Sivu 2/2

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 17:54
Kirjoittaja p3
eikös se ole aika vakio, mäntämoottori hukkaa minkä hukkaa.
viritys on täytön ja kierrosten lisäystä, eli lisää ilmaa ja bensaa :lol:
no insinöörit voi korjata ja kertoa sen hyötysuhteen kans kun ei maallikon päässä pysy. olikohan niin pieni ku 40%.

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 20:52
Kirjoittaja jani
Bensa-auton hyötysuhde on noin 21%. Eli palamisesta saatu energia tippuu 79% takarenkaille tultaessa (suurinosa moottorissa), viisaammat voi kertoo enemmän..

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 22:50
Kirjoittaja Janzamar
olishan se wankkelimoottori kiva,jos tiivisteet kestäis..
otto-moottorit vissin jäis jalkoihin..melkein ostin aikasemmin mazdan..
900 kuutioinen kone,ja 110 heppaa..eikä turboja vielä pelissä.. :)

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 23:17
Kirjoittaja p3
ja se 3-rotor käyntiääni :shock:

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 23:21
Kirjoittaja jani
Ja kiertää ku hullu..

Lähetetty: 28 Helmi 2005, 21:09
Kirjoittaja Partajeesus
joo työkaverilla oli lainasa (veljeltä) tommonen mazda.....kyllä sitä ihmeteltiin ....kiersi ja kuulosti moottoripyörältä.....ja vääntöjäkin tuntu löytyvän ihan tarpeeksi. mahtava tunne kun hipaisee kaasua niin heti on kierrokset jotain 10000rpm ja auto nyökkää (muistaakseni) vasemmalle 8) niin ja ne laski myös ne kiekat yhtänopeesti kunin nousi....just niinku kiree motari :P

Lähetetty: 08 Maalis 2005, 19:37
Kirjoittaja ftcgxl
Taco kirjoitti:Bensan ja hapen palamisesta saatavan energian hyötysuhteen parantaminen 8)
meniköhän oikein tuo lause :roll:
Jep! Ja parhaiten se onnistuu 3:lla dellorton tupla kaasarilla :twisted:

Lähetetty: 10 Maalis 2005, 03:21
Kirjoittaja Taco
Kröhöm.... näinhän se taitaa mennä :lol:
Vaan ootas pirulainen ku saan joskus ton omani huippu vireeseen :wink:

Lähetetty: 14 Huhti 2005, 13:45
Kirjoittaja Jallu
jani kirjoitti:en en, mut kyl rupee paikat hajoon jos on "tarpeeks" tehoo..
Hyvillä (lue kalliilla) osilla ne paikat eivät hajoa.