Tietysti mk1 on kaunein, coupe hienoin, sitten tulee 2d ja 4d.
Mk2 2d tietysti hieno, 4d menee...
Mk3...no onhan se Taunus, muttei vielä niin harvinainen
Ei kai mikään,mutta kun se Mk1 on vaan niin hieno,on muotojakin eikä vaan tiiliskivi toisen päällä mallinen
Tekis itelläkin mieli vaihtaa vanhan mallinen keula tuohon omaan.
En nyt varmaan vaihda,mutta kumminkin.
Farkku kirjoitti:Olishan se toisaalta hitti saada sellanen karvalakkimk1-keula tuohon kolmoskoppaseen...
No niin no, mulla on jo pitkän aikaa kypsynyt mielessä idea III- tai II-korisesta, jossa keula pellit laskisivat vinosti, eli siis ajovalot, puskuri ja kaikki olisi vaikka jotain 5-10 cm alempana alkuperäisestä ja kohoaisivat tuulilasia kohti tultaessa loivasti alkuperäiselle korkeudelle. Tulisi tiiliskivestäkin vähän virtaviivaisempi..
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe