Äänestyksiä milloin mistäkin. Tee omasi tai osallistu muiden tekemiin. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Valvojat: Timppa , Pj , taunus 78
Velocity96
Viestit: 53 Liittynyt: 22 Tammi 2005, 18:54
Paikkakunta: Paimio
Viesti
Kirjoittaja Velocity96 » 18 Tammi 2006, 07:36
-74 coupe, alkuperäinen 1.6 L, nykyinen 2.3 V6
Tuhnus
Viestit: 155 Liittynyt: 22 Joulu 2004, 20:43
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti
Kirjoittaja Tuhnus » 18 Tammi 2006, 09:31
Täältä löytyy originelli -82 1.6 2d GX ja -74 Gxl Coupe alunperin 2,0 V6 nyt 2.8i V6 ruiskut vielä työn alla.
Taunus Coupe GXL 2.8i V6 -74
Ford LTD Brougham 429cid -73
Turnus
Viestit: 13 Liittynyt: 17 Tammi 2006, 16:22
Viesti
Kirjoittaja Turnus » 18 Tammi 2006, 10:00
Ei ole väliä sillä onko alkuperäinen kutonen vai ei. Alkuperäisiä V6-taunuksia (2.0 ja 2.3) lienee tuotu maahan alunperinkin aika vähän. Myöhemmin on vaihdettu kuutosia mm. granadoista (2.3, 2.6, 2.8 ja 3.0) ja ainakin minun mielestä on hienoa kun aika moni vaihtaa pikkunelosen johonkin kuutosmyllyyn. Antaa Taunukselle enemmän sellasta status-arvoa tai jotain..
Taunus76
Viestit: 182 Liittynyt: 08 Loka 2004, 17:54
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Taunus76 » 18 Tammi 2006, 12:43
Meillä -76 2d viritetty 2.0 ohc, alkujaan 1.6 ja Coupe 2.0 ohc vähän viritetty, sekin alkujaan 1.6.
Raketti ja farkku on ihan 1.6
Fordit tulevat Saksasta
-76 Pinkki Taunus 2d 2.8 V6
Januzki
Viestit: 1149 Liittynyt: 12 Loka 2004, 22:35
Paikkakunta: Kajaani/Oulu
Viesti
Kirjoittaja Januzki » 18 Tammi 2006, 16:30
-80 2D 1,6 Taunus, jossa vakiokone...
Varaosa-autona -74 4D 1,6 Taunus...
raimo
Viestit: 500 Liittynyt: 18 Touko 2005, 10:29
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti
Kirjoittaja raimo » 18 Tammi 2006, 18:54
'74 1,6 2D
Tekniikka suunnilleen 1600GT mallia vastaava.
taunus mkII
Viestit: 339 Liittynyt: 20 Heinä 2004, 21:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja taunus mkII » 18 Tammi 2006, 20:03
`78 2d alkup.1.6L->2.3V6->??
#201
TaunusmkII
Ford Taunus-Suoritus Kykyä Ylitse Muiden-
-Raudassa Ei Oo Rahat Hukassa-
Turnus
Viestit: 13 Liittynyt: 17 Tammi 2006, 16:22
Viesti
Kirjoittaja Turnus » 18 Tammi 2006, 20:26
Tilanne
V6 33% (8 autoa)
I4 67% (16 autoa)
Mikey
Viestit: 124 Liittynyt: 02 Elo 2004, 23:18
Paikkakunta: Pieksämäki
Viesti
Kirjoittaja Mikey » 18 Tammi 2006, 21:58
2.0 ohc> 2.0 turboksi> 16v Dohc Cosworth tekniikka
Ei riemull rajaa ku Cossu Tanel ajaa
Miikka
Viestit: 284 Liittynyt: 20 Heinä 2004, 21:28
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Miikka » 18 Tammi 2006, 22:04
'75 2D sedan, alkuper 1.6 L, nyk. 2.3 V6
Micker
Viestit: 23 Liittynyt: 16 Kesä 2005, 20:44
Paikkakunta: Espoo/Salo
Viesti
Kirjoittaja Micker » 19 Tammi 2006, 02:01
'74 4D 1600 XL
Taco
Viestit: 2291 Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Taco » 19 Tammi 2006, 08:26
Coupe 1.6 OHC -> 2.0 OHC -> 2.8i V6
-78 2.0 OHC ja -79 2.0 OHC
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Mappi
Viestit: 831 Liittynyt: 18 Loka 2004, 12:41
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti
Kirjoittaja Mappi » 19 Tammi 2006, 10:02
<--- 2.0 OHC + 4v man. 1976
+ 2.3i V6 +5v man. 1973 on muuten aito ja alkuperäinen Coupe GT 2300
taunusstyle
Viestit: 1432 Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
Paikkakunta: rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja taunusstyle » 19 Tammi 2006, 10:09
itellä 78 sedan alunperin oli 1,6 litranen nykyään 2,0 v6 (ja hieman nyky muodin mukaista tyyninkiä
)
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite