taxin ajo lupa

Äänestyksiä milloin mistäkin. Tee omasi tai osallistu muiden tekemiin. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

taxin ajo lupa

on
5
12%
ei
32
74%
harkinnassa
6
14%
juuri kurssilla
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 43

Avatar
taunusstyle
Viestit: 1429
Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
Paikkakunta: rovaniemi

taxin ajo lupa

Viesti Kirjoittaja taunusstyle »

onko kuinka monella taunustelijalla semmonen lupa tullu hankittua.ite tykkään siitä hommasta ku hullu puurosta mutta hieman hulluhan sitä pitää ollakkin :wink:
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite
Saukat
Viestit: 52
Liittynyt: 15 Loka 2006, 21:10

Viesti Kirjoittaja Saukat »

Löytyy mutta olen viisastunut ja pysyttelen poissa tolpalta, käytän vapaan aikani jotenkin muuten.
Täystuh02
Viestit: 275
Liittynyt: 17 Touko 2006, 17:22

taxi

Viesti Kirjoittaja Täystuh02 »

EI ole enkä saakaan.Kaveri oli yli 10 vuotta pirssikuski ja nyt se ajaa Kuorma-autoo samas firmas ku meitsi :)
Avatar
Januzki
Viestit: 1149
Liittynyt: 12 Loka 2004, 22:35
Paikkakunta: Kajaani/Oulu

Viesti Kirjoittaja Januzki »

Ei oo lupaa, mut harkinnassa ollu...Toinen vaihtoehto tietenki esim. yhdistelmän ajaminen ku BECE-kortin pitäis löytyä taskusta ens heinäkuussa 8)
Avatar
Farkku
Viestit: 577
Liittynyt: 28 Marras 2005, 14:24
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja Farkku »

Paljon tuo maksais?

yks taksi-tuuraaja minua houkutteli hankkimaan sen..
Mondeo 1.8 TDi -97
Scorpio Ghia 2.0 -95
Avatar
Viipo
Viestit: 808
Liittynyt: 28 Loka 2004, 09:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Viipo »

~400eke

Meinasin ajaa vuosi sitten, mutta paremmin hankkii opiskelun lomassa täysperä scanian puikoissa. Ja huomattavasti mukavampaa omasta mielestä kuskata leipää kun känniörveltäjiä... Pitkää linjaa ajaessa voi keskittyä omiin ajatuksiin, ja tuo 124 on niin mukava ajaa muutenki verrattuna johonki riisikippoon :P
Pontiac Astre -77
Toyota LandCruiser -81
Avatar
samiharju
Viestit: 1070
Liittynyt: 12 Syys 2004, 15:19
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju »

isällä on ollut oma taksi -74 tammikuusta asti joten luonnollisesti mä hankin tuon "valkoisen kortin" heti ku mahdollista eli 6kk ajokortin saamisen jälkeen. eipä sitä ole ajettua tullut kun hätä- ja kriisitilanteissa vain; se työ kun vaatii oman luonteensa ja sitä mulla ei siihen ole. toisekseen en saa tienata ammattiliikenteessä koska oon katsastusmies, näin vain sanoo laki.
Saukat
Viestit: 52
Liittynyt: 15 Loka 2006, 21:10

Viesti Kirjoittaja Saukat »

Viipo kirjoitti:~400eke

Meinasin ajaa vuosi sitten, mutta paremmin hankkii opiskelun lomassa täysperä scanian puikoissa. Ja huomattavasti mukavampaa omasta mielestä kuskata leipää kun känniörveltäjiä... Pitkää linjaa ajaessa voi keskittyä omiin ajatuksiin, ja tuo 124 on niin mukava ajaa muutenki verrattuna johonki riisikippoon :P
Markka aikana se maksoi 500 eli melkein on summa sama mutta eri kurssi.
Täystuh02
Viestit: 275
Liittynyt: 17 Touko 2006, 17:22

aiheen vierestä

Viesti Kirjoittaja Täystuh02 »

Jos on ajanu 3 kuukautta kuorkkii niin se on noin 100e,jos saa kaluston lainaks.Siis se yhdistelmä kortti :P Meinasin melkein ajaa sen viime kesänä,mut päätin odottaa ainakin et tyttö vanhenee ensin et kehtaa olla pois pitempään.Huutava pula noista yhdistelmä kuskeista on ja jos haluu päästä helpommalla,niin esim.DHL tarvii runkoajoon kuskeja.JA jos arveluttaa niin kyl puolikas kuskeja yhtälailla haetaan(yhdistelmähän seki on ja taipuu melkein paremmin kun jakeluauto :) ) :twisted:
Avatar
taunusstyle
Viestit: 1429
Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja taunusstyle »

alkaa pikku hiljaa vaikuttaan siltä että mulla on paha työ holismi tulossa tämänki viikon tehny 19 tuntisia päiviä
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite
Avatar
Farkku
Viestit: 577
Liittynyt: 28 Marras 2005, 14:24
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja Farkku »

taunusstyle kirjoitti:alkaa pikku hiljaa vaikuttaan siltä että mulla on paha työ holismi tulossa tämänki viikon tehny 19 tuntisia päiviä
Ohhoh! siinähän sitä on..

Jotenkin houkuttelis tuo taksin ajolupa sitten aikanaan, on sen verran mukavaa hommaa tuo autolla ajeleminen.
Mondeo 1.8 TDi -97
Scorpio Ghia 2.0 -95
Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

Mullon lupa olla kyydissä :)
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Avatar
taunusstyle
Viestit: 1429
Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja taunusstyle »

joopa joo muttaku tulot vastais aikaa ku on tuo proviikka palkka niin on pakko tehä piiiiiitkääää päivää
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Täytyy kyllä olla aika poikkeava et pystyy tota hommaa tekemään. Hermoja ei saa olla ollenkaan...
Miten voi hermot kestää känniläisiä asiakkaita...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
taunusstyle
Viestit: 1429
Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja taunusstyle »

jeps eilen tuli siirto mun ajammalle taxille roin keskustaan.onpa huomattavasti enemmän ajoa ku entisellä toiminta aluella.KYSYMYS :onko kaikki ihmiset kaupungissa hieman outoja :roll:
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite
Vastaa Viestiin