Taunuksella on ajeltu enemmän ja vähemmän joka päivä ja mikäs siinä ajellessa
Laatikon ujellus ei ole vähentynyt ajamalla, vielä Jossain vaiheessa ujellus loppuu ja varmaan ajotkin.
Mutta sitä odotellessa toinen ujeltaminen aiheutti toimenpiteitä, jarruttaessa etujarrut pitää kaameata mekkalaa
Kuskinpuolella palat oli kuluneet tasaisesti ja lähtivät pikku putsaamisella liikkumaan herkästi urissaan.
Mutta apukuskipuolella oli jotain...
Sisempi pala oli ohuempi kuin muut ja pölyä reilusti. Aikansa kun rapsutteloi uria niin palat lähti liikkumaan kevyesti.
Ja muistin kääntää sokkien päät mutkalle annen renkaan laittoa
Asennussarjassa on halpuutettu ja palojen lukkotappit ja pikkusokat on korvattu haarasokalla
Kojarit jäi ajamatta kun oli muutama auto edessä ja laiskuus (nälkä )yllätti
-76 Taunus v6 --> v8
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Re: -76 Taunus v6 --> v8
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on
Harvemmin niissä mitään isompaa on
Re: -76 Taunus v6 --> v8
Ajeltu on melkein joka päivä Taunuksella
Mikäs siinä lämmintä piisaa, ja puhaltimen saa jopa täysille jos on tarvetta. Pakkasten tullen on ollut, lisäkatkaisija maadoittaa puhaltimen ja ohittaa säätöpaneelin.
Etujarrusatulat vaatinevat jotain huoltoa, vinkuminen yrittää palata. Talvirenkaita vaihtaessa tuli huomioitua vuotava vetoakseli. Sekin vaatii jotain
Vaikka tehoa ei olekkaan niin liikenne ympyrät yms. mutkat aiheuttaa hivenen jännitystä, tosin siitäähän se hauskuus alkaa
Nopeusmittarina toimii vanha tomtom go navigaattori.
Mikäs siinä lämmintä piisaa, ja puhaltimen saa jopa täysille jos on tarvetta. Pakkasten tullen on ollut, lisäkatkaisija maadoittaa puhaltimen ja ohittaa säätöpaneelin.
Etujarrusatulat vaatinevat jotain huoltoa, vinkuminen yrittää palata. Talvirenkaita vaihtaessa tuli huomioitua vuotava vetoakseli. Sekin vaatii jotain
Vaikka tehoa ei olekkaan niin liikenne ympyrät yms. mutkat aiheuttaa hivenen jännitystä, tosin siitäähän se hauskuus alkaa
Nopeusmittarina toimii vanha tomtom go navigaattori.
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on
Harvemmin niissä mitään isompaa on
Re: -76 Taunus v6 --> v8
Taunuksella on tullut ajeltua ilmojen niin salliessa
Alle kymmenen asteen pakkasissa startti ei jaksa pyörittää moottoria käyntiin, eikä toisaalta lämpimänäkään
Tätä ongelmaa ajattelin korjata uudella startilla
Tulihan samalla neljä heppaa lisää "tehoa"
Ennen paikoilleen laittoa ankaraa mittaillua onko liikeradat bendix:ssa samat kuin vanhassa. Omasta mielestä olivat ja eikun starttia paikoilleen.
Kylmänä pyöritti hyvin ja lämmityskäytön jälkeen pyöritti edelleenkin hyvin motin käyntiin
Tilaahan on solenoidiin vähemmän matkaa kuin edellisessä, eli katsellaan tarviiko lömpösuojia viritellä
Alle kymmenen asteen pakkasissa startti ei jaksa pyörittää moottoria käyntiin, eikä toisaalta lämpimänäkään
Tätä ongelmaa ajattelin korjata uudella startilla
Tulihan samalla neljä heppaa lisää "tehoa"
Ennen paikoilleen laittoa ankaraa mittaillua onko liikeradat bendix:ssa samat kuin vanhassa. Omasta mielestä olivat ja eikun starttia paikoilleen.
Kylmänä pyöritti hyvin ja lämmityskäytön jälkeen pyöritti edelleenkin hyvin motin käyntiin
Tilaahan on solenoidiin vähemmän matkaa kuin edellisessä, eli katsellaan tarviiko lömpösuojia viritellä
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on
Harvemmin niissä mitään isompaa on