Yritin kaverin koneella ja sillä pääsin heti molempiin sisään. Työkoneella pääsin galleriaan kun vaihdoin selaimen asetuksista-> Tools/Internet options/Security/Custom level asetukseksi "medium-low". Pääsin sillai sisään kerran ja yritin uudestaan asetuksella "medium". Ei onnistunut ja kun vaihdoin takaisin "medium-low" en päässyt sisään silloinkaan! Outoa! Kotikoneesta olen poistanut kaikki palomuurit ja virustorjunta jutut, tyhjentänyt kaikki cookiet, temporay files jne. Eikä millään pääse kirjautumaan galleriaan!! ja kaikki tämä alkoi sen "hyökkäyksen" jälkeen..
No voe helesinki... ja kun mulla toimii kaikki ihan OK, oon parilta koneelta ja monella selaimella kokeillu monenkin tunnusta - aina sama tulos: toimii. Hankala siis testailla... phpbb:n foorumikaan ei toimi kunnolla, ainakaan se haku.
Vikaa vois kuitenkin olla phpbb:n uusimmassa versiossa tai sen päivityksessä.
Jos joku tämän perusteella osaa jotain sanoa niin olisin kiitollinen!
Tein nyt kuitenkin tälläisen yleisohjeen, mikä teoriassa voisi auttaa:
Internet Explorer Suomenkielinen: -> Työkalut -> Internet-asetukset -> Yleiset -> Poista evästeet -> OK
-> Työkalut -> Internet-asetukset -> Yleiset -> Poista tiedostot -> Poista kaikki offline-sisältö -> OK
Internet Explorer Englanninkielinen: -> Tools -> Internet Options -> General -> Delete cookies -> OK
-> Tools -> Internet Options -> General -> Delete files -> Delete all offline content -> OK
Firefox 1.5: -> Tools -> Clear private data -> Cookies -> OK
Opera 8.5 -> Tools -> Delete private data -> Cookies -> OK
Firefoxista ja Operasta on hyvä myös poistaa kaikki muukin.
Pitäskö nyt tuulettaa... ? Alkaa olla gallerian päivitys valmis. Kerkes tulla uus versiokin tässä välillä. Hommia on paiskittu yötä päivää hiki hatussa ja ainakin tällä hetkellä vaikuttas siltä että toimis Jätetään nyt testiryhmän käsiin testaus ja viimenen sana - millon avataan?
Tuossa uudessa versiossa on jotain uusia ominaisuuksiakin, en oo itsekkään niihin kaikkiin tutustunu vielä. Jos joku haluaa niihin tutustua, niin tuolta löytyy - http://coppermine-gallery.net/
Niin no onhan Taunus aika Suomalainen auto
Ja ollaan sodittu terroristeja vastaan,..tai no,Taco on,
mutta ollaan kannatettu kovasti :twisted:
..The Independence Taunus :!:
This Is Year One!!!