taxin ajo lupa

Äänestyksiä milloin mistäkin. Tee omasi tai osallistu muiden tekemiin. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

taxin ajo lupa

on
5
12%
ei
32
74%
harkinnassa
6
14%
juuri kurssilla
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 43

Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

Joo ollaan me :)
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Wedu
Viestit: 4
Liittynyt: 19 Huhti 2007, 21:31

Viesti Kirjoittaja Wedu »

Saukat kirjoitti:
Viipo kirjoitti:~400eke

Meinasin ajaa vuosi sitten, mutta paremmin hankkii opiskelun lomassa täysperä scanian puikoissa. Ja huomattavasti mukavampaa omasta mielestä kuskata leipää kun känniörveltäjiä... Pitkää linjaa ajaessa voi keskittyä omiin ajatuksiin, ja tuo 124 on niin mukava ajaa muutenki verrattuna johonki riisikippoon :P
Markka aikana se maksoi 500 eli melkein on summa sama mutta eri kurssi.
Itte maksoin kyl 1200 markka+varusteet...
!!!!!SSDD!!!!!
Wedu
Viestit: 4
Liittynyt: 19 Huhti 2007, 21:31

Viesti Kirjoittaja Wedu »

taunusstyle kirjoitti:alkaa pikku hiljaa vaikuttaan siltä että mulla on paha työ holismi tulossa tämänki viikon tehny 19 tuntisia päiviä

Joo,tuttu meininki kuukauessa tul about keskimäärin 300-450h/kk duunia,ja liksa on aivan sama ku ajais jakeluauto pääkaupunkiseudulla 200h/kk(onneksi älysin siirty jakeluhommiin,euro/fin lavat ku ei pahemmin pottuile,eivätkä jätä maksamatta :D )
!!!!!SSDD!!!!!
Avatar
jucca
Viestit: 189
Liittynyt: 05 Touko 2008, 22:57
Paikkakunta: Enonkoski

Viesti Kirjoittaja jucca »

samiharju kirjoitti:isällä on ollut oma taksi -74 tammikuusta asti joten luonnollisesti mä hankin tuon "valkoisen kortin" heti ku mahdollista eli 6kk ajokortin saamisen jälkeen. eipä sitä ole ajettua tullut kun hätä- ja kriisitilanteissa vain; se työ kun vaatii oman luonteensa ja sitä mulla ei siihen ole. toisekseen en saa tienata ammattiliikenteessä koska oon katsastusmies, näin vain sanoo laki.
Mihinköhän tämäkin erittäin järkevän oloinen laki perustuu? :o
Avatar
taunusstyle
Viestit: 1429
Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja taunusstyle »

noniin hommat jäi sitten mulle kokonaan ku isällä tuli lokakuun alussa 70 vuotta täytteen eikä tän takia saa enää ajaa taxia,liikenneluvan saa pitää vaikka hautaan asti.on muutes vaapaa aika meikällä vähentyny minimiin asian johdosta,eli luultavasti taunus on seuraavatki kolme vuotta liiterissä ajan puutteen vuoksi ja kaikki muukki romut lähtee tontilta joko ilmavina tai sitten tiiviisti pakattuina,ainoostaan neljä jää pihaan
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite
Vastaa Viestiin