Taco kirjoitti:Kirjautuminen tapahtuu ja on aina tapahtunut keskustelupalstan puolella, koska galleriaohjelmamme Coppermine käyttää Phpbb:n tietokantaa ja niillä on yhteinen cookie-tiedosto. Jos käytössä on ollut automaattinen kirjautuminen, olet ollut kirjautuneena koko ajan kumpaankin.
Kirjaudu siis sisään keskustelupalstaan ja kun sen jälkeen avaat gallerian, olet kirjautunut myös sinne. Ulos kirjautuminen toimii taas molemmista. Itselläni tämä toimii ainakin ihan ok...?
Noita linkkejä foorumiin ja galleriaan olen miettinyt. Ois helpompi navigoida noiden kahden välillä. Pitää toteuttaa se tavalla tai toisella...
..no kun ei.
mulla on ollut kuvagalleriassa valikko kirjautumiselle tähän asti..
nyt ei ole,ja aina kun painan kirjautumisnappia,se heittää keskustelupuolelle.
ja takaisin ei pääse kirjautuneena.
en tosiaan tiedä mikä ero nyt on,mutta en pääse mitenkään tekemään omalle gallerialle yhtään mitään,paitsi kuvat saa katsoa tietysti,vieraana.
toi linkki tietysti olis ihan hauska..
minä en voi kirjautua ulos galleriassa, ilmoittaa: yleinen virhe
Mulla tekee samaa
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Mulla kyllä toimii kaikki ihan ok, paitsi että galleriasta käsin kun yrittää kirjautua ulos niin tulee virheilmoitus "invalid session", mutta silloinkin voi kirjautua ulos foorumin puolelta.
Kokeilkaas tyhjentää niitten selaimien välimuistit ja kokeilkaa vaikka toisella selaimella. Ilmoitelkaa mitä tapahtuu...
no mitä vit....ei kun siis sehän kummallista.
täytyy selvittää sitten oikein tosissaan tätä omaa konetta,kun ei millään täältä päästä.
mutta on kai sen jo pakko olla tässä omalla.
jo vain toimii,poistin varoiksi vielä vanhat osoitteet suosikkilistalta ja laitoin uusiksi nekin.
nöyrästi kiittää neuvoista hän (minä siis)
..taas,tai niinku silleen vähän joteskin..ai miten niin ennenkin
ei koskaan ennen...