galleria
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
eipä tullut kokeiltua sen pidemmälle,kun oon ollu koko ajan kirjautuneena.
vaan pitää kokeilla..ei se kyllä noin ole mulla mennyt koskaan ennen?
ja nyt kun taas just kokeilin niin ei,se avaa tän keskustelupuolen,galleriaan en pääse kun kirjautumattomana,
kummallista jos ei jopa käsittämätöntä.
vaan pitää kokeilla..ei se kyllä noin ole mulla mennyt koskaan ennen?
ja nyt kun taas just kokeilin niin ei,se avaa tän keskustelupuolen,galleriaan en pääse kun kirjautumattomana,
kummallista jos ei jopa käsittämätöntä.
Taunus Maximus =)
- TaunusTomi
Kirjautuminen tapahtuu ja on aina tapahtunut keskustelupalstan puolella, koska galleriaohjelmamme Coppermine käyttää Phpbb:n tietokantaa ja niillä on yhteinen cookie-tiedosto. Jos käytössä on ollut automaattinen kirjautuminen, olet ollut kirjautuneena koko ajan kumpaankin.
Kirjaudu siis sisään keskustelupalstaan ja kun sen jälkeen avaat gallerian, olet kirjautunut myös sinne. Ulos kirjautuminen toimii taas molemmista. Itselläni tämä toimii ainakin ihan ok...?
Noita linkkejä foorumiin ja galleriaan olen miettinyt. Ois helpompi navigoida noiden kahden välillä. Pitää toteuttaa se tavalla tai toisella...
Kirjaudu siis sisään keskustelupalstaan ja kun sen jälkeen avaat gallerian, olet kirjautunut myös sinne. Ulos kirjautuminen toimii taas molemmista. Itselläni tämä toimii ainakin ihan ok...?
Noita linkkejä foorumiin ja galleriaan olen miettinyt. Ois helpompi navigoida noiden kahden välillä. Pitää toteuttaa se tavalla tai toisella...
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
..no kun ei.Taco kirjoitti:Kirjautuminen tapahtuu ja on aina tapahtunut keskustelupalstan puolella, koska galleriaohjelmamme Coppermine käyttää Phpbb:n tietokantaa ja niillä on yhteinen cookie-tiedosto. Jos käytössä on ollut automaattinen kirjautuminen, olet ollut kirjautuneena koko ajan kumpaankin.
mulla on ollut kuvagalleriassa valikko kirjautumiselle tähän asti..
nyt ei ole,ja aina kun painan kirjautumisnappia,se heittää keskustelupuolelle.
ja takaisin ei pääse kirjautuneena.
en tosiaan tiedä mikä ero nyt on,mutta en pääse mitenkään tekemään omalle gallerialle yhtään mitään,paitsi kuvat saa katsoa tietysti,vieraana.
toi linkki tietysti olis ihan hauska..
Taunus Maximus =)
minä en voi kirjautua ulos galleriassa, ilmoittaa: yleinen virhejanzamar kirjoitti:..no kun ei.Taco kirjoitti:Kirjautuminen tapahtuu ja on aina tapahtunut keskustelupalstan puolella, koska galleriaohjelmamme Coppermine käyttää Phpbb:n tietokantaa ja niillä on yhteinen cookie-tiedosto. Jos käytössä on ollut automaattinen kirjautuminen, olet ollut kirjautuneena koko ajan kumpaankin.
mulla on ollut kuvagalleriassa valikko kirjautumiselle tähän asti..
nyt ei ole,ja aina kun painan kirjautumisnappia,se heittää keskustelupuolelle.
ja takaisin ei pääse kirjautuneena.
en tosiaan tiedä mikä ero nyt on,mutta en pääse mitenkään tekemään omalle gallerialle yhtään mitään,paitsi kuvat saa katsoa tietysti,vieraana.
toi linkki tietysti olis ihan hauska..
Älä ota sitä niin vakavasti!
Scorpio 2.9 at -91 coupe
Scorpio 2.9 at -91 coupe