matalaa vai ei?

Äänestyksiä milloin mistäkin. Tee omasi tai osallistu muiden tekemiin. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

madallusta

ei madallusta
21
26%
korotusta
2
2%
matalaa...
59
72%
 
Ääniä yhteensä: 82

timppaanen
Viestit: 77
Liittynyt: 26 Marras 2004, 20:34
Paikkakunta: pohojammaa

Viesti Kirjoittaja timppaanen »

kyllä auton pitää olla maaaatala :)
Escort mk2 + pari korpparii
Avatar
Taneli
Viestit: 105
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 10:58
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja Taneli »

Taunusmies Jussi kirjoitti:
Taneli kirjoitti:Oma -73 GT Coupe on omasta mielestä juurikin sopivalla korkeudella paitsi harmittaa jousien vaihto rumba aina syksyisin mut kuitenki . Matalasta tykkää hän !!! :wink:
Tuli tuossa vaan mieleen et mitkä jouset sulla on kun se on noin perhanan matala?
Kunnon jouset joille o vaa vähä näytetty laikkaa . :wink:
#3
-73 GT Coupe V6
-72 Escort Estate
-03 V6 ST220 Mondeo
-05 V6 Mondeo Estate (wagon)
-12 Kawasaki ZZR1400 Green...
Taunusmies Jussi
Viestit: 1273
Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
Paikkakunta: Huittinen

Viesti Kirjoittaja Taunusmies Jussi »

Mahtaa olla paljon joustovaraa :lol:
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
tanari
Viestit: 937
Liittynyt: 22 Elo 2004, 11:18
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tanari »

Taneli kirjoitti:
Taunusmies Jussi kirjoitti:
Taneli kirjoitti:Oma -73 GT Coupe on omasta mielestä juurikin sopivalla korkeudella paitsi harmittaa jousien vaihto rumba aina syksyisin mut kuitenki . Matalasta tykkää hän !!! :wink:
Tuli tuossa vaan mieleen et mitkä jouset sulla on kun se on noin perhanan matala?
Kunnon jouset joille o vaa vähä näytetty laikkaa . :wink:
millä oot saanu ne jouset pysyy paikallaan? ite meinasin pistää vaijerit iskarien kiinnityspulteista pitämään sen ulosjouston kurissa :lol:
matalan pudjetin kulkineet...
Avatar
Mappi
Viestit: 831
Liittynyt: 18 Loka 2004, 12:41
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja Mappi »

Hessu kirjoitti:MR-miehellä ei taida olla paljon vaihtoehtoja, vaikka muuten ehkä kiinnostaisikin.
Juu, ei korisarjoja eikä madalluksia!
heka
Viestit: 312
Liittynyt: 16 Joulu 2004, 23:20
Paikkakunta: pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja heka »

matalaks 8) maasturit on sitte erikseen
taunus coupe datsun powered vaiheessa..
Ex, sierra cosworth 88
Bmw 328 -97 käyttö vessa
Polaris Fusion 600 Pommikone
Avatar
tane16
Viestit: 188
Liittynyt: 09 Loka 2004, 10:31
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tane16 »

korkeeta vaan, taunus on minusta jo liika matala vakiona.. nykyautoille tyypillinen ongelma on että niillä ei taho mihinkään päästä, jos sen johonkin tyrkkää niin sit on alusta täynnä naarmuja ja tankit halki ja talvella jumis...veljen esko on jo sellanen että uskaltaa huoletta mennä eikä tarvi olla kuin tuli perseen alla! ;)
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

onhan tossa hyvä pointti..coupe saa olla,mutta farmari kyllä madaltuu..käytännössä tietysti just toistepäin pitäis :lol:
Taunus Maximus =)
Avatar
Januzki
Viestit: 1149
Liittynyt: 12 Loka 2004, 22:35
Paikkakunta: Kajaani/Oulu

Viesti Kirjoittaja Januzki »

Eipä oo rahaa madallusjousiin, mutta voishan sitä tietenki vähän rälläköidä kiekkoja pois jousista. :P
Taunusmies Jussi
Viestit: 1273
Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
Paikkakunta: Huittinen

Viesti Kirjoittaja Taunusmies Jussi »

tanari kirjoitti:
Taneli kirjoitti:
Taunusmies Jussi kirjoitti: Tuli tuossa vaan mieleen et mitkä jouset sulla on kun se on noin perhanan matala?
Kunnon jouset joille o vaa vähä näytetty laikkaa . :wink:
millä oot saanu ne jouset pysyy paikallaan? ite meinasin pistää vaijerit iskarien kiinnityspulteista pitämään sen ulosjouston kurissa :lol:
Lyhyemmät iskarit vois auttaa...
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
fonzie
Viestit: 329
Liittynyt: 10 Tammi 2005, 00:48
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fonzie »

mä sain madalluksista tarpeeksi, kun coupen runkopalkit, peltipakosarjat ja äänenvaimentimet kolisi maassa joka helvetin töyssyssä..
nyt kun otin auton projektiksi, niin piti nostaa sitä peräpäästä et sai sen autotallin kynnyksen yli..
transitissa on tarpeeksi maavaraa :lol:
tanari
Viestit: 937
Liittynyt: 22 Elo 2004, 11:18
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tanari »

Taunusmies Jussi kirjoitti:
tanari kirjoitti:
Taneli kirjoitti: Kunnon jouset joille o vaa vähä näytetty laikkaa . :wink:
millä oot saanu ne jouset pysyy paikallaan? ite meinasin pistää vaijerit iskarien kiinnityspulteista pitämään sen ulosjouston kurissa :lol:
Lyhyemmät iskarit vois auttaa...
minkä auton iskareita on käytetty menestyksekkäästi? vai lyhennänkö alkuperäisiä? koska ne orkkis iskarit on 50cm silmukasta silmukkaan ja pitäis olla ton mun madalluksen kanssa 43cm et jouset pysyis vielä paikallaan.
matalan pudjetin kulkineet...
Avatar
astriel
Viestit: 832
Liittynyt: 05 Marras 2004, 23:05
Paikkakunta: Mouhijärvi (Mouhis)

Re: matalaa vai ei?

Viesti Kirjoittaja astriel »

janzamar kirjoitti:kenen mielestä on hyvä sellaisenaan,
ja kenen mielestä pitäis päästä
vähän maanläheisemmäksi?
Matalaa...

nimimerkillä tuplaputket betonilattiaan jarrudynossa....(joskus kauan sitten n. 1987)

-vk-
Avatar
TaunusTomi
Viestit: 953
Liittynyt: 02 Elo 2004, 22:43
Paikkakunta: Noormarkku

Viesti Kirjoittaja TaunusTomi »

ilmajouset...matalaksi tai korkeeksi tilanteen mukaan :wink:
jos laitteet hajoo se on niiden heikkoutta...
Taunus 78 Cosworth BOA
Avatar
TaunusTomi
Viestit: 953
Liittynyt: 02 Elo 2004, 22:43
Paikkakunta: Noormarkku

Viesti Kirjoittaja TaunusTomi »

tai ehkä jopa kunnon old school hydraulit :roll: ai niin mutta nehän on laittomat.......................... 8)
jos laitteet hajoo se on niiden heikkoutta...
Taunus 78 Cosworth BOA
Vastaa Viestiin