taunus 78 kirjoitti:Muuten vois menetellä mutta kun avaa viestiketjun niin avaa 1 sivun. Olis mukavampi kun avaisi viimeisen sivun kuten ennen oli.
jaa, kyllä ite oon aina joutunut painamaan lue uusin viesti painiketta mikä löytyy edelleen.
Ei näy mitään uusin viesti painiketta.
Aiemmin ei luurilla näkynyt noita sivunumeroita aiheen vieressä
mutta nyt näkyy. Eli problem solved, kai tähän joskus tottuu
TAUNUS 1978 2.8i automatic
TAUNUS 1977 1.6 OHC
TAUNUS 1976 farkku
TAUNUS 1975 coupe 2.0 XL(mk2coupe 1.8 zetec projekti)
SIERRA 1982 2.3 v6
FIESTA 1992 1.3i fun
Chevyvan g20 1983 6.2d
Drive hybrid, i need your fuel...
niin no ite kun en käytä älytöntä kännykkää juuri mihinkään niin siitä en tiedä. tietokoneella näkyy viimeisin viesti painike.
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Uusi galleria on nyt avattu puhtaalta pöydältä useamman pyynnöstä.
Vanha galleria löytyy osoitteesta http://www.taunusfinland.com/vanhagalleria/
Uuteen galleriaan voi jo lisätä kuvia ja jos löytyy puutteita, niin ilmoitusta vaan tähän aiheeseen.
Teema on nyt eri. Etusivu näyttää uusimmat lisätyt kuvat.
Uusimmat kuvat, kommentit yms. löytyvät myös paneelin kohdasta Albumilista > valikko.
Onkos tuohon etusivulle mahdollista vaihtaa noitten pallukoiden väriä mistä näkee, onko milläkin alueella uusia viestejä? Tahtoo ainakin mun silmään vähän heikosti erottua tuo musta ja punainen toisistaan.
Riku kirjoitti:Onkos tuohon etusivulle mahdollista vaihtaa noitten pallukoiden väriä mistä näkee, onko milläkin alueella uusia viestejä? Tahtoo ainakin mun silmään vähän heikosti erottua tuo musta ja punainen toisistaan.
On ne vaihdettavissa. Voihan sen väriä myös muokata. Onko muilla vastaavaa, itse erotan kyllä ihan hyvin?