Lähetetty: 12 Tammi 2007, 23:28
Kannattaa tutustua 80-luvun veekasimerkettien kuvailmoituksiin, niin saa rakenteluideoita spoileri-ihmeisiin
Ford Taunus I-III Club Finland Keskustelupalsta
https://www.taunusfinland.com/keskustelu/
https://www.taunusfinland.com/keskustelu/viewtopic.php?f=6&t=4106
sale, mehän ollaan vähän samoilla linjoilla tuon auton kaa! Ei tuosta museopeliä kuitenkaan tule! Taka-akseli on valmiiksi maalattu punaiseksi, kuin myös jarrurummut. Wolferacen kevyesti tuunatut slotit on odottamassa kesärenkaita, antenni on siirtymässä taakse ja vinoon (vain 1 kpl.) Kattoluukku onkin jo valmiina, stereot tulee vähän nykyaikaisemmat kuin buusterilla tai ekulla, sellaisetkin löytyisi hyllystä, takakaiuttimet on vielä hakusessa, subbari tulee konttiin. Ratti tulee olemaan nahkapäälysteinen kolmipuolainen grant tai joku sellainen. Mustat pisarapeilit on jo hommattu. Väri tulee olemaan viininpunainen ja PALJON lakkaa päälle! Jos vaan jostain sais sen takalasin ritilän...sale kirjoitti:Ja minä äänestin spoilerin puolesta - vaikka äänestyksen tulos on selvä. Tuo spoileri edustaa seitkytlukua parhaimmillaan! Vielä taka-akseli maalaten punaiseksi, perä ylös (siis tyylikäs etunoja), takalasin ritilä paikalleen, tuplat pitkät antennit takaviistoon, tummat lasit, huomiovalot keulaan, parkit vilkkuihin, tuplaputket (suorat), valkosta karvaa ja punasta plysaa sisään, Roadstar ekvalisaattori+kuuskertaaysit, AlpineTouch tarra tuulilasin yläosaan, Wolfrace erittäinleveät slotit - Pos a Traction tai General radial renkailla, ja mikä parasta väriksi candyn punainen miedolla flakella höystettynä!!!
Siitä se Mappi lähtee!!! Älä nyt enää toista museoi - tää olis mun resepti jos mulla olis toi sun GT. Siis ihan oikeesti, miettikkääs jätkät kuinka nuo seitkytluvun rodatut coupet ja ylipäänsä tuohon tyyliin rakennetut autot on kadonneet. Meinasin ite tehdä (teettää) tosta mun yksilöstä sellasen, mutta kun se oli niin hyvin säilyny orkkis, niin ei mieli oikein antanut periksi...ja ehkä se jäi siksikin kun se ei ole mikään GeeTee. Ei tollasta ykspilkkukuutosta viitti alkaa roddaamaan...
Huomenna menee maalarille, penkit pitäsi valmistua kuu loppupuolella, sitten kasaus ja leimaa yrittämään! Parhaimmillaan voisi olla jo kuukaden päästä, pahimmillaan kesäksi!sale kirjoitti:Hienoa!!!! Lopputulos on varmasti ihan kliimax!! Mikä on valmistumis aikataulu??
Juuri näin, suomihottentottiautot kunniaan!sale kirjoitti:Ja minä äänestin spoilerin puolesta - vaikka äänestyksen tulos on selvä. Tuo spoileri edustaa seitkytlukua parhaimmillaan! Vielä taka-akseli maalaten punaiseksi, perä ylös (siis tyylikäs etunoja), takalasin ritilä paikalleen, tuplat pitkät antennit takaviistoon, tummat lasit, huomiovalot keulaan, parkit vilkkuihin, tuplaputket (suorat), valkosta karvaa ja punasta plysaa sisään, Roadstar ekvalisaattori+kuuskertaaysit, AlpineTouch tarra tuulilasin yläosaan, Wolfrace erittäinleveät slotit - Pos a Traction tai General radial renkailla, ja mikä parasta väriksi candyn punainen miedolla flakella höystettynä!!!
Siitä se Mappi lähtee!!! Älä nyt enää toista museoi - tää olis mun resepti jos mulla olis toi sun GT. Siis ihan oikeesti, miettikkääs jätkät kuinka nuo seitkytluvun rodatut coupet ja ylipäänsä tuohon tyyliin rakennetut autot on kadonneet. Meinasin ite tehdä (teettää) tosta mun yksilöstä sellasen, mutta kun se oli niin hyvin säilyny orkkis, niin ei mieli oikein antanut periksi...ja ehkä se jäi siksikin kun se ei ole mikään GeeTee. Ei tollasta ykspilkkukuutosta viitti alkaa roddaamaan...
..ja ne leopardi-kuosin penkin päällisetTseitsei kirjoitti:Juuri näin, suomihottentottiautot kunniaan!sale kirjoitti:Ja minä äänestin spoilerin puolesta - vaikka äänestyksen tulos on selvä. Tuo spoileri edustaa seitkytlukua parhaimmillaan! Vielä taka-akseli maalaten punaiseksi, perä ylös (siis tyylikäs etunoja), takalasin ritilä paikalleen, tuplat pitkät antennit takaviistoon, tummat lasit, huomiovalot keulaan, parkit vilkkuihin, tuplaputket (suorat), valkosta karvaa ja punasta plysaa sisään, Roadstar ekvalisaattori+kuuskertaaysit, AlpineTouch tarra tuulilasin yläosaan, Wolfrace erittäinleveät slotit - Pos a Traction tai General radial renkailla, ja mikä parasta väriksi candyn punainen miedolla flakella höystettynä!!!
Siitä se Mappi lähtee!!! Älä nyt enää toista museoi - tää olis mun resepti jos mulla olis toi sun GT. Siis ihan oikeesti, miettikkääs jätkät kuinka nuo seitkytluvun rodatut coupet ja ylipäänsä tuohon tyyliin rakennetut autot on kadonneet. Meinasin ite tehdä (teettää) tosta mun yksilöstä sellasen, mutta kun se oli niin hyvin säilyny orkkis, niin ei mieli oikein antanut periksi...ja ehkä se jäi siksikin kun se ei ole mikään GeeTee. Ei tollasta ykspilkkukuutosta viitti alkaa roddaamaan...
Sitten vielä motiivimaalaus konepeltiin, back off kuraläpät, scooppi, etuspoileri, kylkiputket, valkoiseksi maalattu alusta, sopivat takakaarien levikkeet, arpakuutiot..
Nettiautossahan se oli myynnissä, mulla saattaa jossain olla sen rekkarinumero... Kai sen joku osti!sale kirjoitti:Tässä vähän OT:na tuli mieleen, että tässä vuosi, pari sitten oli nettiautossa ja muistaakseni myös täällä myynnissä sellanen seiskaviitonen kakslitranen coupe. Oli flake metallin vihreä, valkosella nahkasisustalla, luukulla, kromipalloilla, lisävaloilla ym. heebeleillä.
Mihinköhän sekin hävisi? Siinä olis ollu jo hyvä aihio
Saako näitä vielä jostain? Vielä parempi olis se seepra kuosiJanzamar kirjoitti:..ja ne leopardi-kuosin penkin päälliset
Tuo on sitä ihka oikeaa p*rno-karvaa. Saa ainakin metritavarana kangasliikkeestä.raimo kirjoitti:Vielä parempi olis se seepra kuosi
Oon koittanut oikeen ettiäkkin moisia.
Mun entisessä Mustangissa (nykyään velipojan) on kuskinpenkin istuinosassa Seeprapäällinengepardi kirjoitti:Tuo on sitä ihka oikeaa p*rno-karvaa. Saa ainakin metritavarana kangasliikkeestä.raimo kirjoitti:Vielä parempi olis se seepra kuosi
Oon koittanut oikeen ettiäkkin moisia.