirjoitti:Mikä on hdr :roll:
[ot]

HDR-kuva tyypillisesti muodostetaan valotushaarukoinnilla ottamalla samasta näkymästä useampi valokuva eri valotuksilla, esim. viisi kuvaa valotusajoilla 1/125 s, 1/250 s, 1/500 s, 1/1000 s ja 1/2000 s muiden valotusparametrien (aukko, herkkyys) pysyessä samana.

lähde wikipedia
[/ot]

:D

Lähetetty: 23 Marras 2012, 23:32
Kirjoittaja Sultzi
Joulukuussa voipi kiinnostuneet lukea tarinaa tästä lehtihyllystä :)

Lähetetty: 25 Marras 2012, 00:19
Kirjoittaja esso
keltaisesta pörssistä vai? :) noeivaa.. mikä aviisi oikein kyseessä? ja muistithan mainita niille myös mun taunuksesta. :D

Lähetetty: 11 Joulu 2012, 18:46
Kirjoittaja rasavili
Sultzi kirjoitti:Joulukuussa voipi kiinnostuneet lukea tarinaa tästä lehtihyllystä :)
Siellähän se uuden Spinnerin sivuilla komeili :D

Lähetetty: 13 Joulu 2012, 19:38
Kirjoittaja Paikallinen Harrastaja
Piti ihan ostaa tää numero... :)

Lähetetty: 13 Joulu 2012, 20:37
Kirjoittaja wekku
Oli kyl hyvä artikkeli ja asialliset kuvat.

Lähetetty: 13 Joulu 2012, 21:46
Kirjoittaja Sultzi
Kuvat otettu kiireessä juuri ennen kuin auto meni seisontaan syksyllä. Vähän apea sää kuten harmaudesta voi päätellä :)

Tyytyväinen oon juttuun..

Lähetetty: 17 Joulu 2013, 21:25
Kirjoittaja Sultzi
Tääkin vehjes rikkinäisenä tallissa, katotaan kun keretään mikä vaivaa..

Mutta tossa surkeella laadulla oleva video keväästä talvisäilön jälkeen

http://www.youtube.com/watch?v=QidUcutkSpk :)

Lähetetty: 18 Joulu 2013, 19:55
Kirjoittaja Sultzi
En tiedä mistä nyt tuulee, mutta nappasin venttiilikopat irti ja vikakin selvisi..

Parissa retainerissa oli tämmösiä alkavia halkeamia
Kuva
Kuva

Ja sitten yhteen olikin tullut isompi :lol:
Kuva

Ei auta masentua, saanpahan hyvän syyn tehdä paremman motin ja enemmän tehoakin toivottavasti 8)

Lähetetty: 19 Joulu 2013, 19:46
Kirjoittaja JeeSe
Ei vissiin olleet vakiojouset.

Nyt selvisi ainakin, ettei noiden lujuuslaskelmissa ole käytetty kovin isoa varmuuskerrointa. :roll:

Lähetetty: 19 Joulu 2013, 21:36
Kirjoittaja Sultzi
Ilmeisesti Timpallakin joskus aikoinaan samalla lailla orkkis retaineri hajonnut? Jouset oli Kent camsin jäykemmät tähän koneeseen tarkotetut. Kasatessa tuli mittailtua että jousiin jäi välystä vielä riittävästi täys nostollakin..

Lähetetty: 19 Joulu 2013, 23:13
Kirjoittaja FoorttiFani
voi perse. Eli noi orkkislevyset ei oikeen tykkäis noista jäykemmistä jousista? Vai ahdotko noita rasittaa?

Lähetetty: 20 Joulu 2013, 01:45
Kirjoittaja Mois
Oliks noi kaikki imupuolelta jotka murtuneet/hajonneet?

Lähetetty: 20 Joulu 2013, 12:41
Kirjoittaja Vermilion
Nykyään noita retainereja saa titaanisiakin. (muihin autoihin). En tiedä sitte saisko tähänkin, hinta
onkin sitte eri asia.

http://www.ferrea.com/Titanium-Retainers/c7640

--------------------------------------------------------------------------------------------

Kansista

http://www.burtonpower.com/burton-cylin ... 102un.html

Maximum cam lift .460"(11.7mm).

http://www.burtonpower.com/burton-cylin ... 101un.html

Maximum cam lift .420"(10.7mm)

http://www.burtonpower.com/burton-cylin ... 100un.html

Maximum cam lift .380 (9.7mm)


Paljos sulla oli nosto?

Lähetetty: 20 Joulu 2013, 17:31
Kirjoittaja Sultzi
Tarkkaa nostoa en muista, mutta lähellä tota burtonin suurinta. Kaikki ei mun mielestä ollu imuja jotka haljennu..

Kierrokset, ahdot ja jousipaineet noita toki rasittaa..